رفتن به مطلب

Danny

اعضا
  • تعداد ارسال ها

    85
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

123

1 دنبال کننده

اطلاعات شخصی

  • خاندان
    تارگرین
  • محل اقامت
    کینگز لندینگ

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

385 بازدید کننده پروفایل
  1. Danny

    بحث اپیزودیک قسمت ششم - The Iron Throne

    آره در مواردی حق با شماست، اصلا فراز از زندان مثال خوبی نبود، ولی سریال هایی هم بودن که بعد از سالها ادامه اش یا پس درآمدش و اسپین آفش رو ساختن و بسیار هم موفق شدن، نمونش توئین پیکس که بعد از ۲۶ سال فصل جدیدی ازش اومد و بسیار هم عالی بود.
  2. Danny

    بحث اپیزودیک قسمت ششم - The Iron Throne

    دوستان،به نظرتون با اون همه سوالی که تو ذهن هزاران بیننده باقی مونده، آیا ممکنه مثل فرار از زندان پس از چندین سال فصل جدیدی ساخته بشه؟؟ هر چند که خودم امیدی ندارم، ولی اگه بزارن بعد از اتمام کتاب ها فصل دیگه ای بسازن، ممکنه بازم همون قدر مخاطب جذب کنه. البته به خاطر بدبینی که همه نسبت دیوید بنیوف و دی بی وایس دارن اگه دوباره این افراد توی فصل جدید دستی برده باشن، شکست از این چیزی که الان دیدیم احتمالا شدید تر میشه. کی میدونه شاید HBO, Netflix, AMC,Showtime,ABC یا هر شبکه دیگه ای به دلیل موفقیت و محبوبیت زیاد سریال تصمیم گرفت ازش استفاده کنه تا یه پایان بهتر براش در نظر بگیره(هر چند که احتمالش پایینه، ولی باز میشه حداقل کمی هم که شده خودمونو دلداری بدیم)
  3. بسیار متشکرم بابت توصیه تون، بله حتما، در اینکه سریال های بهتری ساخته میشن هیچ‌ شکی نیست، فقط خدا کنه عمرمون کفاف اون لحظات رو بده?
  4. Danny

    بحث اپیزودیک قسمت ششم - The Iron Throne

    دوستان عزیز به بهترین شکل تمام ایرادات رو ذکر کردند، و تمام اشکالات این قسمت که باید به عنوان قسمت آخر بهترین می‌بود اما نشد، رو هم بیان کردند. سخت میشه انتقادی نکرد، اما من به دلیل تمام خاطره هایی خوبی که از سریال بازی تاج و تخت داریم و با این ها بزرگ شدیم و یاد گرفتیم، ترجیح میدم هیچ اشکالی رو ذکر نکنم چون تمام انتقاداتِ وارده توسط کاربران محترم نوشته شده. من هم مثل تمام شما از پایان سریال و محبوبم راضی نیستم و واقعا نمی دونم چرا این جور تموم شد، چرا؟؟ این خیانتی بزرگ بود از طرف d&d در حق میلیون ها طرفدار. و مطمئن باشید که بی جواب هم نمی‌مونه و این مثل لکه ای بزرگ و سیاه بر کارنامه این دو کارگردان ثبت میشه. همچنین این چه خواسته و چه ناخواسته میلیون ها طرفدار رو به سمت جرج آر آر مارتین و کتاب هاش جذب می‌کنه تا دنیای شگفت انگیزش این پایان نا امیدکننده رو از ذهنشون پاک کنه. از همین متن استفاده میکنم و از تمامی دوستان تشکر میکنم به خاطر چیزهایی که به من یاد دادن، به خاطر متون فوق العاده ای که در این جا ثبت کردن، به خاطر معاشرت و تعاملاتی که من بسیار از آنها لذت بردم، و تشکری ویژه دارم از سایت وستروس و مدیران و مسئولان که امیدوارم همیشه پیروز باشند، همچنین عذر خواهی میکنم از همگی اگر قلمم درخور شأن عزیزانی فرهیخته و بزرگوار همچون شما نبود. به بزرگی خود کم و کاستی ها را ببخشید. با آرزوی موفقیت و شادکامی برای شما بهترین ها.
  5. سکانس پایانی قسمت نهم فصل ششم(نبرد حرامزادگان), سکانس های عروسی خونین و همچنین عروسی بنفش، سکانس قتل تایوین و سکانس نبرد کوه و اوبرین، سکانس انفجار سپت بیلور و موسیقی شاهکارش،سکانس اعدام ند استارک، سکانس آتش زدن وحشیانه شیرین به دستور استنیس(?)، سکانس پایانی قسمت سوم همین فصل هم فقط برای موسیقی اش همیشه یادم میمونه. و خلاصه خیلی از صحنه ها با بازیگر هاش با موسیقی هاش، با غافلگیری هاش، با جلوه های ویژه اش، با دیالوگ های ماندگارش در ذهن و قلب ما همیشه حفظ میشه، فقط حیف که پایان به یاد ماندنی ای در خاطره ها ثبت نشد، صد حیف که قراره پایان یکی از بهترین سریال های تاریخ رو غیر قابل قبول برای بچه ها و نوه های خودمون توصیف کنیم.?
  6. Danny

