رفتن به مطلب
mohammadhoseinjj

چه انتظاری از فصل 4 داریم؟

Recommended Posts

دلبسته شدنش که نه، اما ول کردنش چرا! کلا احساسم موقع خوندن اون قسمت ها این بود که جان داره از ایگریت سواستفاده میکنه! جان از اولش هم میدونست که آخرش قرار نیست با هم باشن، و بلاخره باید یه روزی ولش کنه بره! و با این وجود هیچی به ایگریت نگفت و تو این رابطه غرق شد! درسته که زندگیش بسته به این بود که همه باور کنن عاشق ایگریته، اما خود ایگریت حداقل حق داشت واقعیت رو بدونه! جان حق نداشت به ایگریت دروغ بگه!

جالبه که خود جان هم می دونست که رابطه اش با ایگریت به خاطر وظیفه و شرافت و مسئولیتش در قبال دیوار و این جور چیزا نیست!

دیگه نمیدونم چجوری توضیح بدم!

در ضمن من بیشتر از این حرصم میگیره که طرفدارهای جان اسنو رفتارشون مثل fan girl ها میمونه و همه از ایگریت متنفرن و مطمئنم کسی از مرگ ایگریت هم ناراحت نخواهد شد!

 

اتفاقا من از جان اسنو خیلی خوشم میاد ولی ایگریت رو هم دوست دارم چون اولین عشق جان بود و با اینکه نمی دونیم چ اتفاقی واسش افتاده ولی همیشه جان به یادشه و جمله ی معروفشو با خودش تکرار میکنه.

استارک ها هم همیشه شرافتشون در اولویته. به نظرم جان کار درست رو کرد که به ایگریت چیزی نگفت چون اگر میگفت ایگریت مطمئنا بهش اجازه ی برگشت رو نمی داد حتی شده اونو میکشت! ولی خب اونم ادم بود و عاشق ایگریت شد اتفاقا جالبی داستان به این بود که جان شرافتشو انتخاب کرد و ایگریت هم اعتقاداتشو. دیگه دست نویسنده اس که این دوتا رو به هم میرسونه یا نه!!!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×