رفتن به مطلب
hamedsr

خبرهایی از فصل 5 سریال!

Recommended Posts

hamedsr » دوشنبه خرداد 25, 94 1:13 pm[/url]"]
Queen nymeria » دوشنبه خرداد 25, 94 12:27 pm[/url]"]
hamedsr » دوشنبه خرداد 25, 94 11:34 am[/url]"]این مصاحبه جدید کیت هارینگتون چی میگه؟

 

http://www.vox.com/2015/6/14/8779659/jon-snow-dead-game-of-thrones

 

میگه من بر نمیگردم ...

 

نه بااااباااا؟!من که شنیدم قرارداد بسته برای فصل 6!تازه اگر کارش تموم شده بود که دیگه موهاشو کوتاه میکرد.

 

 

یکی از دلایلی که میگن که کیت هارنینگتون فصل بعد بازی نمی کنه، کوتاه کردن موهاشه، خیلی جاها شنیدم چون موهاشو کوتاه کرده، فصل بعد نیست ...

چرا میگی کوتاه نکرده؟

گرچه مو به نظر من ربطی نداره به حضورش یا عدم حضورش، مثل جیمی که موهاشو کوتاه کرد

 

کیت برای موهاشم قرار داد داره نباید خیلی کوتاه کنه بخاطر این میگم.منم نمیدونم هر جا یه چیزی میگن!یکی میگن قرار داد بسته یکی میگه نه...

ولی موهاش که هنوز هست که کوتاه نکرده یا من ندیدم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لینا هدی بازیگر نقش سرسی لنیستر از «راهپیمایی شرم» در اپیزود آخر فصل پنجم «بازی تاج و تخت» می‌گوید

 

اينترتينمنت ويكلي: اخطار؛ اين يادداشت به بررسي صحنه‌اي از اپيزود نهايي بازي تاج و تخت مي‌پردازد.

هيچ كس لايق چنين معامله‌اي نيست

حتي در هواي آفتابي مقر پادشاهي، در ميان اعضاي تيم تهيه صميمي و هجوم توريست‌هاي علاقه‌مند، تماشاي اين لحظات به شدت برهم‌زننده است: زني عريان، با موهاي قيچي‌شده، باريك راهي طولاني را زير هجوم فرياد جمعيتي طي مي‌كند كه او را "دروغگو! هرزه! فاحـ*ـه!" خطاب مي‌كنند. زن از پادرآمده با چهره‌اي كه تباهي خود را پشت نقابي مبهوت پنهان كرده، راهپيمايي حسرت‌وار خود را در نمايشي كه تماشاگران هاليوود مدرن پيش از اين مشابه‌اش را نديده‌اند به سرانجام مي‌رساند.

اكتبر سال گذشته در دوبرونيك، لينا هدي مشغول خوردن برشي از پيتزا در بين برداشت‌هاي صحنه "راهپيمايي شرم" براي اپيزود نهايي يكشنبه شب بود. فيلمبرداري اين صحنه سه روز طاقت‌فرسا زمان برد و با وجود اينكه هدي در طول صحنه حضوري تماما عريان نداشت (از يك بدل‌كار هم استفاده شده)، با اين حال از ميان ازدحام تمسخرآميزي كه شليك كثافات‌شان تمامي نداشت عبور كرد و سفري پيش‌رونده را در خاموشي پست‌ترين تجربه احساسي سرسي لنيستر به نمايش گذاشت و شايد درنهايت وقتي كه به دست نجات‌دهنده‌اش، مانتين از روي زمين برخاست جرقه‌اي گذرا از قوت و اميد را هم در دل خود حس كرد. هدي در اين‌باره مي‌گويد: "

سخت نيست كه مردم رو به تو فرياد بزنند و تو شبيه به يك آشغال به نظر برسي و براي اينكه اين حس كاملا در تو رسوخ كند بايد تا استخوان‌هايت احساس حقارت كني. بخشي از وجود تو به شدت مي‌ترسد. تصور اينكه مردم خون تو را بخواهند برايم غيرممكن است. سرسي خطاكار است اما واقعا استحقاق چنين چيزي را ندارد.
"

درست مثل هر انگاره ديگري در بازي تاج و تخت اين راهپيمايي هم رويه‌اي قرون وسطايي است. جورج آر.آر مارتين پس از انتشار كتاب "رقصي با اژدهايان" در سال 2011 در طي مصاحبه‌اي با اينترتينمنت ويكلي توضيح داد كه اين مرحله از تقاضاي بخشش سرسي الهام‌گرفته از داستان جين شور (Jane Shore)، معشوقه شاه ادوارد چهارم (King Edward IV) است؛ كسي كه پس از مرگ پادشاه با مجازاتي مشابه رو به رو شد.

