رفتن به مطلب

lucky luciano

اعضا
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0
  1. lucky luciano

    بحث های اپیزود قسمت 10 فصل 4 The Children

    این نظر منه و فکر می کنم اکثرا مخالف باشید:دی من نمی دونم تو فصل 5 قراره چه اتفاقاتی بیفته. ولی یکی از جذابیت های سریال برای من، سیاست بازی شخصیت های سریال برای قدرته. چیزی که در دنیای واقعی امروز هم اونو میبینیم. ولی طوری که داره روند پیش میره، بیشتر به نظر می رسه داره زیادی به سمت تخیل میره. مثلا قضیه برن که فکر می کنم به یه قدرت ماورایی بزرگ میرسه. یا اژدهاهای کالیسی که فعلا میشه تحملش کرد ولی شاید در فصل های بعد یکم به وجهه واقعی سریال لطمه بزنه. در کل بیشتر دوست دارم سریال روند واقعی تر رو پیش بره تا بخش تخیلی سریال. مثلا از نظر من سکانس مربوط به برن و حمله اسکلت ها یکم به سنگینی سریال نمیخورد. کلا بیشتر دوست دارم داستان بیشتر حول محور شخصیت های بزرگ پیش بره تا بچه ها که می دونم اکثرتون مخالفید:دی یه سوال هم داشتم. این تاریخچه ای که از تارگرین ها و مارتل ها و کلا از این خاندان ها تو سایت هست، از داخل کتاب در آورده شده؟ یا کتاب های مجزا در موردشون هست؟
  2. lucky luciano

    بحث های اپیزود قسمت 10 فصل 4 The Children

    یکی این مکالمه ای که از تیریون و جیمی حذف شده رو میتونه بگه؟
  3. lucky luciano

    بحث های اپیزود قسمت 9 فصل 4 The Watcher On The Wall

    راستش من اونقدر که باید و شاید از این قسمت خوشم نیومد. جنگش در اون حدی که ازش تعریف می کردن از نظر من نبود. سکانس ها هم بیشتر تاریک بود که کلا من با این موضوع مشکل دارم. نمیشه قشنگ فیلم رو دید. در کل به نظرم نسبت به قسمت های 9 فصل های گذشته یک لول پایین تر بود.
  4. lucky luciano

    بحث های اپیزودیک قسمت 8 فصل 4 The Mountain and the Viper

    یه سوال. پرونده دورن بسته شد یا اوبرین کسی رو داره بیاد انتقامشو بگیره؟(برادری ، خواهری، ...)
  5. lucky luciano

    بحث های اپیزودیک قسمت 8 فصل 4 The Mountain and the Viper

    شوک آور بود. فکر نمی کردم اوبرین به این زودی ها حذف بشه. با این وجود بخاطر نویسنده ملعونش همیشه باید احتمال کشته شدن افراد رو داد ولی به بدترین شکل ممکن این اتفاق افتاد. برام تلخ ترین قسمت این سریال بود. حتی از کشته شدن راب و کاتلین تلخ تر بود.
  6. lucky luciano

    بحث‌های قسمت ششم از فصل چهارم، «The Laws of Gods and Men»

    دوستان یکی میتونه در مورد این قانون مبارزه بیشتر توضیح بده؟ الان دقیقا خود تیرون باید با کسی بجنگه؟ یکی بتونه یکم بیشتر در مورد این موضوع صحبت کنه ممنون میشم
  7. lucky luciano

    بحث های اپیزود چهارم از فصل چهارم، Oath Keeper

    دوستان این دست سردی که میگید حذفش کردن قبلا در سریال حضور داشته یا در کتاب بوده که هنوز نشونش نداده؟
×