رفتن به مطلب

Lady of the houses

اعضا
  • تعداد ارسال ها

    56
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

اطلاعات شخصی

  • مرز اسپویل من
    پایان خلاصه های کتاب 6

آخرین بازدید کنندگان پروفایل

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. Lady of the houses

    تبریک تولد

    Dear Joramun,happy nameday!
  2. Lady of the houses

    بار ِ عام، باری برای عموم [گفتگوی آزاد 2]

    دوستان مدیر،میشه کتاب صوتی جهان آتش و یخ رو هم روی وب سایت بزارین؟کتاب های صوتی واقعا عالین.
  3. Lady of the houses

    کتاب دنیای یخ و آتش، The World of Ice and Fire

    اگان IV یا اگان نالایق به نظر شما عاقل بوده؟ ببخشید منظورم Aegon V بود همون اگ
  4. Lady of the houses

    کتاب دنیای یخ و آتش، The World of Ice and Fire

    ما تارگ عاقل هم زیاد داشتیم که زاده ی incest نسل های متوالی هستند. مانند :Aegon I,Jaehaerys I,Aegon IV,Viserys II وغیره. بنابراین این به نظرم دلیل عاقلانه ای نیس. یه موردم داریم به اسم پرنس ریگل که خودش دیوونه بوده اما بچه هاش نه.
  5. Lady of the houses

    کتاب دنیای یخ و آتش، The World of Ice and Fire

    این اصلا دلیله محکمی نیست که تیرین سوار ویسریون بشه در ضمن برای اینکه بتونه سوار اژدها بشه باید تارگریان باشه و تئوری A+J=T به نظر کاملا منتفی میاد وحدس بزنین تیریون سال بعد از این قضیه متولد میشه. به عبارتی کتاب جهان آتیش تئوری تیریونو بیشتر کرد.قبل از انتشار کتاب جهان،من اینو قبول نداشتم به خاطر تایمینگ وقایع .ولی کتاب تایمینگ رو هم درست کرد. البته قبول دارم شواهد به اندازه ی جان نیس.اما یه حسی بهم میگه که آره. و
  6. Lady of the houses

    کتاب دنیای یخ و آتش، The World of Ice and Fire

    از the winds of winter ودر جواب سوالتون بله صددرصد. Alfie Allen:Jon's situation is like Luke Skywalker
  7. Lady of the houses

    کتاب دنیای یخ و آتش، The World of Ice and Fire

    من به هیچ وجه کلمه ی خاکستری رو به عنوان فحش به کار نبردم.به عنوان کسی که نسبت به خاندان خاصی تعصب نداره و تموم خاندانا رو دوس داره(حتی فری-که دلیلشم مفصله) من تبعیض خاصی به کار نبردم.من استارکارو دوس دارم .همون طور که بقیه ی خاندانارو هم دوس دارم.به نطر من هیچ شخصیت سفیدی نه در دنیای واقعی هست نه در دتیای ما.شخصیت های سیاه هستن اما خیلی کم.مانند کوه و رمسی.در حقیقت ،موافقم که ادارد نزدیک ترین شخصیت به سفید هست.ای کاش راب بیشتر شبیه پدرش بود. در مورد راب،من هنورم که هنوزه اونو به خاطر خیلی از دردسرا مقصر می دونم.هرچند که تا اون ته خط تشویقش می کردم اما... این پست به زودی آپدیت میشه و ادامه شو می نویسم.
  8. Lady of the houses

    کتاب دنیای یخ و آتش، The World of Ice and Fire

    کی گفته جان تاگریانه؟؟؟ شواهد بی پایانی وجود داره که جان پسر ریگاره.حتی بازیگرای سریالم اینو میدونن.جان سر سوم اژدهاس و بعدن سوار ریگال میشه.همونطور که تیریون سوار ویسریون میشه. داستانش مفصله ولی اگه کسی خواست سرنخارو میزارم.
  9. من میدونستم.البته نه از مصاحبه.بلکه از تئوری S+B=M. که توپست اصلی در موردش گفتم.مادربزرگ مل که سرنی هست و همچنین مادرش هم همینطوری بودن.
  10. قبول دارم.هرچی بلا هست زیر سر اولد ننه با اون قصه های ترسناکش. کایبرن برا دوران مارتل کار میکنه به همراه ماروین.روس هم که شبیه یه خون آشامه. اگه وقت داشته باشم باید یه مقاله در مورد دورنیش مستر پلن بنویسم که عالیه.
  11. Lady of the houses

