رفتن به مطلب

سرلا

اعضا
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0
  1. tyene راجبش با دوران صحبت کرد. بعید نیست نقشه اش با آریانه یکی باشه چون بین سند اسنیک ها اون از همه به آریانه نزدیک تره. تفاوتشون اینه که آریانه با پدرش وارد جنگ شد، در حالی که tyene برای انتقام این کارو میکرد. و اصلا از اول فصل که آریانه داشت نقششو عملی میکرد، کارش جز یه ضد حمله نسبت به نقشه دوران نبود. به تخت نشوندن مارسلا به این سادگی نیست. ضعف بارانداز چیز واضحیه...نقشه رو هم که کشیدیم! تبریک میگم.
  2. tyene بود اگر اشتباه نکنم. میخواست با به تخت نشوندن مارسلا جنگ راه بندازه. و اوبرین هم قبل از جنگ با گرگور راجب همین کار با تیریون حرف میزد. این باعث میشه فکر کنم نقشه بهتری به نظر بیاد. و تیریون هم توی افکارش تایید کرد که به تخت نشوندن مارسلا میتونه تاثیر زیادی روی سرسی داشته باشه. چوت همیشه از زن بودنش ناراحته.
  3. ممنونم بابت جواب ها! هرچی میگذره بیشتر عاشق دورن میشم!
  4. به ریگار: عاقبت به پا کردن هر جهنمی از کنترل خارح میشه. ولی کی میدونه بعد از مرگ تایوین، فرار تیریون و ضعف جسمی جیمی و از همه بدتر حکومت سرسی و این که اکثر ارتش و آدمای های گاردن توسط سرسی از بارانداز رفتن و ای همه "خادم به اصطلاح وفادار سلطنت" اگر ذورن حمله کنه شانسش بدک نیست. هرچند من انقدر به دوران اعتماد دارم که بدونم بی دلیل باهاشون مخالفت نکرد. ولی نمیتونم موافقت کنم که وضعشون از راب بدتر میشد. کسی نمیتونه مهارت نظامی راب رو زیر سوال ببره. ولی مخالفت دوران و این که چه برد و چه باخت جنگی راه نیوفتاد دلیل بر ضعف سند اسنیک ها نمیشه.
  5. ببخشید احیانا کسی میدونه چرا ایگان فاتح نتونست دورن رو فتح کنه؟
  6. من فکر میکنم دوران مارهای شنزار رو زندانی کرد چون قصد داشت نذاره قضیه بچه های ند تکرار شه. و دلیل این که راب به راحتی برای خودش سپاه جور کرد این بود که بعد از ند لرد وینترفل بود. اما توی دورن قدرت دست دوران هست. اگر اوبارا میتونست جنگ راه بندازه، محبوبیت اوبرین انقدر زیاد بود که یه لشکر از دورنی ها درست شه، ضمنا اهالی دورن انقدر خونشون گرم هست که سریع تر از ارتش راب دور هم جمع شن... و فکر کنم دلیل این که راب تاج روی سرش گذاشت این بود که از حکومت فاسد جنوب به سطوح اومده بود. و تنها راه موثری که به نظرش رسید جدا کردن سرنوشت خودش و مردم شمال از بازی خطرناک تاج و تخت بود. به نظرم اون حرص سلطنت نداشت...فقط رویای آرامش رو داشت و حاضر شد سختی و مسولیت پادشاه بودن رو به دوش بکشه. در مورد واژه انتقام هم بستگی به دیدتون داره، انتقام هرچند با درد همراهه ولی شیرینیه خودشو داره. و بیاین مارهای شنزار رو دست کم نگیریم، هرچی نباشه زیر دست اوبرین بزرگ شدن. و اوبرین تونست گرگور رو شکست بده و اگر به خاطر اعتراف گرفتن نبود الان خودش هم زنده بود. و در مورد مارهای شنزار...فکر نکنم اونا بخوان از کسی اعتراف بگیرن. من شخصا روش نامریا رو ترجیح میدم. آدمای کمتر ولی کلیدی تری کشته میشدن اگر موفق میشد، هزچند روش tyene به نقشه اوبرین نزدیک تر بود.
  7. ریگار عزیز اگر اشتباه نکنم همه ی بچه های اوبرین جزء سند اسنیک ها محسوب میشن. اسم 4تاشون تو داستان نیست. چون یا مثل برن و ریکن بچه هستند یا تو پلات داستان نقشی ندارن. از 4 تای دیگه سارلا تو اولدتون هست، و گویا انقدر گیر هست که حتی بعد مرگ اوبرین برنگشت، یه جورایی مثل جان که به دیوار رفته بود. 3 تای دیگه هم هرکدوم جداگونه و با نقشه های مختلف پیش دوران میومدن. بعد از مرگ تایوین به نظرم میتونستن جهنمی به پا کنن. ضمنا بابت انتقال تاپیک متشکرم. من هنوز تازه واردم.
  8. نمیدونم آیا کسی تا حالا به این مسئه توجه کرده که بعد از مرگ ناگهانی دو کاراکتر محبوب ند استارک و اوبرین مارتل، درست در جاهایی از داستان که تمرکز خواننده روی چند کاراکتر محدود میشه داستان یک شوک یا پیچش اساسی رو نشون میده و مثل بازی دومینو سقوط یک مهره روند جدیدی رو برای داستان رقم میزنه. هردو کاراکتر پدر هایی بودن که ناگهانی بودن مرگشون هیچ راهی جز انتقام برای فرزندانشون باقی نمیذاره. این طور که مشخص بود سند اسنیک ها تو روش انتقام گیری اصلا با هم به توافق نمیرسیدن. به نظرتون اگر دوران ماتل سند اسنیک ها رو زندانی نمیکرد، عاقبت فرزندان اوبرین هم مثل فرزندان ند میشد؟
  9. سرلا

    خودتان را معرفی کنید .

    سلام به همه دوستان. سرلا هستم، تازه واردمو از همه جا بی خبر. با سریال و کناب ها آشنایی دارم ولی اول عضویتم هست. ففظ به عشق بحث راجب کتاب و سریال اینجام. و تشکر میکنم از پادشاه و شورای پادشاهی بابت سایت مفید و جذاب
×