رفتن به مطلب

هیتمن

اعضا
  • تعداد ارسال ها

    92
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

اطلاعات شخصی

  • مرز اسپویل من
    !؟!
  1. هیتمن

    بحث اپیزودیک فصل پنجم اپیزود دهم Mother's Mercy

    برای جان: گریه نمیکنم اگه قلب منو شکستن گریه نمیکنم اگه،بال و پرم رو بستن غصه نمیخورم اگه، هیشکی دوسم نداره غصه نمیخورم نه، که فایده ای نداره *** وقتی میبینم رفقا چه بی حیا و پستن با منن اما به کمر، خنجر کینه بستن وقتی که حتی آسمون، تاریک و شوم و تاره حتی اگه برای من، نباشه راه چاره *** هر کی میاد به دیدنم عرض ارادت میکنه وقتی میره،پشت سرم، دروغی غیبت میکنه هر کسی در مورد من، یه جور قضاوت میکنه با طعنه و زخم زبون، منو ملامت میکنه *** گریه نمیکنم اگه قلب منو شکستن گریه نمیکنم اگه،بال و پرم رو بستن غصه نمیخورم اگه، هیشکی دوسم نداره غصه نمیخورم نه، که فایده ای نداره
  2. هیتمن

    موسیقی های نغمه ای

    تالیسا: واقعا عالی بود اینکه یه همچین ملودی و ریتمی رو بخوای ،بصورت سنتی یا شیش و هشتی بنوازی کاری خارق العاده هست! دست جنابان آقای حسین زاده و آقای گودرزی هم درد نکنه؛ خیلی زیبا کار شده
  3. هیتمن

    طرح ها و نقاشی ها به قلم اعضا

    نگار: سلام. طرح هات خیلی خوب شدن و اون تاری سابق رو ندارن و عملا زنده تر شدن. اما به نظر شما نوشته های روی طرح زیادی بزرگ نیستن؟ نوشته ها باعث شدن که نشه طرح ها رو درست دید و فضای زیادی از طرح ها رو اشغال کردن؛به نظر من اگه نوشته ها رو بصورت ریز و در پایین طرح ها بذاری خیلی بهتر میشه
  4. هیتمن

    انتقادات و پیشنهادات

    باز خوبه من یه حرفی زدم و همگی به جنب وجوش افتادن . ازین بابت خوشحالم که دوباره بچه ها دورهم جمع شدند.امیدوارم که همگی بتونیم فضای کسل آلودی که به وجود اومده بود رو سروسامون بدیم . فعلا خودم خیلی گرفتارم اما قول میدم از هفته بعد با بحثهای داغ برگردم؛امیدوارم بقیه هم دست به کار بشن . والا مسئله غرور رو میترسم اسم ببرم و اینکه ممکنه فضای دوستانه خراب بشه،پس به خودشون پیام میدم چراکه بعضی حرفها رو نباید علنن گفت. والا من اکثر بچه ها رو تست کردم که اینو میگم. پ.ن : میبینم که جناب پادشاه هم خودشونو نشون دادن پ.ن.1: بعضیل هم آواتار عوض کردند که باعث شد اول نشناسمشون. انشااله که صحبتهای من به کسی برنخورده باشه.
  5. هیتمن

    انتقادات و پیشنهادات

    نگار: سلام .منظورم این نیست. منظورم اینه که نادیده گرفته میشن و در بعضی موارد هم مورد کم لطفی دوستان قرار میگیرند. (خودشون میدونند که کیا رو میگم).اگه به فعالیتهای اوایل نگاه کنیم میبینیم که برخورد باتازه واردین بسیار قابل تقدیره اما الان خیر. اون چیزهایی هم که راجع به من گفتید؛نظر لطفتونه.من خودم که تاحالا ازین بابت در امان بودم .منظورم دیگر تازه واردینه که اگه بنگریم میبینیم که واقعا در حاشیه قرار گرفتن اگرنه من خودم رو هنوز لایق نمیدونم. اگر به دیگران فرصت ابراز وجود ندهیم،لیاقت چندان موثر نخواهد بود. چندوقتی نبودم،کار با فروم هم یادم رفته
  6. هیتمن

