رفتن به مطلب

alireza

اعضا
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0
  1. alireza

    بحث های اپیزودیک قسمت 8 فصل 4 The Mountain and the Viper

    به عنوان یه بیننده سریال باید بگم که این اپیزود به جز پنچ دقیقه آخر بدترین اپیزود فصل چهارم سریال به نظر من بود. ناسلامتی اسم اپیزود کوه و افعیه چرا باید داستانهای بی ربط از هم در حدود چهل وهفت دقیقه پخش بشه آیا این اب بستن به این اپیزود برای پر کردن وقت نیست. از سریالی در این سطح واقعا توقع بیشتری داشتم. امروز من حق رو به دوستانی که کتاب رو خوندن دادم که از روند سریال راضی نباشند.گاهی تغییرات جوریه که کسی که کتاب رو نخونده هم با روند داستان مشکل پیدا میکنه مثل سیر داستان دنریس و اطرافیانش در سریال.
  2. alireza

    ::.::.:: تاپیک کل کل خاندان های وستروس ::.::.::

    فکر نکنم همه شون اینطور باشن اونایی که کاتولیک هستن و به دینشون خیلی پایبندن انقدر حساسن یه سوال چرا انقدر مطمئنی اونا حساستر از ما هستن؟ این داستان برگرفته از اساطیر اسکاندیناویه و تا اونجایی که من می دونم حتی در کشور سوئد قانونی هم هست. در سایر کشور های اروپایی مثل روسیه و کشورهای بلوک شرق هم رواج داره حتی در فرانسه که از زمان ناپلئون ممنوع شد گاهی بلا اشکاله. اتفاقا برای اونهاست که تازگی نداره . اگه توی ویکی پدیا یا گوگل سرچ کنید کشورهای بیشتری رو در سطوح مختلف و قوانین متفاوت در مورد این مسئله می تونید پیدا کنید .در کشور ما بیشتر مسائل مذهبی مانعی قوی در این رابطه است.
  3. alireza

    بحث های اپیزودیک قسمت 7 فصل Mockingbird 4

    دوست عزیز من کتاب ها رو نخوندم و نمی دونم سطح روابط در این خاندان چطور بوده ولی از دیدگاه شما این طور برداشت کردم که روابط نا مشروع خواهر و برادر برای شما قبح اش کمتر از رابطه با دیگرانه و یا اصلا اشکالی نداره. دوست عزیز لطفا در اظهار نظرات خودتون قبلا کمی تامل کنید تا ناخواسته باعث ریختن قبح چیزی نشید.
×