رفتن به مطلب

elessar

اعضا
  • تعداد ارسال ها

    12
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

0

اطلاعات شخصی

  • مرز اسپویل من
    سریال
  1. elessar

    اخبار فصل ششم

    به نقل Collider، آیزاک همپستید رایت، بازیگر نقش برندون استارک اعلام کرده است که این شخصیت در فصل ششم سریال "بازی تاج و تخت" حضور خواهد داشت. نکته این بازگشت در این است که هنوز کتاب جدید جورج مارتین، نویسنده مجموعه کتاب های "نغمه یخ و آتش" منتشر نشده است و اینطور که پیداست ادامه سرگذشت برندون را خالقین سریال بدون اتکا به کتاب خواهند ساخت، البته D.B. Benioff یکی از شورانر های سریال اعلام کرده که از سرنوشت این شخصیت اطلاع دارد و بر اساس آن سریال را خواهند ساخت، در این صورت ممکن است دیدن فصل ششم سریال بخشی از کتاب بعدی را برای خوانندگان کتاب اسپویل نماید!
  2. elessar

    اشتباهات مارتین

    به عنوان یه سوتی به حساب نمیاد ولی این زنده شدن های متوالی بریک دونداریون به دست توروس میری و با توسل به رلور خیلی واسه من رو اعصابه! به نظرم یه نقطه ضعف واسه ی این دنیای بسیار بسیار کم اشتباه به حساب میاد و وقتی با کسایی که این دنیا رو فقط از روی سریال میشناسن تو فروم های سینمایی بحث میکنی این ایده رو احمقانه میدونن! ایده ای که توسط مارتین بی رحم در مورد مرگ ارائه شده!
  3. elessar

    بار ِ عام، باری برای عموم [گفتگوی آزاد 2]

    «بازی تاج و تخت» باز هم رکورد شکست http://img7.ir/view/s2/VaPJy قبل از این خبردار شدیم که آخرین قسمت فصل پنجم سریال "بازی تاج و تخت" با 8.1 میلیون بیننده رکورد تازه‌ای را بدست آورد. حالا اچ بی او، تعداد بینندگان تمامی سریال‌هایش را اعلام کرده و اینطور که معلوم است فصل پنجم، فصلی موفقیت‌آمیز برای سریال بازی تاج و تخت بوده است. اچ بی او اعلام کرده که:"رقم تعداد بینندگان فصل پنجم سریال "بازی تاج و تخت" از 20 میلیون ببینده گذشت تا رکورد 19 میلیونی فصل قبل را در هم بشکند. این سریال پربیننده‌ترین سریال شبکه‌ی اچ بی او تا به امروز است".نویسنده سرویس تلویزیون جهان کافه سینما می‌نویسد: تصور کنید اگر تمام کاراکترهای مورد علاقه‌مان را در فصل ششم بکشند، آمار ببینده‌ها چقدر می‌شود!!با وجود اینکه فصل پنجم این سریال یکی از بهترین‌هایش بود اما بحث‌برانگیز هم بود. برخی از هواداران از سرعت پایین سریال در اپیزودهای اول شکایت داشتند و برخی هم از آزار دادن تک تک کاراکترهای دوست‌داشتنی و محبوب‌شان. اما در هر صورت، این فصل ما را سر جای‌مان میخکوب کرد. مطمئنا همه بی‌صبرانه منتظر فصل ششم هستند تا از سرنوشت کاراکترها باخبر شوند. و بعد از آن برای فصل هفتم. و تا آخر!
  4. elessar

    بار ِ عام، باری برای عموم [گفتگوی آزاد 2]

    دلیل اینکه اجازه ی ساختشو نمیده چیه؟ اگر بخوان بسازنش فکر کنم خیلی عالی از آب دربیاد اگر بتونن اونهمه کاراکتر رو تو نسخه ی سینمایی هم بیارن. دلیل اصلیش نارضایتی کریستوفر تالکین از انحرافاتی هست که تو فیلم هابیت نسبت به کتاب صورت گرفته؛هرچند فرزندان کریستوفر خیلی مشتاق ساخت فیلمی از روی این اثر هستن ولی خب همه چیز دست کریستوفره فعلا. در مورد ساختش هم زیاد منطقی نیست که از روی کل کتاب فیلم بسازن و بهتره که واسه ی هرکدوم از داستان های اون جدا جدا فیلمی ساخته بشه
  5. elessar

