رفتن به مطلب

داریو ناهاریس

اعضا
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0
  1. داریو ناهاریس

    محبوبترین شخصیت های سریال

    محبوب ترینها: آریا، برن، تیریون لنستر، دنریس تارگرین، راب استارک، و داریو ناهاریس البته اگه بخوام از دو فصل قبل هم بگم، باید ند استارک، کال دراگو و کاراکتر محبوبم جاکن هگار رو هم اضافه کنم. منفورترین ها: جیمی، جافری، بیلیش، والدر فری، سرسی، بولتون، گریجوی و استنیس باراتیون که اندازه یه نخود از خودش اراده نداره.
  2. داریو ناهاریس

    به پادشاهی رسیدن کدام خاندان؟

    من میگم دنریس تارگرین حالا چرا؟ چونکه واقعا در این یکسال خیلی ها رو زیر سلطه ی خودش گرفته و اگه بر همین اساس پیش بره وستروس که هیچی سوتروس رو هم می گیره؛ فراموش نکنید که دنریس سه تا اژدها هم داره که هر روز دارن بزرگتر میشند. تا حالاش هم که ارتشی هشت هزار نفری از سربازان آنسالید داره، سربازانی که هر کودومشون به نظرم ده تا سرباز وستروسی رو حریف هستند، شهر یونکای رو هم که گرفت با پسران دوم، احتمالا در راه مرن رو میگیره و تا میاد برسه به وستروس به پنتوس و براووس هم بر میخوره که بعید نیست با سربازان بی چهره هم درگیر بشه. البته همه ی اینها احتمالاته من اسپویل نزدما.
  3. داریو ناهاریس

    منفور ترین شخصیت

    آقا بیلیش هم خیلی عوضه اون والدر فری هم همینطور.
  4. داریو ناهاریس

    خودتان را معرفی کنید .

    من خودم رو معرفی میکنم. داریو ناهاریس.خدمتگذار وفا دار سرورم بانوی تارگریینی کالیسی. خوب من ارمان هستم و اصفهان زندگی میکنم افتخار خوندن کتاب گیم اف ترونس رو نداشتم ولی سریالش رو تا اخرین سیزن دیدم. فوق العاده بود. از جی.ار.ار.مارتین هم بسیار خوشم میاد.
×