رفتن به مطلب

Tywin Lannister

اعضا
  • تعداد ارسال ها

    64
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

1 دنبال کننده

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

290 بازدید کننده پروفایل
  1. Tywin Lannister

    قسمت آخر : The Dragon And The Wolf

    در رده بندی بدترین اپیزود های فصل هفتم، اپیزود ششم با اختلاف در صدر جدوله. با توجه به رویه ی اظهار نظرِ با حب و بغض و کینه و خشمِ کاربران محترم در مورد رابطه دنریس و جان ، فقط این برداشت محتمل میشه که کار از تلخکامی و شهرت طلبی و نفرت پراکنی و ... گذشته. کار به جایی رسیده که گفته میشه شرافت و شخصیت جان با این رابطه خدشه دار شده!!! عجب! خط داستانی و شخصیت تیان در سریال خیلی موجه و باورپذیر داره جلو میره و به نظر من اصلا بیخود و اضافه نیست. بحث های تاپیک های اپیزودیک این فصل خیلی فرسایشی بود و خیلی وقت ها واقعا ازتحمل خارج میشدو دنبال کردنش از حوصله خیلی ها خارج می شد. امیدوارم طرفداران متعصب سریال باز هم بحث بی مورد دیگه ایی رو درباره مقایسه کتاب و سریال شروع نکنن و انقدر بی نقص بودن و "بهترین سریال تاریخ" بودن رو به بقیه حقنه نکنن.
  2. Tywin Lannister

    بحث اپیزودیک قسمت چهارم: The Spoils of War

    شاید شما دختر بچه یا دخترِ نوجوون نبودین و احتمالا در جریان نیستین ما پسر بودیم بانو. کدوم جریان؟ همون خرده جریاناتِ من باب حال و احوالات آقا نیستم البته و قصد سانسور هم نداشتم. فقط می خواستم پست طولانی نشه.
  3. Tywin Lannister

