رفتن به مطلب

Arya_S_R

اعضا
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

اطلاعات شخصی

  • مرز اسپویل من
    اواسط کتاب 4
  1. Arya_S_R

    بحث های اپیزود قسمت 10 فصل 4 The Children

    عااااااااااااالی بود این قسمت هرچند قبلا کتابو خونده بودم و همه ی اتفاقای این قسمتو بجز بخش برن می دونستم اما همین که همه ی اتفاقا رو تو این قسمت جمع کردن عالی بود خودش. بخش جان اسنو عالی بود بخش آریا که محشر بود چقد مبارزه ی هوند و برین خشونت بار بود!!!!!!!!! آریا جدیدا واقعا داره خوشگل میشه، چهرهش کاملا جدی و مصمم. خوشحالم که این قسمت مجبور نبودم سانسا لوس و بی نمک رو تحمل کنم صحنه سوزوندن ایگریت هم دل آدمو کباب می کرد، شیرزنی بود واسه خودش. قسمت دنریس هم کشدار و لوس بود اما به خاطر جذابیت قسمت تیریون می شه ازش گذشت.
  2. Arya_S_R

    بحث های اپیزودیک قسمت 8 فصل 4 The Mountain and the Viper

    تمام طول این قسمتو منتظر صحنه مبارزه بودم (و فقط به خاطر اسم قسمت بود که امیدم نا امید نشد! اگه نه هرچی تونستن کشش دادن!) بازیگر نقش کوه هم به درد مردن می خورد( بازیگری که فصل اول کوهو بازی می کرد خیلی خشن تر و واقعی تر بود) در مورد سنسا هم باید بگم هرچند از خودش و چهره بی نمکش(مخصوصا وقتی گریه می کنه) خوشم نمیاد ولی لهجه ش خیلی بریتانیایی غلیظه! از تایوین سریال (بر خلاف تایوین کتاب) خیلی خوشم میاد بازیگرش خوشتیپ و مهربونه رمزی روانی رو وقتی میبینم تنم می لرزه از جان اسنو بی خاصیتم خیلی بدم میاد
  3. Arya_S_R

    کتاب صوتی (فارسی)

    لینک فایلهای نمونه صدای من برای سرسی و کتلین http://uplod.ir/ybby4cdsik9d/Catelyn_-_ba_sedaie_Arya_S_R.wma.htm http://uplod.ir/tdsoymv4zfdy/Cersei_-_ba_sedaie_Arya_S_R.wma.htm
  4. Arya_S_R

    کتاب صوتی (فارسی)

    سلام من ضبط کردم فایلای تست صدامو کجا می تونم آپ کنم برای رای گیری؟
  5. Arya_S_R

    کتاب صوتی (فارسی)

    سلام من برای خوندن کتاب اعلام آمادگی می کنم. و از اونجایی که امتحان و کنکور ندارم وقتم آزاده شادی
  6. Arya_S_R

    بحث اپيزود پنجم از فصل چهارم : First of His Name

    جمله ی سرسی خطاب به پرنس اوبریان خیلی جالب بود : پرنس: "... ما در دورن دخترای کوچیکو اذیت نمی کنیم" سرسی: "همه جای دنیا دخترای کوچیکو اذیت می کنن!"
  7. Arya_S_R

    خودتان را معرفی کنید .

    سلام شادی هستم، چون از بین کاراکترهای سریال با آریا استارک همذات پنداری بیشتری می کنم آی دی آریا رو انتخاب کردم. خیلی خوشحال می شم بتونم توی تکمیل ویکی و ادامه ترجمه ها کمک کنم.
×