رفتن به مطلب

AmirReza11

اعضا
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0
  1. AmirReza11

    بحث اپیزودیک قسمت ششم Beyond the wall

    دراگون گلس البته بر خلاف اسمش حالت سنگ مانند داره تا شیشه طبق اونچیزی که نشون دادن
  2. AmirReza11

    بحث اپیزودیک قسمت ششم Beyond the wall

    با اژدها از رو ديوار رد كردن! جادو مربوط به گيت هاي ورودي ديوار نه محيط پيرامون ديوار! سوال اصلي اينجاست اگه دني و اژدهاش نميومدن چجور ميخواستن وايت را از گيت هاي ديوار رد كنن!؟ اين ايده گرفتن وايت اونم فقط برا نشون دادن به سرسي(يه ساديسمي نفهم!!!) انقدر مسخرست كه من اگه جاي مارتين بودم به صورت رسمي از كليه طرفداران نغمه بابت اينكه گذاشتم دي ان دي اقتباس تلويزيوني رمانم بسازن عذر خواهي ميكردم! بازم همونطور گفتید ایده مسخره‌ای اگه اینطور هم باشه.‌ پس تکلیف رد شدنشون از دیوار بعد حمله نایت کینگ چی میشه؟قراره آژانس هوایی بزنه نایت کینگ واسه رد کردن ارتشش؟ مگه اینکه جدا بخوان قید طلسم رو بزنن و به همون دیوار خشک و خالی اکتفا بکنن
  3. AmirReza11

    بحث اپیزودیک قسمت ششم Beyond the wall

    دوستان یک سوالی که واسه من پیش اومده اینکه با توجه به طلسمی که گفته میشد روی دیوار گذاشته شده تا از رد شدن وایت واکرها جلوگیری کنه،اینی که دار و دسته جان اسیر گرفتن چطور ردش کردن؟امکانش هست طلسم یک دروغ و افسانه بوده باشه؟؟
  4. AmirReza11

    بحث اپیزودیک قسمت ششم Beyond the wall

    بهترین حالتش واسه من که مرگ همشون شروع پادشاهی نایت کینگه) اما مسلما با یه هپی اندینگ سر و ته داستان رو هم بیارن.. بعد یک سوالی هم که هست اینه که نایت کینگ که این همه پرتاب نیزش خوب بود چرا دار و دسته اسنو رو از همونجا زمین گیر نکرد و منتظر شد تا دریاچه دوباره یخ ببنده تا با مرده ها بهشون حمله کنه؟!!
  5. AmirReza11

    بحث اپیزودیک قسمت ششم Beyond the wall

    من فک میکنم این وایت واکرها بیخودی این همه راه نمیان که فقط انسان ها رو نابود کنن. احتمال میدم این داستان ها تماما برگرده به استارک ها. حالا برن یا هر کی رفته اون گذشته چیکار کرده، چه بلایی سر بچه های جنگل آورده، که اونا از ترس برن، میرن شاه شب درست میکنن رو من نمیدونم. در ضمن این شاه شب بودن برن، دقیقا مشابه داستان بازی بایوشاک ه. گیمرها قشنگ میدونن که اگه اینجوری بشه یه کپی برداری کامله. برن کاری با فرزندان جنگل نکرد اونا برای محافظت از خودشون تو جنگی که با انسانها داشتن شاه شب رو بوجود آوردن...جالب اینجاست که وایت واکرها هم توانایی صحبت کردن دارن(البته با زبان مخصوص خودشون) هر چند سریال چیزی تا الان نشون نداده از حرف زدنشون ولی به نظرم با زبون باز کردن اینها به یه تعداد از سوالات مهم سریال جواب داده بشه
  6. AmirReza11

    بحث اپیزودیک قسمت ششم Beyond the wall

    تئوری اینکه شاه شب و برندن یکی هستن ایرادات زیادی میشه بهش وارد کرد..مهمترینش پارادوکس زمان هست که دست و پای این تئوری سفر در زمان رو میگیره و مسئله دیگه اینکه تا اونجایی که من خبر دارم حین مسافرت در زمان هیچکس نتونسته از قابلیت وارگ استفاده کنه و موجود دیگه ای در حین سفر در زمان در اختیار بگیره که این مورد شامل برندن هم میشه و یک سری ایرادات دیگه که میشه به این تئوری وارد کرد... یک سوالی هم در رابطه با اینکه هدف شاه شب از حمله‌ش چی هست رو داشتم؟میخواستم بدونم در این مورد بحثی صورت گرفته تو انجمن قبلا یا نه؟اگه آره که لطفاً لینک تاپیکش بدید،ممنون.
×