    انتقادات و پیشنهادات

    با سلام خدمت یکایک عزیزان. با احترام به نظرات تمامی دوستان عزیز،به نظر من از وقتی که فصل4 سریال تموم شد؛فعالیت اعضا نیز کمتر شد. با شروع فصل جدید،مطمئنا فعالیتها بیشتر خواهد شد. نکته بعدی اینکه: دوستان رفتارشون با تازه واردین خوب نیست وکلا فعالیت این قشر رو نادیده میگیرن و کوچکترین حمایتی نمیکنند. مثلا اگه تاپیک یا کامنتی توسط اعضای مدیریت و یا اعضای قدیمی ایجاد بشه،حتی اگه کاملا بی ارزش باشه(قصد جسارت ندارم بلکه فقط یک مثاله) میبینیم که لیست تشکرات به اندازه اتوبان تهران_شیراز جا اشغال کرده و تعداد پاسخها به آنها سر به فلک کشیده ان درصورتیکه اگه تازه واردی بیاد مطلبی بنویسه یا نظری بده،هیچ حمایتی نمیشه. نکته بعدی اینکه: جو تاپیکها بگونه ایست که اغلب دوست دارند؛نظرات دیگران با آنها موافق باشه و به زور میخوان طرف رو متقاعد کنند که در اشتباهست. نکته دیگر:غرور بیش از اندازه برخی مدیران و کاربران خاص که با کوچکترین انتقادی جبهه گرفته و اون انتقاد رو میکوبن و اینکه به خیلی از سوالات جواب نمیدهند گویا براشون کسر شانه.شرمنده اگه صریح حرف میزنم. اما دونفر از مدیران هستند که در کمال آرامش و بدون خستگی جوابگوی تمامی سوالات هستند:جناب جورامون و ریگار عزیز که من واقعا ازین عزیزان قدردانی میکنم. نکته بعد:عدم حضور و حمایت جناب پادشاه به عنوان مدیر سایت در بحثها و تاپیکهاست. بازهم معذرت میخوام اما باید میگفتم.
  7. هیتمن

    بازیگران غایب سریال!!!

    نگار:آره این دوتا بهتره. منظورم موی بلند و... اینا نیست. منظورم حالت چهره هست. بالاخره ریگار مرد بوده دیگه. مثلا لیگولاس.بیو ولف و خیلی اشخاص دیگر.
  8. هیتمن

    بازیگران غایب سریال!!!

    از نظر من این عکسها بیشتر به یه دختر میخوره تا به یک مرد مرد به هر قشنگی هم باشه باید یه چهره مردونه داشته باشه تا چهره دخترونه انیمیشن های ژاپنی. روس بولتون:در مورد رندل، این بازیگر کیس مناسبیه.
  9. هیتمن