    کتاب دنیای یخ و آتش، The World of Ice and Fire

    والا من شخصیت سفید در استارک ها نمی بینم.بزارین بررسی کنیم: تعریف شخصیت سفید:شخصیتی که واقعا خالصانه خوبه وکارای نیک انجام میده از کسی کینه به دل نمی گیره،دروغ نمی گه،تحت هر شرایطی حقیقت رو میگه وزبونش به دروغ نمی چرخه،مرگ با عزت رو به زندگی با ذلت ترجیح میده،حاضره به خاطر ارزششاش تا آخر جون وایسه.هرچقدر دشمناش بهش بدی کنن حاضره به اونها نیکی بکنه. بررسی شخصیت استارک ها: برندون(داداش ادارد):با توجه به حرفهای لیدی داستین در کتاب پنج،برندون کسی بود که deflowerاش کرد.خیلی جالبه!تو این زمان برندون با کتلین نامزد بود.اما می فهمیم این استارک خیلی هم با شرافت نبود برعکس ند!درمورد اون همینقدر اطلاعات داریم! ادارد:اولین دروغ ادارد تا جایی که میدونیم مربوط به مخفی کردن هویت جان و درواقع دروغ گفتن به کل آدمای اطرافش بود.هرچند که ما میدونیم اون اینکارو به خاطر جان کرد اما میدونین دروغ دروغه و ازسفید بودن کاراکتر کم می کنه.در پایان هم برای نجات جون خودش دروغ گفت و اینم بازهم از عزتش کم کرد.البته برای خواننده های کتاب نه!چون ما با کاراکترهای خاکستری بیشتر همدردی داریم.با این وجود که درجه ی خاکستری بودن ادارد کمترینه.ولی اونچنان معصوم ومظلوم که شما هم میگین نیست. 2-راب:یک استارک گستاخ!راب به هیچ وجه شخصیت سفیدی نیس.میشه گفت یکی از خاکستری ترین استارکاست!از همون کتاب اول مشخص میشه راب به شدت مغروره!(اینو بزاریم پای جوونیش.ولی شخصیتای جوان اشراف زاده ی زیادی در کتاب داریم که غرور راب ر و ندارن)ادب جان رو نداره!از گفتگوش با تیریون تحقیرش نسبت به لنیسترها بیداد میکنه.اگه راب واقعا اون کاراکتر سفیدی که شما میگین بود،نمی اومد برای خونخواهی پدرش(که البته به حق بود اما اگه فقط خاندان خودش درگیر بودن) یه ارتشاز کل شمالیا راه بندازه وبه قصد فتح بره.طوری که برار بولهوسیش رودارهم بشه ولقب پادشاه شمال رو بگیره.اگه اون واقعا به فکر مردم بیچاره اش به ویژه smallfolk بود نمی اومد با اون جنگش که درنهایت هم به ناکامی انجامید شمال رو به قهقرا بکشونه.طوری که aftermathاش در کتاب پنجم واضح بود.عملا شمال با اون ابهتش رو با انگیزه ی conquest رو به تباهی بکشه.حالا اینا به کنار درست مثل عموش برندون یک دوشیزه روهم deflower کرد که این از اون ((آخی!استرکا خیلی پاکن!)) به دوره.درست مثل عموش برندون.پس راب هم خاکستریه.هرچند این به اون معنا نیس که اون کاراکتر بدیه.خاکستریه! 3-آریا:این که دیگه نیازی به وضیح نداره!درسته آریا اوایل بچه ی خوبی بود.اما تحت تاثیر بلایی که سرش اومد خاکستری شد.نگید دیگه یه دختر قاتل هم سفیده!اون هم خاکستریه. درمورد برن وریکان نمیتونیم نظربدیم،چون اونا درحالت حاضر بچه ان و سفید وسیا و خاکستری هم براشون معنا نداره. سنسا که در اوایل سری کاملا خنگ بود و به ندازه ی استارکای دیگه باهوش نیست.اما الان که پیش لیتل فینگره باید خاکستری بشه.که توکتابای بعدی میبینیم. جان هم یه تارگرینه وحسابش جداس. درمورد اژدها هاهم: به احتمال 90 درصد اژدها در آشایی هست!مدارکشم زیاده چه در کتاب و چه در the world of ice & fire.
  12. Lady of the houses

    بار ِ عام، باری برای عموم [گفتگوی آزاد 2]

    نه.باید دقیق تر بشین.
  13. Lady of the houses

    بار ِ عام، باری برای عموم [گفتگوی آزاد 2]

    نسبتا بله. بله. مذکره.تو اسوس نیست.زنده اس.تو دورن نیست.نسبتا معروفه.تو شماله.
  14. Lady of the houses

    بار ِ عام، باری برای عموم [گفتگوی آزاد 2]

    آره. نه. مذکره.تو اسوس نیست.زنده اس.تو دورن نیست.
  15. Lady of the houses

    بار ِ عام، باری برای عموم [گفتگوی آزاد 2]

    بله. نه. مذکره.تو اسوس نیست.
×