رفتن به مطلب
hamedsr

پشت صحنه فیلمبرداری در ایسلند

Recommended Posts

جدیدترین پشت صحنه ی سریال ، از فصل سوم که فیلمبرداری در ایسلند را نشان میدهد: جایی که شاهد حضور جان اسنو در پشت دیوار در کنار وحشی و منس ریدر (پادشاه پشت دیوار) و ییگریت خواهیم بود!

تو این ویدئو همچنین اولین تصویر از Mackenzie Crook ( همون دزد لاغر و احمق در فیلم دزدان دریایی کارائیب) که با نقش Orell در سریال ظاهر میشود و مصاحبه با او هستیم!

 

این ویدئو شامل مصاحبه با افراد زیر است :

 

Crook و Kit Harington و Ciarán Hinds و Rose Leslie وKristofer Hivju و David Benioff و D.B. Weiss و Daniel Minahan و Alex Graves

 

دانلود از سرور آپلودباز :

 

http://www.uploadbaz.com/knjy6pnkn0bl

 

 

این ویدئو اگه اشتباه نکنم چهارمین پشت صحنه ایه که برای فصل سوم سریال پخش کردند، به همراه چند تیزر ، درحالیکه هنوز هیچ تریلری از این فصل که 59 روز به پخشش مونده ، پخش نشده است! 2 اسفند حدود 20 روز دیگه ، فصل دوم سریال با کیفیت بلو ری بر روی دی وی دی عرضه میشه که شامل سریال ، پشت صحنه و حذفیات سریال در فصل دوم و انیمیشن تاریخچه ی جدیدی از وستروس (که بخش اولش توسط دوستان در سایت قرار میگیرد ) و ... است!

 

به نظرتون چند دلیل برای اومدن این همه پشت صحنه برای سریال وجود داره؟ در حالی که تریلری برای سریال پخش نشده؟

یک دلیلش به نظر من میتونه این باشه که لوکیشنهای زیاد سریال را نشون بده ، تو چند ویدئو دیدیم که فیلمبرداری تو چند کشور مختلف صورت میگیره و قطعن جابه جایی وسایل فیلمبرداری و ساخت فیلم و اسکان تیم بازیگری و عوامل پشت صحنه هزینه و انرژی بسیار زیادی را میطلبد و به این صورت برای طرفداران سریال دلیل دیر آماده شدن هر فصل را توجیه کنند، در این ویدئو شرایط بسیار بد آب و هوایی را می بینیم ، سکونت در چنین شرایط بد برای ماههای طولانی کار را سخت میکند برای عوامل !

 

دلیل دومش به نظر من اینه که سریال هم اکنون طرفداران بسیاری به خودش جذب کرده (اگه به تعداد رای های سایت IMDb توجه کنید میشوید که با 250 هزار رای بیشترین رای را بین سریالهای دنیا دارد، حتی بیش از والکینگ دد) و HBO روی درآمدزایی جانبی از سریال ، محصولات و ... باز کرده، و تمرکزش بیشتر روی تبلیغ سریالهای دیگه ی این شبکه است!

 

با شروع ماه فوریه ، انتظار میره که چون پخش دی وی دی فصل 2 سریال نزدیکه ، تریلر اول فصل سوم نیز تو همین فاصله شاید کمتر از 10 روز دیگه پخش شود !

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون از پست خوبت

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نیومدن تریلر خیلی از هواداران سریال را ناراحت کرده، یک از هواداران برای این فصل به تقلید از شعار خانواده استارک یک شعار جدید ساخته " trailer is not coming "

:ِِD

اطلاعاتی که در مورد سریال منتشر میشه هم بسیار کمه، داستان را به خاطر کتاب اکثرن میدونیم، ولی به غیر از این کسی اطلاعات بیشتری از آنچه سریال در نظر داره برای ما به نمایش در بیاورد ندارد

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من خودم از توی یه سایت دیدم که نوشته بود که در 15 فبریه تنها تریلر فصل 3 میاد

همون سایتی که برام گذاشته بودی برم اسپویل ها رو بخونم

تازه من کتابو جلد 3 رو نخوندم و فقط 10 درصد از داستان فصل 3 رو میدونم پس بهم خیلی حال میده

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×