رفتن به مطلب
S.i.S

A Song of Ice and Fire Roleplaying

Recommended Posts

25529705233657709987.jpg

 

The Song of Ice and Fire RPG نه تنها اجازه ميدهد شما در وستروس ماجراجويي کنيد ، بلکه به شما اجازه ميدهد در وستروس به عنوان يک نجيب زاده زندگي کنيد و حتي يکي از هفت قلمرو به کنترل در بياوريد و با ساير رقباي خود براي رسيدن به تاج و تخت رقابت کنيد.

 

من تعداد بسياري زيادي از بازي هاي RPG را انجام دادم . تعداد بسيار کمي به اندازه اين نسخه پيچيدگي و خيال انگيز طراحي شده است.شرکت رونین سبز یک سناریو جالب با یک سری قوانین برای این بازی طراحی کرده است در چند کتاب با عنوان های مختلف عرضه کرده است.قوانين SolaF مکانيک اوليه و بسيار ساده اين بازي و اين دنيا هستن ، شما بايد دنيا خود را با کسب و کار و توطئه و خيانت شروع کنيد و پس از ان وارد سيستم پيچيده تر و با مکانيک غني تر مي شويد.جهاني غني و اغلب بي رحمانه به سبک پند ها و نوشته هاي جورج آر . آر مارتين.

 

مکانيک پايه خيلي خوب و ساده کار مي کند ، مانند اين : يک کار به شما داده شده تا به تعداد مورد نظر از مناطق بر اساس سختي برسيد تا به شما بر اساس يک تاس شش وجهي جايزه داده بشود.هر شخصيت داري يک سري توانايي است ، مانند ترغيب کردن و تيراندازي ، به همراه يک امتياز معين و يک سري امتياز پاداش در کنار ان که به شما يک سري خصوصيات ميدهد.شما ممکن است قدرت 3 در تيراندازي داشته باشيد به همراه شليک يک پيکان اتشين را ميخواهيد به هدف بزنيد ، دقت و قدرت برخورد بيشتر است و ميتوانيد براحتي تعداد زيادي از اهداف را نشان بگيريد.

 

بعضي از توانايي تخصصي تر هستن ، که به عنوان پاداش به شما داده ميشود و در شرايط خاص استفاده مي شود.قابليت فريب دادن براي مثال صاحب اين تخصص ميتواند دروغ بگويد ، تقلب کنيد ، تغيير قيافه بدهد و ديگر چيزها (به نظرات شبيه واريس نيست !؟) .بنابراين اگر شما نمره فريب 4 و تخصص 2B در لباس مبدل داشته باشيد به راحتي ميتونيد وارد هر محفلي بشويد.

 

شما نه تنها در این دنیا قدرت هدایت و رهبری شخصیت خود را دارید بلکه میتوانید با ان داری یک پرچم یک خاندان با شخصیت های مطابق با کتاب و حتی سریال بشوید.

 

 

لینک دانلود کامل تمام سناریو این بازی ها :

 

http://www.uploadbaz.com/100tgbsv9jo5

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان لینک خرابه اگه لینک جدید پیدا کردید بزارید

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×