رفتن به مطلب

negar27

ناظران
  • تعداد ارسال ها

    598
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روزهای برنده

    2

اعتبار در انجمن

48

9 دنبال کننده

اطلاعات شخصی

  • مرز اسپویل من
    فصل های منتشر شده از کتاب ششم

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. negar27

    بحث اپیزودیک قسمت ششم - The Iron Throne

    خیر امکانش نیست.
  2. negar27

    بحث اپیزودیک قسمت ششم - The Iron Throne

    در این تاپیک به بحث و گفتگو در رابطه با ششمین قسمت فصل هشتم مجموعه بازی تاج و تخت بپردازید.
  3. negar27

    بحث اپیزودیک قسمت پنجم The Bells

    اینجا فروم تخصصی نغمه یخ و آتش هست نه انجمن فیلم و سینما. اگر بحث متفرقه ای دارید خارج از موضوعات مربوط به کتاب و سریال می تونید در تاپیک بار عام در وینترتاون گفتگو کنید.
  4. negar27

    بحث اپیزودیک قسمت پنجم The Bells

    سلام وقتتون بخیر. به زودی روی کانال تلگرام سایت گذاشته میشه.
  5. negar27

    بحث اپیزودیک قسمت پنجم The Bells

    شما خودت اومدی پست اسپویل رو نقل قول کردی بعد می پرسی چیزی گفتن؟! من باید هر صفحه بیست تا پست بخونم تا ببینم کی چی نوشته چون دوستان ظاهرا با گزینه گزارش آشنایی ندارن. اگر دیدین کسی اسپول کرده یا تخلفی ازش سرزده به جای پست دادن و نقل قول کردن پست دکمه گزارش رو بزنید که رسیدگی بشه سریع.
  6. negar27

    بحث اپیزودیک قسمت پنجم The Bells

    در این تاپیک به بحث و گفتگو در رابطه با پنجمین قسمت فصل هشتم مجموعه بازی تاج و تخت بپردازید.
  7. negar27

    بحث اپیزودیک قسمت چهارم The Last of The Starks

    منم به خاطر همین میگم از تگ اسپویلر استفاده کنید که هرکی مایل بود بخونه و هرکی نخواست ازش رد بشه. نیازی به ایجاد تاپیک جدا نیست.
  8. negar27

    بحث اپیزودیک قسمت چهارم The Last of The Starks

    گفتم که بحث و گفتگو در قالب حدس و تئوری ممنوع نیست. اگر موضوع حساسی رو می خوایید بازگو کنید در این مورد از تگ اسپویلر استفاده کنید.
  9. negar27

    بحث اپیزودیک قسمت چهارم The Last of The Starks

    گفتگو و حدس در مورد وقایع قسمت های آینده ممنوع نیست و همیشه هم در خود تاپیک های اپیزودیک فصل های قبلی صورت می گرفته. اگر کسی از فیلمنامه ها و اخبار لو رفته چیزی بگه برخورد میشه که چندبار هم تکرار کردم تو تاپیک های این فصل منتها نمی دونم دوستان چرا انقدر بی توجهی و کم لطفی می کنن. از تگ اسپویلر استفاده کنید اگر مورد حساسی رو می خوایید بگید.
  10. negar27

    بحث اپیزودیک قسمت چهارم The Last of The Starks

    تموم کنید این بحث رو. Gemini فقط پست شما حذف نشد. گزارشاتتون ملاحظه شد و تنها پستی که از بخش های لیک شده بود حذف شد. احترام هم دیگر رو هم نگه دارید. توهین اینجا جایی نداره. ممنون.
  11. negar27

    بحث اپیزودیک قسمت سوم The Long Night

    سلام. نرگس؟؟ بنده یک بار دیگه هم قبلا گفته بودم که اجازه انتشار و صحبت درباره فیلمنامه های لو رفته تو تاپیک اپیزودیک فصل هشت رو ندارید و شما بدون توجه به اخطار من مطلبی درباره ش تو این تاپیک منتشر کردید. تاپیک برای صحبت درباره فیلمنامه موجوده و اگر قوانین رو خونده باشید می دونید که با اسپویل و لوث کردن داستان برای سایر کاربران به جد برخورد میشه. بنده سرخود به کسی اخطار نمی دم. طبق صحبت هایی که با مدیر سایت داشتم به این نتیجه رسیدیم که قرار دادن هر مطلبی از فیلمنامه های لو رفته فصل هشت در این تاپیک های اپیزودیک خلاف قوانین هست. بله اجازه صحبت و فرضیه پردازی درباره پایان سریال رو دارید اما وقتی که اخبار و شایعات مختلف از منابع معلوم الحال رو در این تاپیک ها منتشر می کنید و بر اساس اونها تئوری می سازید، دست بنده رو می بندید. ممنون از مشارکتتون و موفق باشید.
  12. negar27

    بحث اپیزودیک قسمت سوم The Long Night

    بار آخره بهتون اخطار میدم! قوانین فروم رو بخونید و اگر تخلفی دیدید به جای اینکه پشت سر هم پست بدید دکمه گزارش رو بزنید تا در اسرع وقت رسیدگی بشه. اسپویل کردن فیلمنامه های لو رفته در تاپیک بحث های اپیزودیک برخلاف قوانین هست. پست هاتون به تاپیک مرتبط منتقل شد. تخلفات تکرار بشه دسترسی تون به تاپیک ها محدود میشه. ممنون.
  13. negar27

    بحث اپیزودیک قسمت سوم The Long Night

    این تاپیک برای بحث و گفتگو پیرامون قسمت سوم فصل هشت مجموعه بازی تاج و تخت ایجاد شده است.
  14. negar27

    بحث اپیزودیک قسمت دوم A Knight of the Seven Kingdoms

    کاربران محترم بحث راجع به فیلمنامه های لو رفته اسپویل محسوب میشه و تاپیک خودش رو داره لطفا از ارائه جزئیات درباره فیلمنامه در تاپیک های اپیزودیک فصل هشتم خودداری کنید و صحبت هاتون رو به تاپیک زیر منتقل کنید: کاربر sadrakhan بار آخره که بهتون هشدار میدم. بهتون گفتم تاپیک تصاویر طنز در تالار کارت هست اگر تصویری دارید که قصد به اشتراک گذاشتن دارید در اون تاپیک تصاویرتون رو ارسال کنید.
  15. negar27

    بحث اپیزودیک قسمت دوم A Knight of the Seven Kingdoms

    احتیاجی به چنین تاپیکی نیست. تاپیک گفتگوی عمومی در تالار وینترتاون موجود هست در تالار کارت هم می تونید تاپیک تصاویر طنز رو مشاهده بفرمایید.
×