رفتن به مطلب

ریگار

اعضا
  • تعداد ارسال ها

    1252
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روزهای برنده

    2

اعتبار در انجمن

7

2 دنبال کننده

اطلاعات شخصی

  • مرز اسپویل من
    پایان کتاب پنج

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. ریگار

    قسمت پنجم: Eastwatch

    این تاپیک به منظور بحث و گفت وگو در خصوص قسمت پنجم از فصل هفتم سریال بازی تازج و تخت ایجاد شده . عنوان این قسمت Eastwatch است . این قسمت توسط Matt Shakman کارگردانی شده که پیش از این، قسمت کاملا موفق The Spoils of War را در همین فصل سریال به نمایش گذاشت .
  2. ریگار

    قسمت سوم، The Queen's Justice

    این تاپیک به منظور بحث و گفت و گو در باب قسمت سوم از فصل هفتم مجموعه بازی تاج و تخت ایجاد شده است .
  3. ریگار

    قسمت اول، Dragonstone

    این تاپیک برای گفت و گو در خصوص قسمت اول فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت تحت عنوان Dragonstone است . در این قسمت شاهد ورود دنریس به وستروس و حاکمیت سرسی گینگزلندینگ خواهیم بود .
  4. ریگار

    آیا موفقیت قیام رابرت اجتناب ناپذیر بود ؟!

    چه چیزی تضمین می کرد که جیمی نیمه شب کمپ ارتش پادشاه رو به نیت کسترلی راک ترک نکنه ؟ همون کاری که وقتی پای ند رو زمان پادشاهی رابرت شکست، انجام داد ! احتمالا تنها راهی که میشد مطمئن شد جیمی از دستش فرار نمیکنه این بوده که اون رو تو قلعه سرخ نگهداره .
  5. ریگار

    آیا موفقیت قیام رابرت اجتناب ناپذیر بود ؟!

    با مورد یک موافقم و اعتقاد دارم با وجودی که استورمزاند اهمیت ویژه ای داشت اما نبرد ترایدنت حیاتی تر بود و لازم بود قوای ریچ به شمال بره . مورد دوم هم نقشه بسیار عالی بود که ایریس و مشاورانش از چشم پوشی کردن . اما با مورد سوم مخالفم . اتفاقا ایریس به وفاداری تایوین مشکوک بود ، میترسید جیمی رو به خارج از بارانداز بفرسته و همین باعث بشه تایوین به راحتی علیه اش اقدام کنه . وفاداری دورن به ایریس به خاطر لوین مارتل نبود ، به خاطر ازدواج ولیعهد با الیا مارتل بود . پس نمیشه موضع لنیستر ها رو با مارتل ها یکی دونست.
  6. ریگار

    قسمت دهم، The Winds of Winter

    عجب قسمتی بود ! چقدر داستان رو پیش برد ! من به هیچ زبانی نمیتونم لذت و شعف خودم رو از بیست دقیقه اول و حیرت و تحسینم رو از دیدن تاج گذاری سرسی بیان کنم . موسیقی و کارگردانی بینظیر بود ! به نظرم در حال حاضر سرسی از پادشاه شب هم ترسناکتره . احاطه شده با سربازانی دوباره زنده شده و داغدار تمام فرزندانش . بار عام زمان تاج گذاری سرسی تاریک تر و ساکت تر از همیشه بود هرچند که مشعل ها با تمام توان می سوختند . سرسی برای مدت طولانی ملکه هفت اقلیم نمی مونه وقتی سپاه چند صد هزار نفره دنریس از راه برسه . با این حال این سلطنت کوتاه تمام چیزی هستش که من میتونستم آرزوش رو داشته باشم .
  7. ریگار

    قسمت دهم، The Winds of Winter

    این تاپیک برای گفت و گو در خصوص قسمت پایانی فصل ششم سریال بازی تاج و تخت تحت عنوان The Winds of Winter است . این قسمت توسط Miguel Sapochnik کارگردانی شده که پیش از این قسمت خارق العاده Battle of the Bastards را در همین فصل کارگردانی کرده بود .
  8. ریگار

    قسمت نهم، Battle of the Bastards

    این تاپیک برای گفت و گو در خصوص قسمت نهم از فصل ششم سریال بازی تاج و تخت تحت عنوان Battle of the Bastards است . این قسمت توسط Miguel Sapochnik کارگردانی شده که پیش از این و در فصل پنجم سریال ، قسمت بینهایت موفق هاردهوم را کارگردانی کرده بود . از افتخارات دیگر Miguel Sapochnik میتوان به کارگردانی سریال فاخر True Detective اشاره کرد . به نظر میرسد تمام مدت زمان این قسمت سریال به شمال و نبرد بین جان اسنو و رمزی بولتون اختصاص داده شده و ما شاهد خطوط داستانی دیگری نخواهیم بود .
  9. ریگار

    قسمت هفتم ، The Broken Man

    این قسمت توسط Mark Mylod کارگردانی شده که پیش از این در دو قسمت Sons of the Harpy وHigh Sparrow به عنوان کارگردان با گروه تولید بازی تاج و تخت همکاری داشته. قسمت بعدی با نام no one نیز توسط ایشان کارگردانی شده است .
  10. ریگار

    قسمت ششم، Blood of My Blood

    این تاپیک مخصوص گفت و گو در خصوص قسمت ششم از فصل ششم سریال بازی تاج و تخت است. این قسمت با عنوان Blood of My Blood توسط Jack Bender کارگردانی شده که قسمت پیش از این سریال را نیز کارگردانی کرده بود . خطوط داستانی که در این قسمت سریال دنبال می شود : آریا در براووس سرسی و جیمی در بارانداز پادشاه تیریون در میرین دنریس در ایسوس سم و گیلی در ریچ
  11. ریگار

