رفتن به مطلب

تیریون لنیستر

اعضا
  • تعداد ارسال ها

    8
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0
  1. تیریون لنیستر

    موسیقی فصل دوم

    در این تاپیک میتوانید در مورد موسیقی متن فصل دوم سریال ، به تبادل نظر بپردازید . این هم موسیقی متن فصل 2 برای دوستانی که همش رو با هم می خوان دانلود کنند . ( البته 3 track بیشتر هم داره ) حجم : 126 مگابایت http://mohsenaut.dl.rapidpars.com/22181/758036/ukcz5mja0hp/GoT2.rar
  2. تیریون لنیستر

    بحث و تبادل در مورد موسیقی متن سریال

    سلام این هم موسیقی متن فصل اول سریال ، با لینک مستقیم با حجم 151.64 مگابایت http://mohsenaut.dl.rapidpars.com/22181/758012/2vvmhhb1mjv/RDj_one_by_pparadiso.rar
  3. تیریون لنیستر

    چشم سوم برن

    این مارتینی که من می شناسم ، بعید نیست اصلا قبل اینکه به کلاغ 3چشم برسه ، بزنه بکشدش!
  4. تیریون لنیستر

    شخصیتهای فصل 4 چرا اینجوریه؟!!

    خیلی ممنون از توضیحات کاملت. 3 کتاب قبلی هم فصول نیمه ی اول توصیف شرایط و وضعیتی بود که شخصیتها داشتن و اتفاقات از نیمه ی بعدی شروع می شد. 4 هم همین انتظار رو داشتم. فقط خب به نظرم(حداقل فعلا) فصلهای برین خیلی جذاب نبوده ، ولی با این چیزی که از مارتین ما دیدیم یه چیزی ازش در میاره! یعنی کتاب 4 و 5 رو با هم نوشته و با هم منتشر شدن؟
  5. تیریون جان کتاب 3 مگه نیستیم! رنلی که مرد زبون بسته!
  6. تیریون لنیستر

    شخصیتهای فصل 4 چرا اینجوریه؟!!

    سلام کسایی که کتاب 4 سرفصلهاشون رو دیدن ، اگه دقت کنن تقریبا داستان کاملا میره تو یه دید دیگه ! از تیریون و کتلین و برن و جان و ... اومده بیرون رفته تو سرسی و برین و یه چند نفر بی اسم دیگه (Captain of the guards o...) کتاب کم شخصیت و دید داشت ، بیشتر هم شده! ولی خب تا اینجایی که من خوندم (فصل 14) جذابیتش یه ذره کمتر شده ولی تو بعضی فصلها خیلی جالبه ، قشنگ می دونی این کاری که این طرف داره می کنه اشتباهه! (بیشتر توضیح بدم اسپویل می شه) دوست دارم نظر شما رو هم در مورد این کار جدید مارتین و شخصیتهای جدید بدونم!
  7. اگر از یورش شمشیرها منظورش جنگ بود ، روی کتاب 2 این اسم رو می ذاشت ، نه کتاب 3! منظور جرج از یورش شمشیرها الزاما جنگ نیست! اتفاقات دیگه یی در پیشه! به شدت پیشنهاد می کنم که مواظب باشید این کتاب 3 به خصوص براتون اسپویل نشه! به نظرم نسبت عظمت کتاب 3 به کتاب 1 و 2 مثل نسبت کتاب های تالکین به هری پاتره! به خاطر ضعیف بودن کتاب 1 و 2 نمی گم(که اتفاقا فوق العاده بودن) ، عظمت کتاب 3 غیرقابل توصیفه! (البته یوزرم این عظمت رو یه مقدار توصیف کرده )
  8. تیریون لنیستر

    سوالات مربوط به کتاب چهار

    به نام خدا در این تاپیک به صورت موقت و تا انتشار ترجمه کتاب 4 به بحث در مورد این کتاب جهت اسپویل نشدن برای سایر کاربران پرداخته می شود. توجه کنید که به سوالاتی که در پست های قبلی جواب داده شده است پاسخ داده نخواهد شد و کاربران موظفند که پست های قبلی را نبز مطالعه کنند.
×