رفتن به مطلب

تیریون

اعضا
  • تعداد ارسال ها

    53
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0
  1. تیریون

    بحث در مورد تاپیک دایره المعارف

    در مورد منبع ویکی دانک و اگ هم هست ؛چون مارتین کلی از شوالیه ها و خاندان ها رو تو جریان مراسم ها و سفر های دانک معرفی میکنه .
  2. از بیرون: تایوین لنستر روس بولتون دنریس تتارگرین (مارمولک!) از دید آریا: روس بولتون جافری جاکن هاگار (برای فرار)
  3. تیریون

    داستان‌های دانک و اگ

    میشه یه نفر لینک دانلود Pdf کتاب ها رو بذازه؟
  4. چه دلیلی داشتن که کتلین رو که از شرش خلاص شده بودیم!! رو زنده کردن؟
  5. تیریون

    شخصیت های مرموز

    یعنی سر جورا هم نمیتونه ببیندش؟ من کتاب 2 رو نخوندم ولی تو سریال سر جورا مورمنت میدیدش و همچنین یه جایی داشت پشت یه نفر دیگه رو خالکوبی یا نقاشی میکرد(اونجا که داشتن دنبال اژدها ها میگشتن)
  6. تیریون

    شخصیت های مرموز

    ببخشید یه سوال دارم اگه میدونید بگید ؛من کتاب 2 رو نخوندم و از سریال دیدم اون زنی که تو کارث جورا و دنریس رو میشناسه و بهش میگه نیاز به مراقبت داره کیه تو کتاب هم هست؟
  7. تیریون

    دنریس و خانه ی نامیرا ها

    ببخشید یه سوال دارم اینجا هم میپرسمش اگه میدونید بگید ؛من کتاب 2 رو نخوندم و از سریال دیدم اون زنی که تو کارث جورا و دنریس رو میشناسه و بهش میگه نیاز به مراقبت داره کیه تو کتاب هم هست؟
  8. تیریون

    تفاوت داستان و فیلم

    اره درسته ولی این آخری رو از قصد کردن تا بیننده ها با شخصیت تایوین آشنا شن (کارگردان اینو گفته)
  9. تیریون

    سرزمین‌های یخ و آتش

    در ضمن سر دانکن توی اون نقشه موقعیت آشایی و شرق کارث نیومده و جنوبش هم کامل نیست چون چند تا شهر بزرگ تو شرق و جنوب هست !(البته من که تا به حال به 99% این شهر ها اصلا بر نخوردم!)ولی شاید سرزمین سایه ها و اون چند تا شهر تو جلد های 6 و7 بیان و نیاز شن
  10. تیریون

    سرزمین‌های یخ و آتش

    http://kevinhatch.com/media/kh-asoiaf.pdf اینم یه نقشه ی خیلی خوبه که pdf هست و کار باهاش راحت تره همه جا هم توش هست یه مزیتش هم اینه که اسم پست های دیوار رو گذاشته و موقعیت شهر هایی که جاشون دقیق نیست مثل Wyndhall رو گفته (حدودی)
  11. تیریون

    توانایی دنریس برای حکومت !؟

    King Robert کاملاااااااااااااااااا باهات موافقم ,بی خود ترین قسمت کل نغمه دنریسه و من دوست دارم بیلون گریجوی یا بچه ی جان ارن شاه شه این مفت خور که از تو تخم مرغ شانسی 3 تا اژدها درآورده شاه یا ملکه یا هرچیزی نشه ولی از اونجا که فعلا با خرشانسی کارش جلو میرم منتظرم تکلیف جان مشخص شه دعا میکنم تارگرین-استارک باشه تا تخت پادشاهی مال اون شه و حتی امیدوارم جان انتقام برادر دنریس رو با ریختن فلز مذاب روش بگیره تا غلیان دلم پایین بیاد ولی اگه دنریس شاه یا ملکه و یا هرچیز مهمی تو وستروس بشه قول میدم تا مارتین نکشتش اون فصلا رو نخونم!!!!!! ولی باید بگم که این که اژدها های دنریس مسیر تخت شاهی رو براش باز کنن تا 5 6 سال دیگه ممکن نیست جون باید بزرگ بشن و تا اون موقع امیدوارم آدر ها دنریس رو بخورن!!
  12. تیریون

    ازدواج هایی که دوست دارید ببینید !

    جان هرگز ازدواج نخواهد کرد مگر این که از پیمان نایت واچ بگذره که فکر نکنم اون قسمش رو زیر پا بزاره ولی دوست سریع تر ازدواج جافری و همین طور سنسا با تیریون رو تو فیلم ببینم!باید فصل3 جالب باشه!!
  13. تیریون

    اژدها و اژدها سواران

    به نظر من برن چون وارگه پس یکی از اژدها ها رو کنترل میکنه و لزومی نداره شفا پیدا کنه و حتما سوارش بشه میتونه همون جور که با دایرولف ارتباط برقرار میکنه با اژدها ارتباط برقرار کنه اما سوال اینجاست برن با اون اژدها میاد به دنریس خدمت کنه یا علیه دنریس ازش استفاده میکنه؟فکر نکنم بیاد اژدها سوار دنریس بشه...
  14. تیریون

    شخصیت های مرموز

    ولی Manuel این که میگی که سریال کامل نیست باید بدونی که خود مارتین مستمر بر ساختن سریال نظارت داره و این که کامل نیست با توجه به نظر مارتین و اگه هم می خواستن کامل بسازنن الان 10000 قسمت میشد که باتوجه به هزینه و این که شاید مورد پسند نباشه معقول نیست
  15. تیریون

    شخصیت های مرموز

    واقعا ممنونم کمی از سردرگمی دراومدم
×