    بحث اپیزودیک قسمت چهارم: The Spoils of War

    شاید شما دختر بچه یا دخترِ نوجوون نبودین و احتمالا در جریان نیستین شمام که تو هر پستی که میدی یه سور میزنی به خودت فقط کاش بگی تعداد راضی ها از تاپیک رو چطوری تخمین زدی؟ سکوت همیشه علامت رضایت نیست واقعا --------- اپیزود خوبی بود. تیان تیان تیان...به نظرم یه مقداری جسارت و شجاعت بیشتری نسبت به قسمت های قبل تو صحبت کردنش بود. انگار که تیان دوباره جرات پیدا کرده باشه و شاید بعدها اتفاقات بهتری رو رقم بزنه کما اینکه هنوزم به خاطر خیانتی که به راب کرد حداقل توجیه بیخودی به زبون نمیاره واشتباه رو پذیرفته. من به شدت به آینده تیان و کاراکترش امیدوارم مایکرافت! هم که تو این اپیزود بازم پای رو فراتر نهاد و در کمال ناباوری به سرسی گفت از تایوین بهتری!! یه جورایی حس می کنم داره بازیش میده. برن چرا وقتی بنجن و مرگ هودور رو دید انقدر بی احساس نبود؟ دوستان درست میگن سانسا آریا رو که دید جدا انگار پیش خودش گفت همه به یه جایی رسیدن ولی من همون خانومی هستم که بودم چقدر لذت بخش بود جنگ آریا مقابل برین پر مدعا و جدا بی استفاده و زیادی. هنوزم داره نونِ بردش از سندور رو میخوره؟ ری یلی؟ از باگ ها که بگذریم و این رو هم که بران چطوری وسط اون هیاهو جون سالم به در برد و اسلحه رو کار انداخت و فرار کرد جیمی رو هم نجات دادو حتی یه خراش هم بر نداشت، رو هم نادیده بگیریم خیلی خوب بود اخر این اپیزود. حمله دنریس و دروگون به لنیسترا عالی بود. مثل فصلای اول که طرفدار دنریس بودم هیجان زده بودم . جدا با وجود تمام خوش شانسی های دنریس تو این فصول آخر و کمی فاشیست بودنش،بازم ته دلم تارگرین رو به لنیستر ترجیح میدم حتی اگه لنیسترا یه کسی مثل جیمی رو داشته باشن که چرخش شخصیت های خوبی داشت. حضور خود دنریس تو جنگ عالی بود هر چند که نمی دونم چرا بران و جیمی رو همون اول برشته نکرد؟ بران که همیشه منفعت طلبه و قاعدتا ارزش خاصی نداره این حرکتش و بیشتر شبیه یه ابزاره همیشه که خب البته که میشه از یه ابزار خوب استفاده خوبی کرد. زخمی شدن دروگون ناراحت کننده بود ولی به قول دوستان اسیب پذیر نشون دادنش خیلی بهتر کرد قضیه رو. ازین که برای دنریس لباس خاصی طراحی نشده بود راضیم چون قاعدتا لباس مهم نبود و برای دنریس وقتی نمونده که بخواد به فکر لباس باشه. کاش جیمی دوباره اسیر نشه و باز با دست خالی نره پیش سرسی. تکراری میشه. همچنین دیالوگ میساندی هم مبنی بر اینکه ما خودمون ملکه مون رو انتخاب کردیم و اینا هم خیلی تکراری بود. خاکستری که از سربازان لنیستر به جا موند و به هوا رفت خیلی جالب بود. همین طور انتخاب موزیکی که برای صحنه ی خاص تیریون گذاشته بودن( که یه دوتراکی بهش میگه اونا بلد نیستن بجنگن). واریس هم که فقط صحنه رو پر میکنه که میزانسن ها خوب جفت و جور شه. غرق شدن جیمی هم هولناک بود/ اینم بگم که پروسه احمق نشون دادن بیلیش خیلی سریع و بد پیش میره و واقعا انتظار نمیره یه ادم باهوش یهو انقدر کودن بشه که ندونه وقتی برن همه چیزو اونور دیوار دیده پس لابد تو و کارهایی رو که انجام دادی رو هم دیده. دیگه جا خوردنت چی بود این وسط؟ عاشق این دیالوگ بیلیش بودم که هرج و مرج یه نردبونه. راستش اگه بخوام گات رو تو یه جمله بگم اون جمله همین جمله ست و خیلی خوب بود که دوباره تکرار شد.
  4. Tywin Lannister

    قسمت سوم، The Queen's Justice

    واقعا از نظر من اپیزود خیلی خوبی نبود و متوسط بود کاملا. من 6 دادم. قسمت کسترلی راک از لحاظ بصری خوب بود. لرد کسترلی راک کی بود؟ دیدار استارک ها خیلی تکراری شده و من نمی فهمم کلاغ سه چشم(برن) چرا باید اینقدر بی احساس باشه. نوع انتقام سرسی هم قابل پیشبینی بود.و اینکه من انقدر زود قانع شدن دنریس رو هم خیلی نپسندیدم. بخش اولنا و جیمی خیلی خوب بود و از حذف اولنا ناراحت شدم. ملیساندر یه کم دیالوگ هاش تکراری نشده؟ بدترین بخش قضیه خوب شدن یه شبه جورا بود. میشه آخه؟ پوست و گوشت عفونی رو کندن. انقدر زود خوب شد؟ در عرض چند ساعت؟ سم اول ترسید بعد مدعی پاداش بود؟!!! مایکرافت! هم منو ناامید کرد وقتی به سرسی گفت شبیه تایوینی!
  5. Tywin Lannister

    بحث اپیزودیک قسمت دوم: Stormborn

    بدتر از صحنه گری ورم و میساندی (که خب تکلیفش معلومه و همیشه ضروری بوده برای بقای سریال و فیلم) اونجا بود که جان یقه ی بیلیشو گرفت. بیلیش با اون همه هوش و سیاست اونقد پایین اومده و احمق شده که یهو به جان میگه من خواهرتو فلان؟! ری اکشن جان هم که کلیشه ایی ترین و تکراری ترین. فیلم فارسی هم نشد دیگه لابد. یورون خیلی هم جُک نیست. یعنی اگه با کتاب مقایسه ش نکنیم و یه ذره بهش وقت بدیم شخصیتشو بسازه خیلی هم بد نمیشه بنظرم. چقدر اشک یارا دردناک بود. دومین بار بود که تیون وسط معرکه خواهرشو ول کرد. بعد از تایوین تمام امید و انگیزه من سندور و تیون هستن. امیدوارم تو این همه غوغا و این ریتم تند، بیخود حذف نشن.
  6. Tywin Lannister

