رفتن به مطلب

seven pounds

اعضا
  • تعداد ارسال ها

    12
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط seven pounds


  1. در 22 ساعت قبل، mehdi342 گفته است :

    پیشنهاد میکنم یکبار دیگه این سکانس جان و اژدهای نایت کینگ رو ببین دوستان نکته های جالبی داره 
     یک چیز جالب دیگه ای بعد از اینکه دنریس جان رو نجات میده و جان میگه برن ، دنریس بش میگه برووو 
    در تمام طول مدت جان سعی میکنه خودش رو هرطور شده به برن برسونه 
    حتی وقتی میبینه بهترین دوستش سم و همینطور همرزمهاش گیر افتادن و نیاز به کمک دارن ولی اونارو هم بیخیال میشه تا خودش رو به برن برسونه 
    حالا از اینجا به بعدش جالب میشه 
    اژدهای نایت کینگ خودش رو به قسمت ورودی گادززوود میرسونه تا اجازه نده هیچکسی از اونجا رد بشه 
    جان تو عکس اول مشخص کردم چند بار تلاش میکنه که یه جوری از اژده ها رد بشه و خودش رو برسونه تا اینکه میرسیم به عکس سوم که جان تصمیم میگیره هر جور شده خودش رو برسونه و تو تصویر ما رویارویی جان با اژده ها رو میبینم ولی نکته جالب اینجاست ما همه فکر میکردم جان از شدت عصبانیت و ترس داد میزنه 
    ولی اگر با دقت گوش بدید ، جان کسی رو دیده که داره  (صدرصد اریا ) که میخواد خودش رو به برن برسونه و جان برای سرگرم کردن اژدها تصمیم میگیره باش روبهرو بشه تا شرایط زودتر برای اریا محیا بشه و در ادامه با صدای بلند داد میزنه اول فکر کنم میگه ruuuuuuun  و بعد میگه goooo ، gooooooooooo!!
    کاملا با عقل جور درمیاد 
    جان دید اریارو که داره میره به سمت گادززووود ....
    ۱۰ ثانیه بعدش هم یکی از ادرها متوجه رد شدن چیزی میشه از کنارش ...AAAAAA.jpg

    AAAAAAAAA.jpgAAA.jpgAAAAA.jpg

    دوستانی که براشون سوال پیش اومده بود اریا از کجا پیداش شد یهو و حتی از ادرها هم رد شد اگر با دقت بیشتری دوباره سریال رو نگاه کنید اریا رو هم پیدا میکنید همونطور که تو تصویر براتون نشون دادم .?

     

    جایی که اریا پنهان شده بود 

    تقصیر هیچ کسی نیست اگر برای ما این قسمت اینقدر مبهم بوده 

    فقط تقصیر تاریکی تصویر و کیفیت های کمی کا از سریال روز اول پخش میاد.

    IMG_20190501_021238.jpg

    IMG_20190501_021241.jpg

    IMG_20190501_021243.jpg

    IMG_20190501_021245.jpg

    چندین و‌چندبار این صحنه‌ رو دیدم و دریغ کوچکترین اثری از آریا! چنین فرضیه ای حتی اگر یک هزارم درصد هم درست باشه وقتی من بیننده نتونم ببینم به هیچ دردی نمیخوره، حالا میخواد جان آریا رو دیده باشه یا نه! شاید بگی که میخواستم آریا رو توی اون تاریکی نشون ندن که اتفاقات چند دقیقه بعد و کشته شدن نایت کینگ توسط آریا لوس نشه! ولی باید بگم کشته شدن نایت‌کینگ توسط آریا توی همون صحنه ای که ملیساندر به آریا گفت «و‌چشم آبی های زیادی را خاموش خواهی کرد» و یهو آریا اونجوری دوید، مشخص بود که میره واسه کشتن نایت کینگ نمیدونم چطور خیلی ها از کشته شدن نایت‌کینگ توسط آریا شوکه‌شدن؟ فقط زیادی جونمون رو به لب رسوندن تا آریا یهو بیاد. بعد از دویدن آریا هم سر نخ دادن به بیننده تا رفتن به سکانس بعدی که تیون و برن بودن توی جنگل خدایان.

    مورد دیگه اینکه اون تصویر پشت آدرها میتونه یه واکر معمولی باشه و من اساسا بعید میدونم آریا چهره یکی از واکرها رو زده باشه به خودش، جوابی هم واسه این سوال در قسمتهای بعدی نخواهیم یافت. 

     


  2. در 18 ساعت قبل، jilibilina گفته است :

    درود

    دوستان یه سوال دارم، که از فصل اول ذهن منو درگیر خودش کرده. اگه کسی میدونه پاسخ بده:

    توی آخرین سکانس قسمت دهم، فصل اول وقتی که سم اونطرف دیوار، یهو وسط ارتش مردگان گیر میوفته، و حتی یه وایت واکر سوار بر اسب هم میاد کنارش، ولی هیچکس باهاش کاری نداره. اصلا نمیبیننش! 

