رفتن به مطلب

Aegon Targaryen

اعضا
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0
  1. Aegon Targaryen

    منفور ترین شخصیت

    اها یادم رفت شخصیت های منفور بعدی : 2 _ جیمی لنیستر . چون واسه ند شاخ بازی در اورد و کلا یه ادمیه با مشکلات اخلاقی . وقتی تو فصل سه اون اتفاق براش افتاد کلی خوشحالی کردم . و کلا با قیافه اش و همین طور طرز رفتارش با دیگران مشکل دارم . طوری با دیگران حرف میزنه که انگار نوکراشن . مرتیکه بوققققققققققققققققققققققققققققققق . 3 _ تایوین لنیستر . چون غرور بی جا والکی داره . منظورم اینه که اگه قدرت داره مثل ادم ازش استفاده کن مثل دون کلرئونه . اگه بلد نیستی مثل ادم استفاده کنی حداقل سیاست داشته یاش مثل مایکل کرلئونه . مثلا من به خاطر نیرنگش با لرد والدر فری که اون بلا رو سر راب اوردن ناراحت نشدم . 4 _ ایگریت . چون جان اسنو رو به گناه کشوند و باعث شکست سوگندش شد . ابله ترین ها هم میتوانم : 1 _ ویسیریس تارگرین . کاملا مشخصه . خواهرش رو فروخت . 2 _ سانسا استارک . باعث مرگ باباش شد .
  2. Aegon Targaryen

    منفور ترین شخصیت

    تمامی شخصیت ها بی نظیرند ولی منفورترین شخصیت از نظر من کسی نیست جز سرسی لنیستر . فقط بدنش به من اون وقت می بندمش به یه ستون و هر وز سیصد گرم از گوشت های بدنش رو میبرم تا رفته رفته بمیره .
  3. Aegon Targaryen

    معرفی و نقد رمان های فانتزی

    خوب منم می خواستم رمان های بالا رو معرفی کنم ولی حالا دوستان عزیز لطف کردن و این کار رو کردن بهترین کتاب هری پاتر هست که فک کنم همتون با اون اشنایی دارید . پسری که از یک ورد مرگ بار نجات پیدا کرده و با رفتن به مدرسه جادوگری هاگوارتز به دنبال خونخواهی والدینش می افتد . حتما بخونید این اولین کتابی بود که من خوندم . باید در این مورد بگم که این ایده زمانی که خانم جی کی رولینگ در یک قطار بود به ذهنش رسید . به مدت 4 ساعت قطار خراب شد و در این 4 ساعت این ایده به ذهن او رسید . اگه دقت کرده باشید هری و دوستانش با قطار به هاگوارتز می رفتن . در ضمن شخصیت هرمیون گرینجر برگرفته از شخصیت جی کی رولینگ بوده . رولینگ این قدر فقیر بوده که کتاب اولش رو روی دستمال کاغذی های رستوران دوستش نوشته ولی حالا از ملکه انگلیس هم پولدارتره . کتاب ارباب حلقه که نوشته استاد تالکین هست که استاد ادبیات انگلیسی هم هستش . سعی کنید نسخه خارجی رو بخونید چون کتاب ارباب حلقه ها پر است از اشعار زیبای این استاد . این کتاب همچنین پر است از نمادها . به عنوان مثال : الف ها نشانه ی برتر بودن خدا نسبت به شیطان هست . چرا ؟ چون الف ها مخلوقات خدا و اُرگ ها مخلوقات شیطان هستند . و اگه دقت کرده باشید الف ها زیبا و اُرگ ها زشت هستند و همین نشانه ی ضعف شیطان نسبت به خدا هست . یا همچنین گندالف خاکستری که ارتقا پیدا میکند و به گندالف سفید تبدیل می شود . البته بهتون توصیه میکنم که قبلش کتاب هابیت رو حتما بخونید و بعد ارباب حلقه ها رو بخونید . کتاب نبرد با هیولا ها و سیرک عجایب که به ترتیب مجموعه ای 10 و 12 جلدی هستند رو بخونید . مزیت این کتاب ها زبان نوشتن است که بر خلاف کتاب های دیگر که فرد سوم شخص راوی است در این کتاب ها اول شخص راوی است . و همچنین در کتاب نبرد هیولا ها تمامی موجودات زاییده ذهن خلاق نویسنده یعنی دارن شارن هستش . فقط میشه به حضور گرگینه ها اشاره کرد . خوب تمامی این کتاب ها 35 تا کتاب میشه این ها رو بخونید تموم شد باز هم کتاب معرفی میکنم . چیه چرا اون طوری دارید نگاه میکنید من همه اینا رو خوندم . مطمئنا شما ها هم میتونید .
  4. Aegon Targaryen

    .:حماقت:. عنصر بی پایان

    من چیز زیادی نمیدونم تنها چیزی که میدونم اینه که مارتین گفته که : انسان ها پیچیده اند و بعضی مواقع کارهای هوشمندانه و در بعضی از اوقات کارهای احمقانه میکنن و این چیزی بود که شخصیت های منو رو میسازه و شما هیچ قهرمان و ضد قهرمانی رو در کتاب نمیبینید و هرکسی هدف های خودش رو داره . باز تاج و تخت تنها کتابیه که تمام اشخاص اهداف مشترک ندارند بر عکس کتاب هری پاتر و ارباب حلقه ها و... .
  5. Aegon Targaryen

    خودتان را معرفی کنید .

    منظورم آگان فاتح هستش . همونی که به کله وستروس حکومت کرد به غیر از وینتر فل . فک کنم اگان هشتم باید باشه اگه اشتباه نکنم .
  6. Aegon Targaryen

    کدوم موجود افسانه ایی

    کراکن . موجود قوی و افسانه ای که هیولایی دریایی به شکل ماهی مرکبی غول آساست نشان خاندان گریجوی است . البته اصلا از این خاندان خوشم نمی اید .
  7. Aegon Targaryen

    خودتان را معرفی کنید .

    سلام . محمد رضا هستم . علاقه دیوانه واری به دنیاهای فانتزی دارم . کتاب های خیلی زیادی خوندم که فکر کنم بیشتر از 50 تا میشه . هابیت ارباب حلقه ها هری پاتر بازی تاج و تخت محاکمه فسخ در جست و جوی دلتورا سرزمین سایه های دلتورا اژدهایان دلتورا سیپتیموس هیپ دکتر جکیل و اقای هاید نبرد با هیولاها ( دارن شارن ) و ... . انقدر کتاب خوندم که دیگه الان خودم دارم شروع می کنم به نوشتن یک کتاب دنباله دار فانتزی . خیلی روش کار کردم و امیدوارم که خوب از اب در بیاد . یک فصلش رو نوشتم . البته طرفدار فیلم سینمایی و سریال های خارجی و بازی های کامپیوتری هم هستم . به خصوص فیلم های نولان و هیچکاک . رشته تحصیلیم رباتیک و 21 ساله هستم .
×