    قسمت اول، Dragonstone

    ده سانت تغییر در همه ابعاد؟؟؟ کم نیستا! من متوجه میشم منم اول فکر کردم همون ون ونه مخصوصا به خاطر مدیومی که برای تاکید رو صورتش گرفتن(جای تیر و چشم و اینا) ولی بعدش هر جوری حساب کردم دیدم نمیشه ون ون سر از اونور در آورده باشه ..... با تمام ارادت همیشگیم نسب به سندور و انگیزه ایی که برا دنبال کردن بهم میده، ولی اون صحنه توی اتیش دیدن خیلی لیم بود به نظرم. خود روری مک کین هم خوب بازی نکرد. یهو یه دفعه اتیش خوان شد و دو ساعت درباره چیزایی که دید صحبت کرد. چقدرم چیز میز دید. چه سرعتی داره اتیش بعلاوه اینکه انگار داشت از رو متن میخوند چیزایی رو که دیده خوب در نیومده بود بنظرم پ ن : خوبیش اینه که از رو لایکای زیر بعضی پست ها میشه فهمید هنوز بعضی ها رفت و امد دارن اینجا
  7. Tywin Lannister

    قسمت دوم، Home

    چه قسمت خوبی بود صحنه ها و ارتباطات تیون و سانسا برا من فقط جذاب و قشنگه یا برای شما هم؟ اتفاقا بارانداز پادشاه رو هم دوست داشتم اتحاد سرسی و جیمی خوشحالم میکنه و اینکه بالاخره جیمی داره یاد میگیره یه برادر باشه من ۱۰۸۰ دانلود میکنم ولی بازم سریال انبوهی از سیاهی ست .علی کل حال یورونمونو خوب نتونستم به چشم برادری نگاش کنم لذا منتظر نظرات بدی ما باشید ترس تریون از اژدهاها خنده دار بود. اون طوری مشعلو گرفت هل کرد دووید رمزی ادمه؟ حرامزاده یا حلالزاده ش به کنار جدن واقعا ادمه؟ چرا این جوری اخه؟ چطور دلش اومد صدای قشنگ روس رو از ما دریغ کنه استنیسمون رو که کلن بیست ثانیه خرجش کردن و تموم. اینم از این (البته پرواضحه که قیاس بین روس و استنیس حسابی مع الفارقه) ولی من بازیگر روس و صداشو دوست داشتم قسمت برن با فوکوس روی لیانا و هودور خیلی خوب بود ملیساندر چه افسرده شده و اعتماد بنفسش پایین اومده بود من هنوزم میگم دوست ندارم مرده زنده باشه حالا هر کی که میخواد باشه. اصلا جان چرا مرد که حالا زنده ش کنن خو از اول نمیمرد. الانم نه که روم به دیوار هفت قران به میون راضی نباشم به زنده شدن جان هاااا ولی دلم پیش سندوره. که اخه گفته بودن یه نفر زنده میشه و حالا که اون یه نفر جانه پس سندور بچه م چی می شه . دلم شکسته
  8. Tywin Lannister