    درحالی که هم مردگان و هم وایت واکرا اگر انسان زنده ای در نزدیکشون باشه اونو حس میکنن!

    پس چرا سم رو نه ندیدن و نه بوییدن و نه چشیدن!؟؟

    اینو هیچکس نمیدونه!


  3. در 2 ساعت قبل، روس بولتون گفته است :

    این قسمت نشون داد،مطمئنا هستند افراد جوگیر و جان بر کفی که نمرات 10 از 10 رو نثار Got خواهند کرد حتی اگر با فیلمی درجه دوم هالیوودی طرف باشن!

    محض رضای خدای روشنایی همین؟فقط و فقط همین؟ هشت ساله زمستان در راهه فقط واسه همین؟ مقدمه اولین قسمت این سریال به اون خوفناکی شروع شد برای همین؟ شب طولانی یعنی همین؟ نبردآخرالزمانی و آزورآهای و زنده شدن جان و عنکبوت های یخی یعنی همین؟ داستان های الد نن واسه برن که تو سریال هم نشون داده شد یعنی همین؟

    واقعا زبان قاصره از توضیح و اظهار نظر...

    تاریکی مطلق اپیزود،از بین رفتن هرگونه منطق و به هم پیوستگی فیلمنامه،هندی بودن صحنه ها و اوردز صحنه آهسته و نجات لحظه آخر،استراتژی نبرد به شدت احمقانه،بی خاصیت بودن پرنس وعده داده شده یا همون اگان تارگرین یا همون جان اسنو یا همون نغمه یخ و آتش، و... همه فراموش بشن که به خاطر جلوه های ویژه و خفنیت آریا تو پرش 3000 متر ذوق مرگ بشیم و نمره های 9 و 10 روانه IMDB کنیم.

    قشنگ حالت دی اند دی این بوده که سر و ته شاه شب رو با یه قسمت اپیک از نظر خودشون(و ناامید کننده از نظر من) هم بیارن و تو 3 قسمت بعد برن سراغ نگاه های سرسی از دور به دوربین و نوشیدن شراب و درام سطح پایین و صحبت های ناتمام و اتفاقات در حد خاطرات خون آشام و کلیه موارد دیگه ای که از اتمام سورس متریال کتاب به اینور رفتن سراغش و ادامه اش میدن!

    این سریال رکوردای بیننده و نمره و... میشکنه ولی از فصل هفت نشون داد که امیدی بهش نیست...

     

    واقعا پایانش مسخره بود و یه جورایی سه قسمت بعدی رو واسم بی‌مزه کرده یعنی دیگه علاقه زیادی به دیدن پایان داستان ندارم 

    کاملا اونجرز طوری پیش رفت داستان الان دیگه اصن فاز این سه قسمت با کل داستان فرق میکنه دیگه یه حال‌مسخره ای داره


  4. خب از اول اینکه اگه ملیساندر نمیومد، دوتراکی ها دقیقا میخواستن با سلاح هاییشون که نه از فولاد والرین بودن و نه آتیشی داشتن چه غلطی بکنن؟ بعد اینکه ملیساندر چجوری از اون سمت دیوار اومد که واکرها بودن؟

    حالا اینا هیچی چطور میشه فرمانده هایی مثل سر جیمی یا برین اینهمه‌ مدت یه گوشه دیوار خفت بشن و هی شمشیر بزنن و همین! به نظر منم جای چندتا جنگ تن به تن با آدرها خالی بود واقعا! و یه جنگ تن به تن بین جان و شاه شب و بعد شاه‌ شب مرده ها‌رو زنده کنه بندازه به جون جان، نه از همون اول اینکارو‌ بکنه!

    مرگ سر جورا و تئون خیلی خوب بود دقیقا در راهی که باید کشته شدن...

    اینم که آریا یهو از اون پشت چجوری پرید رو منم نفهمیدم هرچند نکته خوبی بود، شاه شب از جایی خورد که فکرشم نمیکرد، و بازم الهامی دیگر از تالکین، آدمای ریزه میزه مثل آریا ها رو دست کم نگیرید...

    بدون شک‌قهرمان این قسمت ملیساندر بود، 

    از نظر من همچنان جنگ حرامزاده ها بهترین جنگ از نظر استراتژی و مدل جنگی که اتفاق افتاد بود، شب طولانی لحظات پِرت زیاد داشت، چیزی که ما در جنگ حرامزاده ها کمتر شاهدش بودیم.

