خانه > اخبار > اخبار سریال > بازی تاج و تخت، جایزه ی کارگردانان هنری گیلد، برای فصل هفتم را از آن خود کرد

بازی تاج و تخت، جایزه ی کارگردانان هنری گیلد، برای فصل هفتم را از آن خود کرد

همانطور که گفتیم، چند روز پیش بازی تاج و تخت برای جایزه ی کارگردانان هنری گیلد،نامزد شده بود. پیشتر هم گفتیم که شانس زیادی برای برنده شدن دارد، و برنده هم شد.

گات در قسمت « سریال های تاریخی یا فانتزی تک دوربین » برای قسمت های دراگون استون، عدالت ملکه و ایست واچ کاندید شد. گات در رقابت با سریالهایی همچون A series of unfortunate events , The crown , Mindhunter , Stranger things  که همگی موافقیم رقابتی با ارزش بود، پیروز شد.

در مراسم کارگردانان هنری گیلد، رایلی جایزه ای برای طراحی پروژه های  بی نظیرش دریافت کرد، چیزی که یکی از نکات مهم فصل هفتم بود. حتما نگاهی به معرفی پروژه ها ی بازی تاج و تخت که در جوایز ای دی جی ثبت شده اند، بیاندازید. ما بخشی از این هنر مفهومی را پیش از این دیده ایم، اما هیچگاه به عنوان یک اثر هنری تماشایشان نکرده ایم.

این پنجمین جایزه ی گات، در این زمینه است. برای فصلهای دوم و سوم نیز جایزه ی « سریالهای تاریخی تک دوربین » برنده شد که بعدها به دو شاخه ی معاصر و تاریخی و یا فانتزی  تقسیم شد که فصل چهارم و پنجم برنده شدند. اما برای فصل ششم Westworld  بود که جایزه را به خانه برد. خوشحالیم که امسال با فصل هفتم این جایزه باز هم به گات رسید.

به دبوراه رایلی و تمام تیم همراه در حوزه ی هنری مجموعه تبریک میگوییم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*