    قسمت اول، Red woman

    قصد و نیتشون از اینکه نشون بدن موجود بی وجودی مثل رمزی بالای سر جسد میراندا سوگواری میکنه و ته ش میگه گوشت خوبی بود بندازینش جلو سگا!!! چی می تونه باشه؟ تنها گزینه روی میز یقینا اب بستن تو وقت سریاله. تنها نکته اموزنده ش اشاره به چگونگی سگ باز شدن رمزی داره که گویا به عشق بانو میراندا که از بچگی صاحب سگ بودن، بوده روس هم که منتظره یه چی بشه هی حاملگی لیدی والدا رو بکوبه تو سر رمزی اخ بزنه سه قلو دختر باشه بخندیم به روس تیون هم یه برادری میکرد بد نبود اونجا که داشتن از اب یخ رد میشدن یه کولی ایی، بغلیی، سوار شدنی، کمکی، چیزی. یه حرکتی میزدی. ولی از شوخی گذشته چقدر دوست دارم سکانس های این دو تا رو. چرخش شخصیتشونو. یواشکی بزرگ شدنشونو بالاخره برین هم به یه دردی خورد سرسی هم که انقدر اسیب پذیر شده که اعتراف کرد به بدجنس و حسود بودنش. ادمی دلش کباب میشه عوض خنک شدن دوران هم که با بود و نبودش زنده و مرده بودنش هییییچ فرقی نداشت. من هر چی فکر میکنم که چه کاری ولو مثبت یا منفی تو سریال کرده باشه یادم نمیاد اونجا که اومدن تریستانو بکشن داشت از اون چشم مسخره ها که رو جنازه میذارن میکشید برا کی؟ میرسلا رو که بردن بخش تیریون و واریس هم هییییچ جز درفشانی های همیشگی شون نداشت دست بالا بگیریم 7 از 10
  9. Tywin Lannister

    نظرسنجی 25: بهترین خط داستانی فصل ششم برای شما کدام است؟

    من به گزینه دو رای دادم چون می تونم از چند جنبه و بعد بهش نگاه کنم شخصیت پردازی تیون برام جذابه و ترکیبش با سانسا خوب از اب دراومده. انتخاب های بعدی هم گزینه سه و چهار و گزینه آخر. گریجوی های کلن جذابن و انتقام سرسی و رندیِ ملیساندر هم همچنین. خط داستانی برن خسته کننده و قضیه دنریس و تیریون و حتی آریا به شدت تک بعدی و کلیشه ست!
  10. Tywin Lannister

    بار ِ عام، باری برای عموم [گفتگوی آزاد 2]

    برادرای قشنگ مراکشیمون یه کاور از اهنگ سریال گذاشتن با عود! آه و فغان از عود و هیهااات از عود که انقققققققدر صدای دلنشین و قشنگی داره https://www.youtube.com/watch?v=cXhoXWpTRG8 مسخره نوشت: قرمزه هم یه حالِ رنلی طوری نگاه میکنه سیاهه رو و سیاهه هم زیرکانه به رو خودش نمیاره جا قطع بود کلن؟
  11. Tywin Lannister

    ترول و meme فیلم و کتاب بازی تاج و تخت

    قیافه پادریک
  12. ملیساندر safeه؟ یا اریا؟ من به سرسی رای دادم میون این جماعت. هم خود باهوش پنداره و هم زخم خورده. چیزی برا از دست دادن نداره که بترسه. بزرگتر یا مشاور عاقلی هم نداره که کنترلش کنه و اونقدر هم ساده لوح هست که بدون فکر و سیاست دست به کارهایی بزنه که برای بقیه گرون تموم بشه.
  13. Tywin Lannister

    اخبار فصل ششم

    چقد خوبههههههههه خوبیش که خب خوبه ولی تصوری که من از یورون داشتم مخوف تر از این حرفا بود. بعد این یه ذره تپلی به نظر میاد که خب تو دید اول ادمای اصطلاحا پُر، معمولا مهربون تر از بقیه به نظر میان که به نظرم تنها اپشنی که یورون نداره مهر و عطوفته. اونم ظاهری. قلمی و دیلاق اگر بود بیشتر پسند میکردم بعدم این دوستمونو اگه سیاهش کنن و یه چشمشم ببندن که دیگه چیزی ازش نمیمونه
  14. Tywin Lannister

    بحث پیرامون محاکمه هایی از یخ و آتش (صندلی داغ )

    یعنی چی اگه یه دوشیزه زیبا بودی؟ دوشیزه معمولی یا دوشیزه زشت مگه چشه؟ بعد هم اینا که نام بردین پایسل هم از سرشون زیاده دیگه حالا چه اصراریه دوشیزه زشت و زیبا و اینا! از لجِ تایوین و اون دختره از تارت هم که شده قبول میکنم به شرطی که قول بده موهاشو ببنده و اسم ایگریت رو هم دیگه به زبون نیاره والا من نظرم رو خونه ست بیشتر حالا تا نظر خانواده چی باشه
×