خانه > اخبار > اخبار سریال > صحبت‌های امیلیا کلارک راجع به خیریه‌اش، کیت هرینگتون و اسپین‌آف

صحبت‌های امیلیا کلارک راجع به خیریه‌اش، کیت هرینگتون و اسپین‌آف

پیش از پخش آخرین فصلِ سریال، امیلیا کلارک راجع به بیماری‌ای که هنگام فیلمبرداری فصول اولیه‌ی سریال دچار آن بوده صحبت کرد، اختلالی مربوط به مغز او، و سختی‌هایی که در آن دوران تحمل کرد؛ هیچ خبری هم از آن‌ها به بیرون درز پیدا نکرده بود. او با قدرت از پس این مشکلات برآمد، و نقش دنریس را تا آخر به خوبی ایفا کرد.

پس از بهبودی کامل، امیلیا به این فکر بوده که چطور به افرادی که از مشکل مشابه او رنج می‌برند کمک کند. سپس به فکر راه‌اندازی خیریه‌ای افتاده که هدفش کمک‌رسانی به بیمارانی است که با اختلالات و مشکلات مغزی دست و پنجه نرم می‌کنند. حالا خیریه‌ی او با نام SameYou مشغول فعالیت است و با کالج سلطنتی پرستاری همکاری می‌کند، تا بتوانند در این زمینه تمرکز کنند و به مردم کمک کنند.

امیلیا اخیراً مصاحبه‌ای با BBC Breakfast انجام داده، و صحبت‌هایی درباره‌ی اهداف خیریه‌اش کرده که بخشی از آن را می‌خوانیم:

«این اختلالات معمولاً در افراد مسن رخ می‌دهند. بااین‌حال، وقتی شما جوان هستید و همچین چیزی را تجربه می‌کنید، مشکلات عدیده‌ای برای مغز به وجود می‌آید که ممکن است نادیده گرفته شوند. و این چیزی‌ست که برای من عمیقاً مهم است چون خودم آن را تجربه کرده‌ام.»

«من فشار زیادی را به خودم تحمیل کردم تا عادی به نظر برسم، و این جای کار می‌لنگد، این چیزی‌ست که بیشتر از همه‌چیز آدم را عذاب می‌دهد. این چیزی‌ست که اضطراب به بار می‌آورد. این همان ترسی‌ست که به خودتان می‌گویید: «صبر کن، قرار نیست من همچین احساسی داشته باشم. من باید خوب باشم. تو به من می‌گویی که من الآن خوب هستم، اما چرا هنوز من این حس خوب بودن را ندارم؟»
اگر بتوانم به یک انسان جوان که شرایطی را تجربه می‌کند که من تجربه کردم، کمک کنم، و بتوانم امید را دوباره درون او زنده کنم، در واقع هدف همین است.»

امیلیا همچین راجع به کیت هرینگتون و دوره‌ی بازیابی‌ای که کیت برای افسردگی پایان سریال گذرانده هم صحبت کرده:

«کیت به طرز شگفت‌انگیزی درباره‌ی این موضوع (پایان سریال) واکنش بازی داشت و همه در جریان قرار گرفتند. او در کاری که انجام می‌دهد عالی‌ست، چون تمام روح و جسم‌اش را به کار می‌گیرد. و فکر می‌کنم که باید این روحیه را تشویق کرد و او مطمئناً از پس‌اش برمی‌آید و بهتر می‌شود.»

و در پایان او راجع به اسپین‌آف بازی تاج و تخت هم صحبت کوتاهی کرد:

«فکر می‌کنم که آن سریال به وقایع خیلی قبل‌تر از بازی تاج و تخت می‌پردازد، اما اطلاعات زیادی راجع به آن ندارم، چون به من مربوط نمی‌شود. [می‌خندد]»

«تب و تاب بازی تاج و تخت کمی فروکش کرده و این قطعاً طبیعی‌ست، و دوست‌داشتنی هم هست چون می‌توانم زندگی عادی‌ای داشته باشم. [می‌خندد] و باید بگویم که زندگی عادی را با هیچ‌چیزی عوض نمی‌کنم.»

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*