رفتن به مطلب

halfblood

اعضا
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

2
  1. halfblood

    بحث اپیزودیک قسمت پنجم The Bells

    به نظر من دیونه شدن دنی تقصیر برنه همهش اگه این راز را گذاشته بود بعد از این ماجراها به جان گفته بود یا اصلا نمی گفت، با دنی رابطه قبلیشو ادامه می داد و این طفلی را به همه بدبین و دیوونهش نمی کرد! اصلا فهمیدن یا نفهمیدن این راز هیچ دردی را دوا نکرد جز اینکه باعث عصبانیت جنون وار و غیرقابل کنترل دنی و شروع توطئه چینی های اطرافیان جان و دنی شد بعد برن هم دیوانگی دنی تقصیر سانسا هستش! پ.ن: اسپویلی که در بخش فصل هفت گذاشته شده (4ماه پیش اسپویل شده) تا حالا همهش درست بوده و فقط یک قسمت دیگهش مونده که احتمالا قسمت بعد اتفاق می افته:
  2. halfblood

    اگر شما جای کاراکترهای سریال بودید

    به جا که یه گله آدم را رد خودم ببرم اونطرف دیوار و ی اژدها رو ب کشتن بدم ی نفر رو توی دیووار میکشتم یا قبر مردهها را میشکافتم پنج مین بعد تبدیل ب وایت می شد!
  3. halfblood

    قسمت دهم، The Winds of Winter

    1- به نظر من لیانا تو گوش ند گفت که بچه من و ریگاره و ازت میخوام که اینو مخفیش کنی و... توی دیالوگ فیلم هم لیانا میگه "اگه رابرت بفهمه... میدونی که می فهمه...باید ازش محافظت کنی" از این میترسیده که با بر روی صدر اومدن رابرت و همراهانش مثل باقی تارگرین هایی که همه قتل عام شدند... بچه اش هم کشته بشه 2- به نظر من داستانهای پخش شده به صورت موازی و پشت سر هم اتفاق نیافتاده: چون این واقعه منفجر شدن معبد بیلور صبح اتفاق افتاده... این خبر هم چند روز کشیده تا برسه به تایرل ها و همچنین و خبر کشته شدن مارجری,پدر و برادرش به دورن برسه... (که تایرل ها تصمیم بگیرن بیان دورن و همچنین وریس هم اونجا باشه) [این جلسه چند هفته بعد از آن انفجار بوده] بعد در پایان جیمی عصر روز واقعه (منفجر شدن معبد) رسید... چون هنوز یکم آتیش و دود از اطراف معبد بلند میشد..
×