رفتن به مطلب

Arodor

اعضا
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0
  1. Arodor

    بحث اپیزودیک قسمت نهم The Dance of Dragons

    دیگه استنیس با کشتن دخترش شورشو درآورد. من دیگه از امروز دشمن سرسخت اون عوضیم. امیدوارم تو همین قسمت بعد کشته بشه لامصب.
  2. Arodor

    بحث اپیزودیک فصل پنجم اپیزود هشتم Hardhome

    بحث بین تیریون و دنریس خیلی جالب بودن . سرسی هم رو هم ادب کنن خوب میشه. اما واسه جیمی مطمئن نیستم که سرنوشتی مشابه سرسی واسش آرزو کنم یا نه. صحبت های جان اسنو هم جالب بود. همینطور مبارزه جان و وایت واکر که جان شکستش داد. ارتباط چشمی بین شاه ادر ها و جان جالب بود. انتظارشو نداشتم که سپاه مردگان در این فصل وارد سریال بشن. خیلی غیر منتظره بود. درکل این قسمت به نسبت قسمتهای قبلی این فصل خیلی بهتر و هیجان انگیز تر بود. بیصبرانه منتظر اپیزود بعدی هستم. در پایان باید عرض کنم که انتظار حذف سریع فرمانده ی ادر ها که با جان جنگید را نداشتم خیلی با ابهت بود لامصب. ضمنا انتظار حذف فرمانده های جوان تن ها و دختره رو هم نداشتم. اما در نهایت این قسمت خیلی جالب بود من هم باید برم بارها ببینمش.
  3. Arodor

    چشم انداز فصل 5،6و7 سریال بازی تاج و تخت

    خب من هنوز کتابها رو نخوندم اما قطعا باید موارد مهمی توی فصل آتی توشیح داده بشه مثل شورای دوازده نفری پشت سر شاه وایت واکر که معلوم بود بی اراده و بی عقل نیستن و توانایی فکر کردن و تصمیم گیری و برنامه ریزی دارن. ضمنا در مورد برن استارک هم باید توضیحاتی داده بشه. اینکه چه قدرتهایی پیدا کرده و کاربردشون چیه. همچنین سرنوشت تیریون لنیستر چی میشه. نقشه های جان اسنو به کجا میرسه و نتیجه ی دعوتش از مردم پشت دیوار چی میشه. این که تاثیری بر جنگ دارن یا نه و اینکه موقعیتش توی شمال تغییر میکنه یا نه؟ اینها حداقل باید توضیح داده بشن. یه حسی بهم میگه اونجوری که باید ، این سریال به خوبی تموم نمیشه.
  4. Arodor

    سرنوشت سانسا

    سانسا استاد خوبی داشته پس ممکنه در آینده کارهای مهمتری از شوهر کردن رو انجام بده. البته مارتین ممکنه هرکسی رو بکشه. مثل اینکه جوگیر شده میخواد کلا سریال و فیلم رو از هم جداکنه. یهو دیدی سانسا رم زد کشت.
  5. Arodor

    بحث و گفتگوی قسمت ششم "Unbowed, Unbent, Unbroken"

    قسمت ششم به نسبت قسمتهای قبلی این فصل بهتر بود امیدوارم سرعت بیشتری رو ببینیم.
  6. سلام. من با دیدن سریال از فصل اول تا الان دوست داشتم که کتابهای مارتین رو هم بخونم. البته نسخه ی pdf رو گرفتم و هنوز فرصت نشده بخونم. اما در حین گشت و گذار های اینترنتیم سایت وستروس رو یافتم. سریعا عضو شدم که با طرفداران این اثر بینظیر همراه باشم.
×