    قسمت پنجم، The Door

    قسمت خوبی بود . چنتا نقطه اوج و یه پایان عالی و دلخراش . شروعش با قسمت سانسا و جان خیلی خوب نبود ، لیتل فینگر حتی اگه پرنده بود نمیتونست انقدر راحت و به سرعت از دره بیاد کسل بلک و برگرده همونجایی که ازش اومده . قسمت مربوط به آریا هم تا زمانی که تو خانه سیاه و سفید بود مثل همیشه بود ، تلاشی ناکافی برای یک بیچهره شدن . اما وقتی نمایش مربوط به وقایع بارانداز پادشاه رو تو تئاتر می بینه خط داستانیش جذاب میشه . حالت صورت آریا وقتی نقش ادارد استارک به صحنه میاد نشون میده که اون هنوز آریا استارکه و احتمالا هیچ وقت موفق نمیشه یه بیچهره بشه . قسمت های مربوط به تیان و جزایر آهن هم میتونست بهتر از این حرف ها باشه . وقتی هم خبری از شیپور بزرگ و سیاه یورن نشد حسابی حالم گرفته شد . قسمت های مربوط به دنریس و جورا خوب بود ، شاید از فصل اول به اینور این ناراحتی ناشی از دوست داشتن کسی رو تو چهره دنریس ندیده بودیم . قسمت های مربوط به تیریون هم بهتر از همیشه نبود جز این که فهمیدیم دنریس حالا در کنار خطر ناکترین موجودات و بزرگترین مغز داستان ، یه راهبه سرخ هم گیرش اومد که هم میتونه از مرگ برش گردونه هم براش پیش گویی کنه . فقط متاسفانه این جادوگر جدید جذابیت و ابهتی مانند ملیساندر نداره . و اما قسمت های مربوط به برن استارک . به نظرم این قسمت یکی از اساسی ترین و مهمترین سوال های تاریخ نغمه رو پاسخ میده ! این که آدرها از کجا اومدن و هدفشون چیه ! این که فرزندان جنگل در پاسخ به هتاکی انسان ها و تجاوز اونها به وستروس دست به ساخت سلاحی میزنن که کنترلش از دست خودشون هم خارجه . در ادامه می بینیم که برن توانایی این رو داره که در گذشته دست ببره یا شاید براش مقدر شده که بخشی از گذشته باشه . این قسمت ممکنه باگ های اساسی زیادی داشته باشه ( مثل این که چرا کلاغ سه چشم تو اون لحظات حساس وقت حیاتی برن رو برای تماشاکردن بچگی پدرش هدر میده و چرا با وجود احساس خطر به حال برنمیگرده ) اما میشه از همه این ایرادات گذشت وقتی به مرگ یکی از دوست داشتنی ترین و معصوم ترین کاراکتر های سریال نگاه میکنیم . هودور ! من به خاطر تلخی مرگ هودور ، پرده برداری از حقیقت آدرها و زیبایی تئاتر براووس به این قسمت 9 از 10 میدم .
  12. ریگار

    قسمت پنجم، The Door

    این تاپیک مخصوص گفت و گو در خصوص قسمت پنجم از فصل ششم سریال بازی تاج و تخت است. این قسمت با عنوان The Door توسط Jack Bender کارگردانی شده و این اولین همکاری این فرد با مجموعه بازی تاج و تخت در مقام کارگردان است . قسمت ششم این فصل نیز به کارگردانی ایشان ساخته شده. خطوط داستانی که در این قسمت سریال دنبال می شود : سنسا و جان در کسل بلک آریا در براووس تیان در جزایر آهن دنریس و جورا مورمونت ایسوس تیریون در میرین و در انتها : برن استارک و هودور در شمال دیوار
  13. ریگار

    قسمت چهارم، Book of the Stranger

    این تاپیک مختص گفتگو در مورد قسمت چهارم از فصل ششم سریال بازی تاج و تخت است . این قسمت با عنوان Book of the Stranger توسط Daniel Sackheim کارگردانی شده که پیش از این کارگردان قسمت Oathbreaker در همین فصل سریال نیز بوده . خطوط داستانی که در این قسمت سریال دنبال می شود : تیریون در خلیج بردگان داریو ناهاریس و جورا مورمونت به دنبال دنریس سرسی و جیمی لنیستر در بارانداز پادشاه
  14. ریگار

    قسمت سوم، Oathbreaker

    این تاپیک مختص گفتگو در مورد قسمت سوم از فصل ششم سریال بازی تاج و تخت است . این قسمت با عنوان Oathbreaker توسط Daniel Sackheim کارگردانی شده و این اولین تجربه کارگردانی ایشان برای این مجموعه است . خطوط داستانی که در این قسمت سریال دنبال می شود : دنریس در کنار دوتراکی ها برن استارک در کنار کلاغ سه چشم سرسی و جیمی در بارانداز شاه آریا در خانه سیاه و سفید تیریون و واریس در مرین و رمزی بولتون در وینترفل
  15. ریگار

    خودتان را معرفی کنید .

    سلام و خوش آمدید . البته ، مقاله ها رو از طریق پیام خصوصی برای مدیران آنلاین بفرستید تا در صورت امکان تو صفحه اصلی سایت و سایر کانال های مربوطه با نام کاربری خودتون قرار بگیرن . تاپیک های جدید رو هم با توجه به قوانین مربوط به ایجاد تاپیک بسازید . در این صورت حتما تایید میشن .
×