    بحث اپیزودیک قسمت پنجم The Bells

    ببخشید، ولی اینا اسمش اسپویل نیست، اینا نظریه یا همون تئوریه که ممکنه درست باشه و به احتمال بیشتر غلطه. فکر نکنم کسی با ماشین زمانش به آینده سفر کرده باشه و اومده اینجا داستان رو افشا کرده که شما همیشه انقد عصبانی میشید. بعدشم تمام فیلم نامه های لو رفته و بقیه داستاناش که اسپویل حساب میشه در تاپیکی جداگانه بحث میشه.( که به منظور احترام به شما و افرادی هم عقیده با شما، بحث ها در اونجا از سر گرفته شد) در هر صورت قصد بی احترامی ندارم و ممکن هم هست از این نظریه پردازی ها چیزی از داستان لو بره ولی با عرض معذرت نباید و نمیشه جلوی نظر دادن و پیش بینی کردن مخاطبین رو گرفت. متشکرم
  7. Danny

    بحث اپیزودیک قسمت پنجم The Bells

    واقعا خیلی سخته، خداحافظی برای همیشه، خداحافظی با سریالی که سال ها صبوری به ما یاد داد، اشک‌ مارو دراورد، هیجان زدمون کرد، وحشت و ترس رو به نمایش گذاشت،نقش تلاش و ایمان رو یاد آور شد، مهربانی و عشق و محبت و صمیمیت رو در کنار خشم و نفرت و سیاست و سماجت هم به خوبی به تصویر کشید. و اما نظر من درباره پایان: دنریس تخت آهنین رو که نمادی از همون چرخی هست که قبلاً قصد داشت اونو بشکنه، ذوب میکنه آریا قصد داره که دنریس رو به خاطر کاراش بکشه، وقتی سعی داره صورت یکی از نگهبانا رو بر داره،دستش رو میشه و به دست کرم خاکستری و به دستور دنریس به جرم سو قصد به جان ملکه اعدام میشه، جان که از این موضوع و تمام کارای دنی ناراحته ، این اتفاق براش میشه مزید بر علت و دنی رو در حالیکه توی بغلش گریه می کنه میکشه. جان دنریس رو در دراگون استون دفن میکنه و با کلی زحمت دروگون رو آروم می‌کنه و در وداعی تلخ از وستروس می‌ره تا هدف قبلی دنی در اسوس رو کامل کنه. هرکس هم قدرت یکی از هفت قلمرو رو بدست میگیره، سانسا در شمال، تیریون در کسترلی راک، رابین آرین در ویل، شاهزاده دورن در سان اسپیر، گندری در استورمز اند، یارا گریجوی در جزایر آهنین، بران در هایگاردن، سمول در ریچ و ... در سکانس پایانی هم برن رو می بینیم که وارگ کرده توی یه کلاغ و از سرزمین های همیشه زمستان عبور می‌کنه تا به یک منطقه بسیار سبز و زیبا میرسه که فرزندان جنگل اونجا زندگی میکنن و در نهایت متوجه تلاش اونا برای بوجود آوردن پادشاه شب جدیدی میشه که ناگهان کلاغ میمیره و روح برن وارد بدن شاه شب جدید میشه!!!
  8. ادامه متن اسپویل قسمت شش: حالاشخصی ادعا میکنه که از جزئیات قسمت پایانی تا حدودی خبر داره هر چند که ممکنه دروغ باشه ?تکمیلی فیلمنامه : جان ، داووس و تیریون هر سه با هم وارد میشن ، تیریون به سمت باقی مونده ی قلعه میره و دست طلایی جیمی رو میبینه پس میفهمه که سرسی و جیمی مردن گری ورم و انسالید ها دارن تک تک سربازای لنیستر رو میکشن که جان بهشون میگه دست نگه دارن ، گری ورم میگه که این دستور ملکه اس ، جان دنریس رو میبینه که رو به روی دروگون وایساده و داره سخنرانی میکنه ، به تیریون میگه که تو بهم خیانت کردی تیریون هم میگه که تو هزاران نفر رو کشتی و بعدش نشان دست ملکه اش رو در میاره و به زندان فرستاده میشه بعد از اینکه جان دنریس رو میکشه دروگون به جان آسیبی نمیزنه فقط تخت آهنین رو میسوزونه گری ورم جان و تیریون رو زندانی کرده ، شخصی از طرف سانسا فرستاده شده و درخواست بازگشت جان به شمال رو داره ولی گری ورم قبول نمیکنه ولی تیریون میگه که تو نمیتونی تصمیم بگیری فقط شاه یا ملکه ی جدید میتونه ، برن شاه میشه و تیریون رو دست خودش میکنه ، تیریون به جان میگه که مجازات تو اینه که به دیوار بری و نگهبان شب بشی و میگه که گری ورم میخواد تو بمیری و سانسا میخواد برگردی خونه ، هیچکدوم از اینا نمیتونه اتفاق بیوفته و گری ورم قبول میکنه ، جان با اریا خداحافظی میکنه و آریا بهش میگه که اونم خونه نمیره و میخواد به غرب وستروس بره که تا حالا کسی نرفته در اخر آریا رو میبینیم که روی کشتیه ، سانسا به شمال حکومت میکنه ، جان ، گوست و تورموند و وحشی ها دیوار رو ترک میکنن و به شمال میرن سم میشه استاد بزرگ ، داووس فرمانده ارتش دریایی ، بران وزیر مالیات و لرد هایگاردن ، برین فرمانده ی کینگزگارد ( مطمئن نیست ) ، یارا ملکه ی جزایر آهنین ، رابین ارین لرد ویل ، گندری لرد استورمز اند ، پادریک محافظ شخصی برن ( مطمئن نیست ) ، سم میگه که دروگون رو یه جایی دیده که داشته پرواز میکرده و برن میگه که پیداش میکنم ، تیریون به دنبال افراد مناسبی برای جایگزین واریس توی خبر و زمزمه میگرده
  9. Danny