    بحث و تحلیل شخصیت های داستان

    دوستان عزیز، قیام رابرت با نبرد اگان دو امر کاملا متفاوت هستند. اگان فقط وفقط برای کشور گشایی و عنوان پادشاهی وارد جنگ شد وباتوجه به موقعیت آن زمان وستروس که هرج ومرج بود، فرصت رو غنیمت شمرد و صاحب تاج وتخت شد. اما قیام رابرت نه برای کشورگشایی بود ونه برای کسب تاج بلکه در راستای عدالت در برابر ظلم بود.همونطور که ازگفته های خود رابرت پیداست هرگز راضی به عنوان پادشاهی نبود ولی از آنجا که رهبر قیام بود مجبور به پادشاهی شد. من نمیگم که شاه خوب یا بدی بود اما هدف از قیامش برای کسب این عنوان نبود بلکه بیشتر ادعای حیثیت و ریشه کن کردن ظلم تارگرین ها بود. پس قیام رابرت و جنگهای اگان دو امر کاملا متفاوتند،چه از لحاظ هدف وچه از لحاظ ایجاد.
  10. دو نکته رو فراموش نکنید: 1) یک دروغ ممکنه که دنیا رو دور بزنه و برگرده سر جای اولش اما در همین لحظه حقیقت داره بند کفشاشو میبنده واسه حرکت. 2) حقیقت مضر همیشه و همیشه بهتر است از دروغ مفید.
  11. Queen nymeria: ملاک هر دو هست، هم سریال و هم کتاب. اتفاقا آدمی چیزهایی رو که میبینه براش باورپذیرتر هستند تا چیزهایی که میخونه یا میشنوه. من هم گفتم که اطلاعات کتاب خونها بیشتره و دراین شکی نیست.
  12. یه شفاف سازی نسبت به سرسی خائن بکنم؛ دوستان، منظور از سرسی، خود سرسیه و اینکه کارهایی رو که واسه بچه هاش انجام داده، مد نظر من نیست. نکته بعدی یه گوشه از خیانتهای جناب باریستان سلمی: وقتی نامه تایوین (البته دستنوشته رابرت در مورد عفو سرجوراه) به دست باریستان رسید، واکنشش چه بود؟!!! درسته، اول به خود جوراه نشون داد اما توضیح نخواست.یعنی واقعا انقدر احمق بود که چرا تایوین این نامه رو فرستاده؟!! و انقدر قدرنشناس که نمیتونه بفهمه اگه دنریس الان صاحب قدرته، فقط و فقط مرهون زحمات و فداکاری های سرجوراه است؟!! اگه ذره ای شرافت در وجود این نامرد نهفته بود آیا نمیبایست که این نامه رو نادیده بگیره؟!!! حتما باز هم میگید از دنریس حمایت کرد.نخیر عزیزان اتفاقا با این کارش بیشتر به دنریس خیانت کرد چرا که اصلی ترین و وفادارترین یار دنریس رو ازش گرفت و جا رو واسه خودش بازتر کرد. واز همه احمقتر، دنریس که جوراه رو بیرون کرد(البته از این موضوع خوشحال شدم).اینجا که دیگه ابهامی نیست؟! تایوین کاملا ذات باریستان رو میشناخت که این نامه رو واسش فرستاد. حالا باز هم بگید باریستان خائن نیست و قضیه روشن نبود و باید یه طوری میفهمید و...... . در اینجا میخوام دو خائن کوچک رو هم معرفی کنم: 1)خیانتی کودکانه و با اثر تخریبی کم: سانسا.با خیانت خود نسبت به خواهرش و دروغ گفتن در محضر شاه و خدایان، باعث کشته شدن گرگ خودش(لیدی) و کشته شدن پسر قصاب شد. 2)خیانتی سادیسمی با اثر تخریب بسیار بالا(بمب اتم): جافری. به ند وعده داده بود که اگه اعتراف به خیانت کنه اونو به دیوار میفرسه اگرنه دختراشو میکشه. دیدیم که چطور با خلف وعده خودش، ملتی رو به خاکستر تبدیل کرد.(راستی باریستان هم هنوز نظاره گر بود، نه؟!!!.). یورن: خیانت،صرفا یک واکنش یا عکس العمل نیست.خیانت،خیانته به هر دلیلی که میخواد باشه. مثلا خیانتهای پیتر چه دلیل محکمه پسندی داره؟!!. قتل زمانی توجیه پذیره که برای نجات یک بی گناه باشه.جناب سرجیمی زمانی آیریس رو کشت که بهش دستور داد سر پدرشو بیاره نه بخاطر نجات بی گناهان.خیانتهای جیمی کم نیستند اینجا فقط همین مثال رو آوردم. اما ناگفته نماند که شرافت جیمی خیلی بیشتر از باریستانه. شما دوستان درخیلی از جاها، شرافت رو با حماقت میارید و این کاریست بس اشتباه. شرافت،شرافته حتی اگه شخص بابتش بمیره. دلیلی نداره در جایی مثل وستروس همه بد و شریر و خودخواه و... باشن تا بهشون احمق نگن.در بدترین جاها آدمهای شریف و خوب یافت میشه، آیا احمقند؟! اگه اینجوریه همه باید نامرد و بی وجدان باشن تا در جرگه باهوشان دربیان.