هدي اشاره مي‌كند كه اين اعمال خشونت همگاني بر زنان صرفا موضوعي تاريخي نيست: "

هنوز هم اين اتفاق مي‌افتد. كساني هستند كه زنان را به محيطي عمومي مي‌آورند و تا سرحد مرگ سنگسارشان مي‌كنند.
"

در تاج و تخت اين صحنه حكم نتيجه نهايي سال‌ها توطئه‌چيني، آدمكشي و سلطنت كوته‌نظرانه و پارانويايي سرسي را دارد. علي رغم نقطه چرخش بغرنجي كه تاج و تخت براي اين كاراكتر در نظر گرفت، اين شكل مجازات سرسي به شدت شخصي است؛ اجراي هدي فوق‌العاده مستحكم است و كارگردان صاحب‌نام تلويزيوني، ديويد ناتر اين لحظات را از پرسپكتيو سرسي نمايش مي‌دهد، به شكلي كه درنهايت - دست كم آن‌طور كه سازندگان سريال اميدوارند - حتي سرسخت‌ترين بدگويان و منتقدان اين كاراكتر را هم وادار به همدردي با او مي‌كند.

"فكر نمي‌كنم كسي لايق چنين معامله‌اي باشد. او پيش از آن هم كتك خورده، گرسنه و تحقير شده است. فكر مي‌كند كه با بيرون آمدن و اعتراف كردن داستان تمام خواهد شد اما حتي زماني هم كه زانو زده و در پيشگاه "هاي اسپرو" به گناهانش اعتراف مي‌كند كاملا راستگو نيست. او فكر مي‌كند كه لياقت آزادي و بخشش را دارد، زماني كه بيرون مي‌آيد و به سمت پله‌ها قدم برمي‌دارد از هيچ‌چيز باخبر نيست. نمي‌داند كه جريان چيست، حتي پيش از آن، زماني كه موهايش را مثل اصلان {خالق و ارباب دنياي فانتزي سي.اس.لوئيس، منظومه نارنيا كه يك شير است.م} كوتاه كردند.
"

يافتن لوكيشن مناسب براي فيلمبرداري اين صحنه هم دشواري‌هاي خودش را داشت. لوكيشن اصلي مربوط به پله‌هاي منتهي به يك كليسا بود كه به دليل مغايرت با اصول مذهبي مورد اعتراض متوليان آن قرار گرفت. پاييز سال گذشته جريان اين اعتراض به مطبوعات كشيده شد و ديويد بنيوف، يكي از سازندگان سريال از اين اتفاق به عنوان سكسكه‌اي ياد كرد كه در پروسه ساخت تاج و تخت امري عادي تلقي مي‌شود. تيم تهيه درنهايت محلي مناسب‌تر براي فيلمبرداري پيدا كرد: "

اين اتفاق هميشه مي‌افتد و باعث چندبرابر شدن كار تيم طراحي صحنه مي‌شود، با اين حال هميشه هم نتيجه خوبي دارد. در نماهاي بسته‌اي كه از او گرفتيم، هدي نياز داشت كه به مكاني تاريك برود تا احساس لازم را به دست آورد. همه چيز متقاعدكننده است با اين حال مي‌خواهيد صورت‌تان را برگردانيد تا شاهد اين صحنه نباشيد، شاهد زجركشيدن يك نفر.
"

آينده سرسي حالا بيشتر شبيه به يك راز است، سازندگان سريال به پايان متريال موجود در كتاب‌هاي چاپ‌شده مارتين رسيدند. هدي مي‌گويد كه هيچ نظري درباره روزهاي آينده سرسي ندارد اما پيشنهادي هم مي‌دهد: "

فكر كنم پيش از آنكه به كلي كارش تمام شود نقشه قتل چند نفر را در ذهن خود مرور كند.
"

 

 

ویستا فولادی - 7 فاز

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من تا وسطای کتاب پنجم (پایان فصل 33) خوندم (از کتاب چاپ نشر آذرباد)

کتابای قبلی همه رو خوندم و سریال رو هم تا پایان فصل چهار دیدم.

میخواستم بدونم فصل پنجم سریال رو تا قسمت چند میتونم نگاه کنم؟ یا صبر کنم که کتاب پنجم رو کامل بخونم و بعد سریال رو ادامه بدم؟

نمیدونستم تو کدوم تاپیک باید پستم رو ارسال کنم, شرمنده اگه نامربوطه با تاپیک.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بازی تاج و تخت در جوایز امی هم رکوردشکنی کرد

67امین جشنواره‌ی جوایز امی روز گذشته برگزار شد و شاهد حواشی و رخدادهای نسبتا زیادی بود.

سریال بازی تاج و تخت، توانست 4 امی اصلی از جمله : بهترین سریال درام، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای پیتر دینکلیج، بهترین کارگردانی برای فینالی فصل پنجم و بهترین فیلمنامه را از آن خود کند. این سریال پیش از این در مراسم کلاس هنری امی نیز 8 جایزه‌ی امی کسب کرده بود تا مجموع جوایزش را به تعداد 12 رسانده و رکورد شکنی کند.

پیش از این، سریال West Wing در سال 2000 توانسته بود مجموعا 10 جایزه ی امی را مختص خود کند و حالا بازی تاج و تخت رکورد این سریال را با فصل پنجم خود شکست و بار دیگر نشان داد که به نگاه بسیاری، بهترین سریال نسل فعلی تلوزیون محسوب میشود.

منبع:تاینی موویز

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×