    بحث اپیزودیک قسمت پنجم The Bells

    یه سوال داشتم خدمت عزیزانی که کتاب هارو خوندن: به غیر از دنریس دختر ایریس دوم( همون دنی خودمون)، دنریس دختر جهیریس‌ اول و دنریس دختر ائگون چهارم هم ذکر شده یا نه؟؟ اگه آره پس باید دنریس سومین با نام او (third of her name) باشه دیگه، درسته؟؟
  10. Danny

    بحث اپیزودیک قسمت پنجم The Bells

    این سیمسون ها به صورت عجیبی خیلی چیزها رو پیش بینی کرده بودن??
  11. Danny

    بحث اپیزودیک قسمت پنجم The Bells

    اینکه دنریس توسط جان بمیره به نظر من خیلی بهتره تا اینکه آریا بیاد دنی رو بکشه برن هم قطعا میدونست دنریس قراره دیوونه بشه و کل مردم شهرو بسوزونه. اون رویای برن واقعا خیلی مهم بوده چون غیر مستقیم هم دیوونه شدن دنریس رو از دیوونه شدن باباش فهمیده و هم"هموشو بسوزون" که دنریس قراره انجام بده رو از اووردن آتش وحشی در زیر بارانداز شاه فهمیده، و هنوز یه قسمتش مونده که اعتبار بیشتری به اون رویا میده و اونم اونجایی که جیمی شاه کش میشه، پس یه شاه کش یا ملکه کش دیگه(که احتمالا جان باشه) خواهیم دید. البته احتمال ضعیفی هم هست که دنی جان رو بکشه. کاملا حق با شماست و از برن در این فصل خیلی کم دیدیم(البته بجز طعمه شاه شب شدن). امیدوارم با چند سکانس قابل قبول خط داستانی شو به پایان برسونن. اما در نهایت همون‌طور که واریس گفت "هیچ چیز پایدار نیست" (حتی عشق جان و دنریس) و دنی که الان دیوونه شده باید خودشو تو بدترین موقعیت ممکن ببینه(مثل پدرش، و متاسفانه در این مورد که مثل پدرش نشه خیلی مراقب بود و همه اطرافیانش بهش گوشزد کرده بودن اما به طرز عجیبی نه مثل باباش بلکه بدتر از باباش شد) و باید منتظر این سکانس احساسی باشیم که توسط پسر برادرش-عاشقش- کشته بشه ولی در کل اگه که اینجوری که شما میگین بشه بعدش و جان به دیوار تبعید بشه یا حتی خودش عذاب وجدان بگیره و بره، واقعا خشم همه رو بر می انگیزه.به امید اینکه اینجوری نشه. با سپاس.
  12. Danny