  13. وقتی نامه خونده شد دیگه لازم به توضیح ند نبود.اشکارا بیان شده بود. ریگار هم بالاخره عاقبت کارش براش معلوم بود و صد درصد خودشو آماده کرده بود،پس نمیدونست و .... این چیزا نداریم. قرار نیست تمام پستها رو من جواب بدما پس بقیه کجان؟؟؟!!! آخه هرچی باشه اطلاعات کتاب خونها بیشتره. یه چیز دیگه از اسپویل و اسپویلر خبری نباشه که تقلب محسوب میشه و اینکه در اینجا کاری به آینده نداریم.
  14. Queen nymeria:همین که ریگار حاضر نشد به دادگاه بیاد که حداقل از این عملش دفاع کنه و جلوی کشته شدن فجیعانه پدر ند و برادرش رو نگرفت،معنیش چی میتونه باشه؟؟!!! اینکه یک آدم بزدل و خائنه. یکی از وظایف فرمانده محافظان شاه،عمل به وصیت شاهه.درضمن جافری هنوز به سن قانونی نرسیده بود.پس باریستان یک آدم راحت طلب بود در این زمینه. نکته مهم:اگه انقدر وظیفه شناس بود چرا از کشته شدن رابرت جلوگیری نکرد؟؟!!حتما طفلی داشت به دستور رابرت رو گوش میکرد.ناگفته نماند که باریستان همچنان به تارگرینها خدمت میکرد نه به شاه رابرت.مرد به این دورویی ندیده بودم.به نظرمن یکی از اشتباهات رابرت نکشتن باریستان سلمی بود. ازنظر من درسته که عمل والدر فری یک جنایت غیر قابل بخششه،اما خیانت نبود بلکه ادعای حیثیت بود. آره سریال+همین سایت،منبع منه. درضمن نگفتم این افراد خائن مطلق هستند بلکه گفتم بر سر درستی و یا نادرستی مطلب بحث کنیم. از اینکه نظرتون رو گفتید ممنونم. پی نویس: دوستان دربیان نظرات،خواهش میکنم تعصب رو کنار بذارید و واقع بینانه نظر بدید.ممنون.
  15. ده خائن وستروس در این تاپیک قصد داریم به بحث درمورد خائنین وستروس بنشینیم امید است که بانظرات ارزشمند خود ما را یاری فرمایید. این شما و این هم ده خائن بزرگ وستروس: 10:راب استارک بله درست میبینید راب استارک دراین مبحث رتبه دهم را کسب کرده است. زمانی که به خونخواهی پدرش برخاست در حین مسیر به برج دوقولوی فری رسید (همونطور که میدانید این دو برج و پل بین انها یکی از استراتژیک ترین نقاط وستروس است) برای عبور از این پل عهدی مقدس با لرد فری بست و بعد از عبور راب هنوز چیزی از این پیمان نگذشته بود که با دختری به نام تالیسا اشنا شد و او را به عنوان همسر برگزید،پس عهدش با فری چی؟! شاید بگویید ،عشق.بله عشق،اما عهدش؟ چگونه میتوان به عهد و پیمان چنین شخصی اعتماد کرد؟! 9: روس بولتون روس بولتون،شخصی که بواسطه سخاوتمندی استارکها نفس میکشد،آنجا که طمع میورزد و برای کسب قدرت وترس از لنیسترها با دشمن معامله میکند و به ولی نعمت خود پشت میکند ودر مراسمی آسمانی و مقدس، در زیر سقف خانه،مهمان و ولی نعمت خود که بهش قسم وفاداری خورده بود را میکشد.حقا که چنین شخصی شایسته سنگسار است. 8:باریستان سلمی ((مردی که به شرافت اون در هفت اقلیم هیچ شکی نیست)) این گفته ند ادارد استارک بود،زمانی که نامه کینگ رابرت را به دست وی میدهد.اینجاست که شرافتش در بوته آزمایش قرار میگیرد.بعد از خواندن نامه و آنجا که باید از پادشاه و دست پادشاه حمایت کند،آرام می ایستد و به خون نشستن افراد وفادار ادارد بزرگ و به زنجیر کشیدن این مرد بزرگ را نظاره میکند و از سرسی و جافری حمایت میکند.کجای این مرد شریف است؟! و در پایان دیدیم که چگونه حقیرانه از بارانداز پادشاه طرد شد و همه بهش خندیدند.