رفتن به مطلب

Sky Blade

اعضا
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

اطلاعات شخصی

  • مرز اسپویل من
    هر جا لازم باشه میرم سراغ ویکی
  1. در پیشگویی گفته شده پرنسی که اژدها رو از سنگ بیدار میکنه در حالی که دنریس یک پرنسس محسوب میشه(هر چند زیاد مهم نیست ولی نباید مغفول بمونه) تازه باید قضیه ی نغمه ی آتش و یخ رو هم در نظر گرفت که آیا اصلا ارتباطی بین این دو هست یا نه .در هر صورت من فکر نمی کنم که دنریس وعده داده شده باشه هر چند فعلا فقط اونه که اژدها داره.
  2. به نظر من یکی از مسایل جالب در داستان اینه که مردمش (تقریبا مثل دنیای ما)جادو رو یه چیز فراموش شده یا خرافه میدونن .اما یک سری اتفاقات در طول داستان هست که انگار برای بالا بردن غلظت جادو تا آخر داستان دست به دست هم میدن.مثلا کل داستان زیر سایه ی زمستونیه که در راهه .حضور گایرولف ها بعد از چند قرن . آدر ها بعد از چندین قرن . اژدها ها بعد از چندین قرن و افزایش قدرت جادوی جادوگران به خاطر حضور دوباره ی اونها و....... همه و همه جزو همین اتفاقاتن.مثلا یکی از نقاط اوج داستان از نظر من سرآغاز کتاب 3 هست اونجایی که سم میگه .در کل فکر کنم تا آخر داستان جادو بیشتر و بیشتر ظهور و بروز کنه و شاید ما باید منتظر یه پایان جادویی باشیم...!!!
  3. Sky Blade

    نغمه ای از اتش و یخ و ارباب حلقه ها

    دنیای تالکین پر از افسانه است در حالی که نغمه انگار جای افسانه رو با ارتباطات پیچیده و گاهی عجیب انسان ها خواسته پر کنه دید دو نوسنده هم خیلی جالبه تالکین کسی که از اول ماجرا همیشه سفید باقی مونده رو پیروز ماجرا می کرد اما مارتین تا این جا که خواسته بگه برای غلبه بر بدی باید بدترین بود....!!!
×