رفتن به مطلب

Lord Baelish

اعضا
  • تعداد ارسال ها

    22
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

اطلاعات شخصی

  • مرز اسپویل من
    تا آخر کتاب پنجم
  1. Lord Baelish

    قسمت آخر : The Dragon And The Wolf

    همچین افتضاحی باورم نمیشه. بدترین قسمت گات تو تمام سیزن‌ها. همه‌چی آبکی. انگار حتی حوصله نداشتن داستان بنویسن دیگه. نیم ساعت رو با تئون و کشتی‌گرفتنش تلف کردن. مرگ و التماس بیلیش بی‌نهایت مسخره. مثلا باهوش‌ترین شخصیت وستروس بود. حتی عروسی ریگار و لیانا رو هم قشنگ درنیاوردن. فقط بحث فاصله‌ گرفتن از کتاب نیست. سیزن ۶ هم از کتاب نبود ولی قسمت آخرش رو خیلی قشنگ ساختن. این اپیزود اصلا انگار حوصله نداشتن دیگه. صرفا یه چیزی ساختن بره. آدم حس می‌کنه بهش خیانت شده چندسال عمرشو پای ریز ترین جزئیات گات گذاشته. تنها امیدم به کتابه که امیدوارم مارتین تمومش کنه.
  2. Lord Baelish

    بحث در مورد اسپویل های احتمالی مطرح شده فصل هشتم

    دوستان واقعا تعجب میکنم چطور این اسپویل فصل 8 رو باور کردین. تفاوت این اسپویل با اسپویل های فصل 6 و 7 (که درست بودن) واضحه. این اسپویل بدون شک فن فیکشنه خصوصا با این همه توضیحات طولانی و تخیلی. به نظرم اسپویل به قدری الکیه که هر طرفدار گاتی متوجهش میشه و ارزش بحث کردن نداره. شاید علت نوشتنش هم این باشه که تو فصل های اخیر به قدری فیلم نامه و خود اپیزودها لیک شدن که نویسنده‌ش فکر کرده دیگه هرکسی هر چیزی رو باور میکنه.
  3. Lord Baelish

    قسمت سوم، The Queen's Justice

    دوستان به نظرم یک توجیه وجود داره برای پیروزی‌های ناگهانی سرسی و یورون و اونم وجود جاسوس تو تیم دنریسه. وگرنه اصلا منطقی نیست که همیشه یه قدم جلوتر از لشکر دنریس باشن. حدسم اینه که جاسوس هم واریس باشه. سریال کلا سطح واریس و لرد بیلیش رو خیلی پایین آورده و اگه چیزی پشت پرده نباشه و به همین روال ادامه بدن جای تاسف داره.
  4. Lord Baelish

    قسمت دهم، The Winds of Winter

    دوست عزیز شما میدونین که سریال اول کامل ساخته میشه و بعد پخش میشه؟ یعنی چی به خاطر واکنش کاربرای اینترنت؟ ساخت سریال چند ماه پیش تموم شد! دوست عزیز این حرف شما در مورد پدر جان منطقیه و من هم نمیدونم چرا خیلیا اصرار دارن تئوری های خنده دار در موردش بدن. چون پرنس موعود صرفا باید از خون ایریس باشه و نیازی نیست که الزاما پدرش باشه. ریگار هم پدرش باشه خون ایریس رو داره. ولی در مورد زنده شدن جان خواهش می کنم بیشتر مطالعه کنید، اینکه با ورد زنده شه که خنده دار تره. تو کتاب هم کامل اشاره شده که جان هم مثل برن و آریا یه وارگه و تو جسم گرگش میره. این یکی از جادوهاییه که تو خون استارک هاست و منطقی تره که جان نمرده باشه تا اینکه بخواد با ورد زنده شه.
  5. دوست عزیز ترجمه ی کامل کتاب 4 بدون سانسور تو سایت وینترفل با قیمت مناسبی موجود هست.
  6. Lord Baelish

    قسمت پنجم، The Door

    دوستان به نظرتون چه ارتباطی بین برندون های مخنلف خاندان استارک هست؟ جالبه که خیلی برندون داریم و خیلیاشون هم آدمای مهمی بودن. از برندون معمار بگیر تا برندون فعلی. و اینکه چرا برندون بچگی ند و بنجن و لیانا و ویلیس رو دید، ولی بچگی برندون عموی خودش رو ندید؟ به نظرتون ممکنه تئوری "Bolt_On" در مورد برندون ها درست بشه و به همین خاطر هم آدرا دنبالشن؟ تا طلسم دیوار رو بشکنن؟ و شاید کلاغ سه چشم هم می خواست برندون رو از دانش چند هزار ساله ش آگاه کنه؟
  7. Lord Baelish

    اخبار فصل ششم

    مرسی آزور آهای جان که لینک رو نذاشتی اینجا حتی تو اسپویلر، چون آدم وقتی چیزی می بینه وسوسه میشه بخوندنش. ولی من این سیزن تازه فهمیدم بدون اسپویل دیدن سریال چه لذتی داره! تا سیزنای قبل تقریبا همه چی مشخص و اسپویل شده بود و با اینکه سریال همچنان جذاب بود، ولی مثل الان هیجان انگیز نبود. به سایر دوستان هم توصیه می کنم در برابر وسوسه ی اسپویل مقاومت کنن تا لذت سریال دیدنشون دوچندان شه.
  8. Lord Baelish