    بحث اپیزودیک قسمت پنجم The Bells

    نظرات همه عزیزان کارشناسانه و حرفه ایه، و من واقعا لذت میبرم از این همه بحث و تبادل، که فکر نکنم حتی متخصصان و صاحب نظران حوزه فیلم و سینما هم انقدر خوب و جامع انجام بدن. از همگی بسیار ممنونم چند موردعرض کنم خدمتتون: تعدادی از انتقاداتی که گفته میشه واقعا وارده و باید بیشتر کار میشده، و مناسب تر بود از اون چیزی که ما دیدیم متفاوت بود تا بیننده رو بیشتر به خودش جذب کنه؛ مثلا یک مورد که همه توش اتفاق نظر دارن خط داستانی یورون و روند جلوبرنده اونه، این مشکل بنظرم از اول بارز بود و چون این کاراکتر از کاراکتر های حائز اهمیته(حداقل میدونیم در حد هات پای یا اوشا یا میراندا نبود) باید بیشتر بهش پرداخته میشد. روند دیوانه شدن دنریس رو هم خیلی خوب نشون ندادن، و یکی از دلایلش هم وقت کمه، ۶ قسمت برای فصل آخر و جواب دادن همه سوالا، و جنگ های بزرگ، و سرنوشت کاراکتر های اصلی سریال، و تغییرات توی خط داستانی اونا، واقعا کمه؛ معمولاً باید برای یه پایان خوب تعداد قسمت های فصل آخر رو زیاد تر کرد نه کمتر (مثل بریکینگ بد). من یکی حاضرم هر قسمت ۵۰ دقیقه باشه ولی ۱۰ قسمت مفصل رو ببینم. ولی به عقیده من بعضی موارد هم سلیقه شخصی افراد توی میزان رضایت اونا دخیله، مثلا سکانس سرسی و جیمی زیر رد کیپ و خراب شدن اون رو سرشون واقعا برای من راضی کننده و جذاب بود، ولی خب بعضی ها خوششون نیومده. پس قطعا این که همزمان یکی میاد امتیاز ۵ میده و یکی ۹، به این هم مربوط میشه. اما خواهشمندم با قضاوت سرسری و عصبانیت ممتد، و از روی احساسات، به این قسمت(چون فکر میکنم تا الان این بهترین قسمت فصل ۸ بوده) نگاه نکنیم و سعی کنیم عادلانه تر قضاوت کنیم. قضاوت این قسمت با بقیه قسمت های فصل ۷و۸، (بنظر من) این قسمت رو یکی از بهترین ها می‌دونه، در حالیکه امتیاز دهی ها اینو ثابت نمیکنه و اینو یکی از ضعیف ترین قسمت های کل سریال معرفی می‌کنه. شاید نویسندگی ضعیف به داستان لطمه زده ولی نباید اونو تا این حد پایین بیاره. تلاش چشمگیر تمامی دوستان چه در انتقاد و چه در ستایش سریال از روی منطق و فلسفه به کمک استدلالی درست، بی نظیر و بی نهایت قابل احترامه. متشکرم
  13. Danny

    بحث اپیزودیک قسمت پنجم The Bells

    یه سوال داشتم، تو پیش نمایش قسمت بعد تو کینگزلندینگ داره برف میاد، یا همچنان خاکستر از آسمان می‌بارد؟؟
  14. این یکی دیگه انگار واقعیه. چون تا الانش که همش درست بوده. ولی بنظرم پایان خوبی نخواهد بود اگه اینجوری باشه
  15. Danny

    بحث اپیزودیک قسمت پنجم The Bells

    دو تا نکته که دوس دارم توجه تون رو بهش جلب کنم؛ اولیش اینه که به نظر میرسه لرد واریس سعی کرده بود دنریس رو مسموم کنه، همون طور که تو سکانس اول دیدیم به دختره میگه: «هیچی؟» دختره هم میگه:«نه غذا نمیخوره» و بعدش واریس میگه« برای شام سعی میکنیم، توی آشپزخونه منتظرت هستن» دومیش هم: اون اسب سفید که فرمانده گلدن کمپانی سوارش بود در سکانس حمله دنریس از پشت، زخمی میشه و حتی انگار که پاهاش می‌شکنه ولی در سکانس پایانی میبینیم که میاد تا آریا رو سواری بده، که احتمالا این هم می‌تونه نکته ای داشته باشه (فک میکنم بازم قراره آریا کار مهمی بکنه و یه سورپرایز دیگه در موردش قراره ببینیم)
×