رفتن به مطلب
S.i.S

پیوستن Sigur Rós به فصل چهارم

Recommended Posts

38064164362165802142.jpg

 

بازی تاج و تخت در راه تبدیل شدن به یک سنت ، دنیای فانتزی HBO از یک بند ایسلندی برای تولید فصل چهارم دعوت کرده است.

 

این بار تخت بر سرزمین ایسلند و موسیقی پست راک احساسی Sigur Rós در فصل چهارم نشسته است.اعضایی گروه : Jón Þór “Jónsi” Birgisson, Georg Hólm و Orri Páll Dýrason در حال حاضر در فیلم بردای صحنه های Thrones در کرواسی هستن.بند چه کاری خواهد انجام داد ؟ آیا آنها میخواهند آهنگی بنوازند ؟ آیا ممکن است bowed guitar معروف گروه درگیر تاج و تخت بشود ؟!

 

این طبیعی است که تمام اخبار در این خصوص به صورت محرمانه باقی بماند.اما آنها نوازنده هستن ، به طوری که ... اجازه دهید گمانه زنی خود را آغاز کنیم!

 

کارگردان و نویسندگان Thrones یعنی David Benioff و Dan Weis یکی از طرفدارن قدیمی Sigur Rós هستن و در مدت فیلم برداری در ایسلند به موسیقی این گروه گوش می دادند. (یکی از چند کشور مورد استفاده در تولید سریال ایسلند میباشد و همچنین محل تاسیس گروه)

 

در فصل گذشته Thrones نام های اپیزودهای سریال با الهام از شعرهای کتاب حماسه ای نغمه های یخ و آتش جورج آر.آر مارتین برداشت شده بود ( “The Rains of Castamere” و “The Bear and Maiden Fair,” به ترتیب). هر دو آهنگ نیز در سریال به عنوان موسیقی متن مورد استفاده قرار گرفت.همچنین گروهی چون Snow Patrol و Coldplay به عنوان مهمان در تهیه موسیقی متن سریال به کمک مجموعه Thrones آمدن.

 

همچنین گروه Sigur Rós نیز به عنوان مهمان در یکی از قسمت های فصل گذشته The Simpsons حضور داشت از سوی دیگر گروه در حال آماد سازی خود برای یک تور در آمریکا می باشد ، همچنین Thrones نیز در فصل بهار با HBO برمیگیرد.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نظر خودم ، این گروه شاهکار هستن خارق العاده هستن کارهای چون () یا Ágætis byrjun فوق العاده هستن.یکی از خلاق ترین گروه های موسیقی پست راک و امبنیت هستن خصوصا اون جنون استفاده از bowed guitar (ارشه گیتار) که دیگه دیوانه کننده هستش.

 

یکی از فانتزی هام این بودش این گروه بخواد تو این فیلم اجرای داشته باشه که به واقعیت پیوست ، کارهای Sigur Rós خیلی خاص هستش ، احتمالا رامین جوادی تو کارهای با تم های زبانی والریا ازشون استفاده بکنه.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

رامین جوادی رو با این بروبچ در نظر بگیرید!

چه شود!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×