    قسمت دوم، Home

    دوستان به نظرتون دیالوگ تورموند تو تریلرها "فکر میکردم اون مردیه که در طی شب طولانی رهبریمون میکنه و اشتباه فکر میکردم" در مورد منس ریدر بوده با این حساب؟ زنده شدن جان به همین سادگی یکم عجیب نبود؟ روس بولتون فکرشو نمی کرد رمزی بکشدش اصلا؟ و اینکه چرا نگهبانی هم نداشت؟ البته عجیبه که تو دورن هم نگهیان بود ولی همه توجیه میشن انگار قبل توطئه. یه سوال هم اینکه ریکان رفته بود پیش آمبرها دیگه؟ احتمالا آمبرها ریکان رو برای رمزی میارن. فقط به نظرتون ممکنه ماجرای مندرلی ها و داووس قلابی تو کتاب، تبدیل به ریکان قلابی بشه مثلا؟
  9. Lord Baelish

    قسمت اول، Red woman

    چند صد سالم خیلی غیرمنطقیه آخه، 130 سال منطقی تره که با جادو زنده مونده باشه. تو گات جادو هم از یه اصول منطقی پیروی می کنه. واقعا اگه یه پیرزن معمولی باشه چه تاثیری رو داستان میتونه داشته باشه این غافلگیری؟ شیراسی استار هم نباشه باید شخصیت مهمی باشه.
  10. Lord Baelish

    قسمت اول، Red woman

    ولی به نظر من خیلی میخوره که ملیساندر همون شیرا سی استار باشه. شباهت های ظاهری هم داشتن (صورت قلبی شکل) یا اینکه میگفتن مادرش تو خون حموم می کنه تا جوون بمونه. اینکه دختر بلادریون باشه خیلی منطقی نیست با این سن. ولی به خواهرش می خوره کاملا. شباهت ظاهری هم به ایمون تارگرین و بلادریون داشت حتی. ضمن اینکه خیلی جذاب میشه که حرومزاده های آگان سوم نقش مهمی ایفا کنن تو ادامه ی داستان.
  11. Lord Baelish

    اخبار فصل ششم

  12. Lord Baelish

    بار ِ عام، باری برای عموم [گفتگوی آزاد 2]

    خبری از ویکتاریون نیست! بعید هم هست تو اپیزودهای دیگه واردش کنن. در عوض نقش یورون پررنگ تر میشه حتما.
  13. Lord Baelish

    بعل شاعر

    دوستان تا حالا به داستان بعل شاعر و شباهت هاش با جاهای دیگه‌ی داستان دقت کردین؟ اینکه بعل رز آبی زمستان رو میخواد، دختر لرد استارک رو میدزده و ازش بچه دار میشه خیلی شبیه ماجرای ریگار و لیانا نیست؟ ادامه‌ی داستان هم نشونه های جالبی داره.. 1-جنگیدن بعل با پسر استارکش (که شبیه جنگ ستارگانه و میگن سرنوشت جان شبیه لوک اسکای واکره) 2-خودکشی مادر با انداختن خودش از برج (شبیه ماجرای آشارا دین) 3- و در نهایت کنده شدن پوست پسر که خب کار بولتون ها بوده مسلما. یه نکته ی دیگه تو این داستان هست که نوه ی لرد استارک قبلی با اینکه پسر بعل وحشی بوده، لرد استارک بعدی میشه که این میتونه به وقتش در پاسخ به اینکه جان چطور میتونه لرد وینترفل بشه به کار بیاد. کلا به نظرم مارتین تو این بخش داستان یه سری کد گذاشته که بعدها ازشون استفاده کنه. پ.ن: داستان بعل شاعر صفحه 729 کتاب دوم نقل شده.
  14. Lord Baelish

    بار ِ عام، باری برای عموم [گفتگوی آزاد 2]

    آخرین استارک عزیز، کجا این اطلاعات منتشر شده؟ والا با توجه به چیزهایی که ما شنیدیم خبری از لیدی استون هارت و گریف و ویکتاریون و... نیست و حتی بازیگری هم برای اینها انتخاب نشده..تازه الان دیگه واسه ورود لیدی استون هارت که خیلی دیر شده.
  15. Lord Baelish

    دنریس و خانه ی نامیرا ها

    تو خانه ی نامیراها و بین تصاویری که دنریس می بینه، یه جا "ارباب بلندقدی با پوست مسی و موی نقره طلایی که زیر پرچم آتشین ایستاده و شهری پشت سرش می سوزه" رو می بینه که خب مسلما توصیف بچه ی به دنیا نیومده ی دنریس و کال دروگوئه. تو کتاب اول و مراسم قلب خوران دنریس تو ویس دوتراک هم جادوگری پیش بینی می کنه بچه ی تو شکم دنریس کسی خواهد بود که کال تمام کال ها خواهد بود و بر جهان چیره خواهد شد. حالا با توجه به این موارد که تو کتاب اول و دوم هست تکلیف این پیشگویی چی میشه؟ چون باقی مواردش حقیقت داشتن ولی اگه بچه ی دنریس مرده باشه این پیشگویی از پایه بی اساس میشه. تو کتاب اول فکر کردم شاید منظور اژدهاهان ولی تو کتاب دوم و همین بحش خانه ی نامیراها دیدم که توصیف قیافه ش رو هم کرده حتی! نظر شما چیه دوستان؟
×