رفتن به مطلب

13711371

اعضا
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0
  1. گارد شاهی فقط به حرف پادشاه گوش میده و همچنین ردا زردها. به نظر من هم همون گزینه اول میتونه درست باشه.
  2. 13711371

    بنجن استارک!

    بنظرم بنجن مرده و اینکه ما نمیدونیم که بنجن کی به دیوار ملحق شده.شاید قبل از مرگ پدر و برادر بزرگترش.
  3. 13711371

    سر باریستان سلمی کجاست

    به نظر من هم سر باریستان میره به سمت دنریس چون گفت میره پیش کسی که به حقه اگر بخوایم همه چی رو در نظر بگیریم می بینیم که فرمانروای بر حق دنریس هست چون تا قبل از اگان فاتح سرزمینها جدا از هم بوده و اگان فاتح تمام سرزمینها را گرفته و یک کشور رو ساخته نه رابرت .
  4. با عرض سلام خدمت دوستان به نظرتون آیا اعضای خاندادن استارک همراه با دایرولفهایشان و همچنین دنریس با اژدهاهایش با هم در مقابل آدرها می ایستند و آیا برگشت دنریس با اژدهاهایش باعث متحد شدن پادشاهی در مقابل آدرها میشه؟
  5. 13711371

    یورش منس به دیوار

    من با نظر پادشاه استینس موافقم.به نظر من هم منس با آدرها توافقاتی انجام داده و به نظرم دلیلی که این همه ظول کشید تا به سمت دیوار بره وجود ند استارک در وینترفل و یکدست بودن پادشاهی بود ولی حالا که لردهای سرزمینها برای پادشاهی دارن با هم میجنگن و حتی لردهای شمال دارن با هم در سرزمینهای شمالی میجنگن بهترین موقع برای حمله به دیوار هست ولی این را هم باید در نظر بگیریم که آماده کردن مردمان پشت دیوار هم خیلی طول می کشید.
  6. 13711371

    سلاح مخفی منس ریدر

    من فکر می کنم منس با آدرها توافقاتی کرده و شاید اصلا خود منس اونا رو برگردونده و سلاح مخفیش هم میتونه چیزی باشه که جلوی اژدها ها رو بگیره.
  7. به نظرم حالا حالاها قرار نیست آریا به خانوادش برسه حتی تو فصلهاب بعدی انگار باید خانواده استارک پخش باشند و نتونند دور هم جمع بشند،نظر شما چیه؟
×