رفتن به مطلب

sf.hoseynian

اعضا
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0
  1. مستقیما درباره های گاردن چیزی نگفته ولی آنقدر نکته گفته شده که برای انتخابش ما رو ترقیب کنه. اینکه های گاردن بیشترین برداشت محصول رو داره و خاندان تایرل بزرگترین ارتش رو در اختیار داره و ... به علاوه آب و هوای خوبش. همه دلایل خوب و قانع کننده ای هستند.
  2. هارن هال با اینکه بزرگ ترین قلعه است تا به حال بارها دست به دست شده پس اصلا جای امنی نیست. ریورران هم با وجود رودخانه و امنیتش در برابر محاصره ها از نظر جغرافیایی بد جاییه. زندگی در پایک و وینترفل هم سخته و هم نا امن ایری با اینکه نفوذ ناپذیره ولی زندگی درش سختی زیادی داره و اگر خود لردهای ویل محاصره اش کنن آذوقه بهش نمیرسه. کسترلی راک هم به نظر به اون امنی که همه فکر میکنن نیست. گریجوی ها یکبار معادن طلاش رو غارت کردن و اگر راب ادوات محاصره با خودش داشت فتحش میکرد. ساناسپیر هم خیلی گرمه و پر از افعیه! قلعه سرخ هم پر از خائنه! میمونه استورمز اند و های گاردن. استورمز اند قطعا مستحکم ترین قلعه است و به دریا هم راه داره که در صورت محاصره بشه مثل زمانی که داوس غذا می رسوند، آذوقه اش رو تهیه کرد. از های گاردن هیچی نمیدونیم به جز اینکه: بهترین آب و هوا و بیشترین آذوقه رو داره بزرگترین سربازخونه رو داره بنابر این به نظر من یکی از این دو قلعه بهترین جا برای زندگیه.
  3. sf.hoseynian

    شخصیت های مرموز

    یه شخصیت مرموز دیگه "هالند رید"ه. به نظر می رسه که اون تنها انسانیه که به جزیره صورت ها رفته و با مردان سبز و شاید پسران جنگل ملاقات کرده. و اونطور که میرا رید گفت، بعدش میره به مسابقه هارنهال و اونجا با ادارد و لیانا دوست میشه و بعد به صورت مرموزی چند نفر رو توی مسابقه شکست میده و فرار میکنه. (البته مستقیما نگفت که پدرش بوده. ولی کاملا مشخص بود.) هالند رید با وجود جثه کوچیکش تنها کسی از شش همراه ادارده که در نبرد با گارد ایریس جان سالم در میبره. توی یکی از فصلای برن، او یادش میاد که پدرش گفته بود اگر به خاطر هالند رید نبود، سر آرتور داین او رو کشته بود. هالند تنها کسیه که شاهد مرگ مرموز و وصیت مرموزتر لیانا است و به نظر من میدونه که والدین جان اسنو کیا هستن. (بعد از مرگ لیانا، ادارد حتما تنها همراهش رو با خودش به استارفال برده. پس حتا اگه جان پسر لیانا نباشه، هالند میدونه که مادرش کیه) پسرش جوجن قدرت خواب های سبز رو داره و سرزمینی که تحت کنترل داره هم جای عجیبیه. این ها همه حکایت از قدرت خاص و نقش موثری که اون میتونه در آینده داستان بازی کنه داره. اگه کسی اطلاعات بیشتری از این مرد داره بگه.
×