    بار ِ عام، باری برای عموم [گفتگوی آزاد 2]

    یه سوال داشتم راجع به نثر کتب مارتین! آیا نثر کتاب این اونقدری روان هست که با اطلاعات محدود انگلیسی بشه استفاده کامل رو ازش برد؟ چون من بین کتاب های فانتزی هری پاتر رو به زبان اصلی خوندم و به هیچ مشکلی برنخوردم ولی در مورد کتاب های تالکین به دلیل نثر دشوارش سراغ ترجمه رفتم.حالا میخوام بدونم با توجه به اینکه کتب مارتین هم در دسته داستان های high fantasy قرار میگیرن آیا اون ها نثرشون مثل آثار تالکینه یا میتونم با همون زبان اصلی بخونم؟
  6. elessar

    بحث اپیزودیک فصل پنجم اپیزود دهم Mother's Mercy

    این صحبت شما مثل این میمونه که امسال به طرفداران پرسپولیس و استقلال بگی: شما که انقدر از تیمتون انتقاد دارید چرا فوتبال تماشا میکنید؟! من به شخصه سریال رو دنبال میکنم چون از روی کتاب مورد علاقه ام ساخته شده و دیدن همون اندک قسمتهایی که مطابق کتاب ساخته شده غنیمته اما دلیل نمیشه که ازش شاکی نباشم که چرا کلش رو خوب نساخته! مثالتون با حرفی که راجع به سریال زدید نمیخونه. شما گفتید که با این گندی که سریال زده باید بشینید از سر کتاب رو بخونید و من در این حرف شما علاقه اولیه و نقد دلسوزانه نمیبینم و اون دوست همفکرتون هم که قسمتی نبوده که بهش حمله نکرده باشه و گویا جز ضعف و کاستی چیزی در سریال نمیبینن. البته من به منطقی بودن شما با توجه به سابقه تون در سایت های فانتزی واقفم ولی خب این گونه حرف ها راجع به چنین سریالی به نظر من حقیر درست نیست.
  7. elessar

    بحث اپیزودیک فصل پنجم اپیزود دهم Mother's Mercy

    امیدوارم کسی این حرف من رو به حساب توهین به خودش در نظر نگیره ولی دوستان عزیزی که میگید سریال ذهنیت شما رو نسبت به کتاب خراب میکنه و تو تاپیک مربوط به تک تک اپیزود ها گفتید سریال ضعیفه و دنیای مارتین رو ضعیف به تصویر میکشه و ... ،یه سوال ازتون دارم؛کسی اسلحه نگه داشته رو سرتون و مجبورتون میکنه سریال رو ببینید؟ بازم میگم که امیدوارم این پست من حقیر رو فقط یه نقد بدونید نه بیشتر
  8. elessar

    بار ِ عام، باری برای عموم [گفتگوی آزاد 2]

    امشب فصل پنج هم تموم میشه و باز باید یه سال صبر کنیم تا فصل جدید بیاد این عکس هم گویای حال طرفداران سریاله
  9. elessar

    بار ِ عام، باری برای عموم [گفتگوی آزاد 2]

    با ابراز تاسف به مناسبت درگذشت سر کریستوفر لی عزیز،امروز تولد پیتر دینکلیج بازیگر نقش تیریون لنیستر در گات هم هست
  10. elessar

    بحث اپیزودیک قسمت نهم The Dance of Dragons

    تو هم خوب میشی ایشالا! سلام گرم بنده رو به استاد رایفی پور ابلاغ بفرماییید
  11. elessar

    ترول و meme فیلم و کتاب بازی تاج و تخت

    اونایی که BB دیدن میدونن چی میگه
  12. elessar

    خودتان را معرفی کنید .

    سلام علیرضا هستم 18 ساله از علاقه مندان به فانتزی که از طریق بچه های سایت آردا با اینجا آَشنا شدم و با توجه به اینکه یکی از طرفداران پر و پا قرص سریال got هستم نمیدونم چرا زودتر با اینجا آشنا نشدم در کل امیدوارم عضو مفیدی واسه سایت باشم
×