رفتن به مطلب

دروگون

اعضا
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0
  1. دروگون

    بحث اپیزودیک قسمت ششم Beyond the wall

    کسانی که می گن چطوری اون زامبی رو تونستن از دیوار رد کنن باید بگم که به نظرم دیوار جلوی عبور وایت واکرها(white walkers) و یا همون otherها رو می گیره نه جلوی وایت ها (wights) رو. من میگم تفاوت وجود داره بین لشکر مرده ها و کسانی که اونا رو به حرکت درآورده اند. برای همین امکان اینکه یک مرده متحرک رو برد اونور دیوار وجود داره. به نظرم نایت کینگ دنبال راهی هست به سمت آنطرف دیوار. حالا یا به کمک اژدها و یا هر جادوی دیگری این کار رو باید انجام بده تا بتونه به زنده ها حمله کنه.
  2. دروگون

    بحث اپیزودیک قسمت ششم Beyond the wall

    در واقع اپیزود تراژیکی بود. یک اژدها و چند تا شمشیر زن قوی و توروس و عمو بنجن از دست رفت و زنده ها تونستن ماموریتشون که صید کردن یک مرده بود رو انجام بدن. البته فکر کنم با این شاهد می تونن همه توی وستروس رو قانع کنن که جنگ واقعی جنگ بین زندگان و مردگان هست نه جنگ بر سر تاج و تخت. به هر حال اون اساتید بدبین سیتادل و سرسی و باقی پادشاهی های وستروس حالا می تونن این مرده متحرک رو ببینن و برای جنگ بزرگ آماده بشن. این اپیزود باز هم به ما اثبات کرد که اژدها آسیب پذیرتر از اونی هست که فکر می کردیم و برای جنگ بزرگ به همه عناصر دنیای زندگان نیاز هست. داستان آریا و سانسا هم جلو رفت ولی هنوز به رودررویی کامل نرسیده. لیتل فینگر با زرنگی تونست که برین رو از وینترفل دور کنه و حالا سانسا شدیدا احساس خطر کرده. برن رو هم ندیدیم. به نظرم برن می تونه خیلی به روند داستان کمک کنه و خیلی از حقایق رو کشف کنه. مثلا شاید اگر برن باز هم از پرنده ها استفاده می کرد می تونست به همه موقعیت جان اسنو و همراهانش رو اطلاع بده. البته شاید سازندگان سریال می خواستند که هیجان رو بیشتر کنن. باز هم میگم که به نظرم سکانس جنگ عالی بود. این جان اسنو بدبخت هم که دوباره بعد از اینکه از دریاچه یخ دراومد در برابر یه لشکر کامل یک تنه قرار گرفت. یاد اون سکانس در جنگ حرامزاده ها افتادم که اسبها داشتن میومدن و یه تنه شمشیر کشید. اینجا هم مردگان اومدن و دوباره شمشیر کشید که باهاشون بجنگه. uncle Benjen هم به نظرم وظیفه تاریخیش رو انجام داد و جان رو برای تمام زنده ها نگه داشت.
  3. دروگون

    بحث اپیزودیک قسمت ششم Beyond the wall

    به نظرم بسیار اپیزود خوبی بود. کاملا شوکه کننده و دیوانه کننده بود. من کاملا خودم رو از اسپویلها حفظ کرده بودم و خیلی خوشحالم. کلا چند تا اتفاق مهم افتاد و مهمترینشون افتادن ویزریون به دست نایت کینگ بود. حالا نمی دونم که این اژدها که دیگه آتش نداره چه قدرتهایی می تونه داشته باشه؟ شاید بتونه یخ پرتاب کنه شاید هم صرفا باد. هر چه هست به نظرم کار مقابله با نایت کینگ خیلی مشکل می شه. قسمت جنگ با لشکر مردگان عالی بود و کشته شدن توروس هم بسیار حماسی از اب دراومده بود. دیالوگ جان و دنی رو هم دوست داشتم گرچه کلا سریال تو پرداخت به مسایل عشقی خیلی قوی نیست ولی توی جنگها و تریلر ماجرا عالی هست. یک نکته خوب هم بود و فهمیدیم اینه که هر وایت واکری که نابود بشه اون مرده هایی را هم که زامبی شدن نابود میشه. یعنی در جنگ با واکرها باید فقط باید روی کشتن اونها متمرکز شد نه نابود کردن مرده ها.
  4. دروگون

    قسمت پنجم: Eastwatch

    دوستان این قسمت ۶ که لیک شده از نظر کیفی مشکلی نداره. کیفیت خوبش هم وجود داره. از مدیران تقاضا دارم که یک تاپیک باز کنن که بتونیم راجع بهش صحبت کنیم. نباید کسانی که هنوز ندیده اند اسپویل بشوند.
×