    و در پایان این مرگ حق شاه شب نبود


  5. در 12 دقیقه قبل، farshidmassumiyan گفته است :

    بنظرم برن و پادشاه شب از یه جنس هستن.. یکی نور، یکی تاریکی و هر کدوم اگر اون یکی رو به دست بیاره تعادل به هم میخوره 

     

    من فکر میکنم هر دو شخصیت.. یکی هستن 

    برن تا حدود بسیار زیادی شبیه به فرودو شده

    یه‌جورایی امید همه به اونه

    حقیقا تالکین الهام دهنده خوبی برای مارتین بوده


  6. واقعا دنریس احمق از اولم ازش خوشم نمیومد امیدوارم هرچی زودتر حذف بشه

    به نظر میاد جایگاه سانسا مطمئن باشه و شاید حتی ملکه هفت قلمرو هم بشه! دنریس که یه احمق و‌ همین شب جنگ نیروهاش رو برنگردونه باز خیلیه?

    پادشاه شب از یه چیزی میترسه که میخواد همه چیز به فراموشی سپرده بشه، مرگ سر جیمی و برن گویا قطعی میاد امیدوارم دنریس هم هرچی زودتر با اژدها هاش? به درک واصل بشه?

    من حتی سرسی رو بهتر از این دنریس زبون نفهم میدونم.

    آخ فقط صحنه آخر که نایت کینگ اومد به به عاالی بود


  7. تا اونجایی که من میدونم این انتشارات با مترجمینش به مشکل خورد , با میلاد که همه با نام VMilad زیرنویس هاش رو حتما دیدید به مشکل جدی خوردن و مهرزاد فقط موند که اونهم بعد از کلی وقت تونستن کتاب اول رو تمام کنن با سرعتی هم که از این انتشارات میبینم احتمالا کتاب های بعدی رو همخیلی دیر بیرون میدن , در ضمن من شنیدم این انتشارات تقریبا تازه کاره و به همین خاطر از مترجم های آکادمیک استفاده نمیکنه تا هزینه کمتری بکنه .


  8. من این قسمت رو دوست داشتم , سانسا نشون داد که از اونهمه بدبختی یه چیزایی یاد گرفته و کم کم میشه روش حساب کرد , خیلی چیز مسخره ای میشه اگر سگ شکاری آریا رو وارد نکنه و فکر کنه که خاله ش مرده و همه چیز تمام شده و بیخیال تحویل دادنش به قلعه بشه و سانسا و آریا همدیگه رو نبینن یعنی واقعا مسخرست اگه این اتفاق بیفته .... رمزی کلا شخصیت منفوری داره الان هم وینترفیل رو صاحب شدن من نمیدونم جان اسنو بالاخره میخواد چیکار میکنه اون یه شخصیت کلیدی هست که ازابتدای داستان روش مانور زیادی داده شده الان از یه طرف با وحشی ها درگیر میشه از یه طرف باید تابع غاصبان وینترفیل بشه , دنریس رفتارش یه مقدار زیاد از حد تند بود ولی به هرحال حق داشت جورا هم یه جوری دوباره به داستان بازخواهد گشت ....

     

    اما جنگ اوبرین با کوه عالی بود فقط به نظرم یه مقدار زیادی از این کوه , کوه ساختن دیگه طرف دو تا ضربه نیزه توی شکم و سینه ش خورده بازم جون داره !!!! اوبرین زیاده روی کرد یعنی حماقت کرد بازم مثل همیشه احمق هایی چون اوبرین و راب استارک کشته شدن فقط حیف که تمام شخصیت های دوست داشتنی دارن از بین میرن حیف .... چهره تیریان لحظه مرگ اوبرین دیدنی بود


  9. یعنی جوراه حذف شد دیگه؟

    هر قسمت که میگذره تنفرم از دنریس بیشتر میشه، یعنی رمزی حاکم هفت پادشاهی بشه ولی این دختره خودخواه مغرور نشه

     

    مسلما بهتر از بقیه است حالا درسته هیچکس به اندازه استارک ها اذیت نشدن ولی این دخترک هم کم سختی نکشیده در ضمن مسلما میتونه کارهایی رو که شاه دیوانه کرده انجام نده


  10. یه چیز این وسط گنگ ـه واسه من ! الان بیلیش عاشق سانسا شده یا میخواد از طریق سانسا خاطرات کتلین رو زنده نگه داره ( ) ؟! دقیقا فاز پیتر بیلیش چیه ؟!

     

    لرد بیلیش جوریه که اصلا قابل پیش بینی نیست مسلما عاشق سانسا نشده چون به قول خودش اون فقط عاشق یه نفر بوده اونم کاتلین .... مسلما میخواد باز هم سانسا رو بازی بده تا به چیزی که میخواد برسه همونطور که از فصل 2 تا الان سانسا رو برای فرار وسوسه میکرد تا ببینه علاقه ای به فرار داره یا نه ..... پس معلوم نیست

×