بلی شرمسارانه از این آزمایش بیرون آمد و گستاخانه به دنریس پیوست.اگر ذره ای شرافت در وجود وی نهفته بود باید مثل سامورایی ها خودش رو میکشت.شرم بر او باد. 7:رنلی براتیون هنوز برادر و پادشاهش زنده بود که به دنبال کشتن بچه های رابرت افتاده بود درصورتی که هنوز نمیدانست این بچه ها حرامزاده اند و چه بی شرمانه با وجود برادر بزرگتر و بالیاقت ترش استنیس،ادعای تاج کرد. 6:ریگار تارگرین شاهزاده ای که در هفت اقلیم به درایت و عدالت شهره عام وخاص بود.اما دیدیم که چطور به خاطر هوس خود خواهانه اش نامزد رابرت را دزدید و زمانی که به دادگاه فراخوانده شد حتی جرات حضور در دادگاه رو نداشت و حاضر نشد به خاطر این عمل ناشایست ازخود دفاع کند.کجای چنین شخصی عدالت حک شده است؟! آیا این عمل،سوءاستفاده از قدرت و عنوان نیست؟! و دیدید که چطور به خاندان و مردم خودش و مردم وستروس خیانت کرد و تیشه به ریشه حکومت300 ساله خاندان خود زد. 5:کارل تانر از جین الی،راست و دیگر خائنین نگهبانان شب آری زندگی در گرسنگی و سرما اونم بعد از یک عملیات سخت وطاقت فرسا،بسیار دشوار است،اما اینها برادران قسم خورده دیوارند.کرستر مرد شریفی نبود اما به آنها پناه داده بود و میزبان آنها بود و همانطور که کشتن مهمان زیر سقف خانه وقیح و دور از انسانیت است،کشتن میزبان نیز به همچنین.جدای از این عمل ضد انسانی،کشتن شرافتمندی چون لرد جئور مورمونت که عمرشو صرف دفاع از مردم کرده بود،یک عمل کاملا نابخشودنی است که از این نامردان سر زد و ننگی ابدی دامنشان را آلوده ساخت. 4:تایوین لنستر سوءاستفاده از اعتماد پادشاه آیریس که در اون اوضاع وخیم شاه بهش اعتماد کرد و دروازه رو گشود.چه مصیبتی! بدو ورود، شهر رو غارت کرد تمام تارگرینها و حامیان این خاندان رو قتل عام کرد و حتی از جان بچه های کوچک که در خواب بودن هم نگذشت وهمه رو سلاخی کرد.چنین خیانت یا بهتر بگوییم جنایتی در تاریخ وستروس بی سابقه هست. مردی با کفایت،باهوش،باسیاست و.... ولی لکه خیانت از سرتا پایش جاریست. 3:سرسی مخلوقی حسود،عقده ای،منفور و ازهمه مهمتر جاهل مطلق،که انتهای دیدش به سر بینیش ختم میشه.در موردش چیزی نگم بهتره چون حسابی روی اعصاب راه میره. 2:لایسا تالی زنی بسیار خائن و حسود ودر عین حال بسیار خطرناک که در جهالت سرآمد مملکته.او که با حسادتش نسبت به خواهرش و رویای بدست آوردن پیتر بیلیش چه خیانت و جنایتی در حق وستروس روا نداشت.با کشتن جان ارن شوهر خودش که مردی بسیار کاردان بود و فریب دادن خواهرش و ادارد بزرگ چه ضربه ای که به وستروس وارد نکرد.او با حماقتش آتش جنگ 5پادشاه و هرج ومرج را روشن و شعله ور ساخت و با سکوتش چه خیانتی که نکرد. 1:این رتبه فقط وفقط شایسته کسی نیست جز، پیتر بیلیش ملقب به لیتل فینگر به جرات میتوان گفت بزرگترین خائنی که در هفت اقلیم و شهرهای آزاد وجود داره همین پیتره.کسی که حتی به خودش هم رحم نمیکنه.فارغ از احساسات و دارای ذهنی بسیار مخرب و آشوبگر. تمام جنایات و خیانت هایی که در بالا گفته شد تماما میشه به پیتر نسبت داد چراکه باعث وبانی تمامی این فجایع کسی نیست جز انگشت کوچیکه. فکر کنم باوجود چنین شخصیتی باید نظاره گر حوادثی تلخ وهولناک باشیم. پی نویس: خودم سخت از طرفداران راب،تایوین و پیتر هستم.نسبت به ریگار،رنلی،باریستان،کارل تانر و راست ،بی تفاوتم. اما به شدت،از روس بولتون،سرسی و لایسا تالی بیزارم. در این فهرست نام تیون گریجوی رو حذف کردم زیرا همگی به خیانت او،واقف هستیم.دوستان میتوانند اسامی مد نظر خود را به این لیست با ذکر دلایل اضاف کنند. باتشکر:هیتمن.
×