رفتن به مطلب

سمول تارلی

اعضا
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

اطلاعات شخصی

  • مرز اسپویل من
    آخر کتاب پنجم
  1. سمول تارلی

    اخبار فصل ششم

    دوست گرامی من از تقریبا یک ماه پیش به این تاپیک سر زدم و متوجه این شدم که فیلمنامه لو رفته و دوستی لینک اون رو برای کسانی که میخان میفرسته. واقعا اینجا تاپیکی هست که باید در مورد اون لینک صحبت میکردید؟ من دنبال اون لینک نرفتم چون نمیخاستم اسپویلی بشه ولی با این جمله ای که شما گفتید از هیجان سریال برای من کم شد. چه خوب میبود که تو این تاپیک که مختصل اسپویل نیست در مورد اتفاقات اون لینک حتی به همین صورت "تقریبا قابل پیش بینی بود" صحبت نمی کردید. امسال که تموم شد امیدوارم از سال بعد تو تاپیک اخبار فصل هیچ مورد شبه اسپویلی هم نباشه.
  2. سمول تارلی

    قسمت دهم، The Winds of Winter

    واو سیتادل چقدر زیبا و بزرگ و باشکوه بود پرواز کلاغ های سفید که از سیتادل به تمام هفت پادشاهی زمستان رسید
  3. سمول تارلی

    قسمت پنجم، The Door

    اگه دقت کنی فرزند جنگل با نیزه به زره آدر زد و زرهش اون قدر قوی هست که نیزه دراگون گلس ازش عبور نکنه. اما میرا با نیزه به گلوی آدر که با زره محافظت نشده بود زد. به همین خاطر آدر از بین رفت. این صحنه یه نکته ی کتاب رو هم به ما میگه. اینکه فرزندان جنگل هیچ گاه جنگجویان خوبی نسبت به انسان ها نبودن. و روش های صحیح جنگ و نیزه زدن رو به خوبی انسان ها(مثل میرا) بلد نیستن.
  4. سمول تارلی

    قسمت سوم، Oathbreaker

    امیدوارم وقتی من یعنی ( سم ) به اولدتاون میرسم داستانش رو تغییر نداده باشن و استاد ماروین و اتفاقات مربوطه رو نشون بدن. همچنین لرد رندل تارلی هم امیدوارم به همون خشمگینی کتاب نشون داده بشه.
  5. سمول تارلی

    قسمت دوم، Home

    این اپیزود سکانس های بسیار زیبایی داشت و به نظرم به خوبی تمام داستان ها رو پیش بردن. منتظر قسمت بعد و مشخص شدن هویت واقعی جان هستیم.
  6. سمول تارلی

    قسمت اول، Red woman

    با یه قسمت که نمیشه نتیجه گیری کرد آغاز خوبی بود برای فصل ششم . حتما تو اپیزودهای بعد بخش های مهیج داستان رو میبینیم. برن ، گریجوی ها ، مشخص شدن وضعیت جان و ...
×