رفتن به مطلب

Ninasf

اعضا
  • تعداد ارسال ها

    2
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط Ninasf


  1. در در ۱۳۹۸/۲/۱۶ at 14:25، توروس گفته است :

    این قسمت با وجود اینکه تکرار قسمت ها و ایده ها و دیالوگ های موفق گذشته بود ، روی هم رفته اپیزود خوبی بود و برعکس اپیزود قبل کارگردانی کم نقصی داشت و تا الان بهترین اپیزود فصل هشته.
    غافلگیر شدن توسط یورون و کشته شدن ریگال بدترین و بی منطق ترین بخش اپیزود بود.
    نمی دونم فیلمنامه‌ی لو رفته  فیلمنامه‌ی واقعی بود یا پایان "تلخ و شیرین" در هر صورت شباهت هایی به اون فیلمنامه می داشت. بعد از 4 قسمت تشابهات بیشتر از  چیزیه که فکر می کردم.
    به نظر من در پایان سریال ، برعکس قسمت های اول فصل اول خواهد بود و  "پادشاهی" و " لردها" و "نجیب زادگی" در اون کمرنگ می شن.
    نکته آخر اینکه همونطور که یکی از دوستان - تیئون گریجوی- قبلا مفصل گفته بودند  سریال یک کالای مصرفی -به اصطلاح محصولِ صنعت فرهنگ-ه  و  باید انتظارها رو از اون پایین آورد .  بهترین اقتباس ها در تاریخ سینما حداکثر تنه به تنه‌ی اثر اصلی زدند و اکثر مواقع خیلی پایین تر بودند.


     

    اين ليكي كه خوندين كجاست؟


  2. در 21 ساعت قبل، روس بولتون گفته است :

    خوب اینم از این قسمت...

    مثل همیشه یه سری از هم گسستگی ها داشت که به شدت تو چشم بودن؛ مثلا چرا آریا که از خانواده و اینا میگفت و درام بین جان و دنریس و سانسا براش مهم بود یه دفعه ول کرد و با تازی رفت کینگز لندینگ؟ اونم بعد این که فهمید جان در اصل اگان تارگرین هست. بعد آریا همیشه خانواده میخواست و کل داستانش حول محور انسانیت و کودکی از بین رفته و داشتن شخصیت و هویت در دنیایی ظالم و بی رحمه چرا انقدر باحال و به قول خارجی ها cool نشون داده میشه؟ مگه نباید آریا نوجوانی رنج کشیده و بی رحم باشه که در آخر انسانیتش رو از دست نده و احساسات و عواطف رو بتونه داشته باشه؟ البته الان دیگه خیلی دیره برای گفتن این حرفا چون به لطف فمنیست ها آریا که در دنیای سریال نماد رنج و عذاب و زجرکشیدن هست به یه نینجای فوق خفن و باحال تبدیل بشه و سربزنگاه خانواده اش رو ول کنه بره دنبال تازی، کلیشه مرد خفن و بازم به قول خارجی ها chad و جذاب هم برعکس شده و حالا خانومه بعد از یک شب پسره رو ول میکنه که بره دنبال ماجراجویی.

    داستان کشته شدن ویسریون هم احمقانه بود و در تلاش برای قدرت مند نشون دادن هرچه بیشتر یورون گریجوی باز هم منطق فدا شد،یعنی دد شات قرون وسطی هم میومد نمیتونست از اون فاصله با اسکورپین دقیق بزنه تو گردن یه اژدها در حال پرواز و مطمئنا هیچ تیرانداز انسانی یا ماشینی انقدر قدرت نداره که اونجوری یه اژدها رو به سیخ بکشه.

    و چندین و چند مسئله دیگه که گفتن و نگفتنش چندان تفاوتی نمیکنه!

    نکته مهم اینه که این قسمت کاملا منطبق بر اطلاعات لیک شده پیش رفت و نشون داد که پایانی که به بیرون درز کرده قراره اتفاق بیوفته که در اینصورت عنوان سرهم بندی شده ترین،بدترین و ناامیدکننده ترین پایان تاریخ سینما و تلویزیون به سریال Game Of Thrones میرسه و نشون میده تلخ و شیرین دی اند دی چه چیز چرتی قراره باشه!

    باتشکر...

    پايان ليك شده اش كجاست برم بخونم و ديگه نبينم كه حرص نخورم

×