رفتن به مطلب
mohammadhoseinjj

افعی سرخ|کوه: جنگ با دشمنی قدیمی

Recommended Posts

45952984890692281498.jpg

هیچ کس پایان قسمت 7 فصل سریال بازی تاج وتخت را فراموش نخواهد کرد. لحظه ای که تمام آرزوی ما محقق شد و پرنس اوبرین در چشمان تیریون نگاه کرد. نگاه کرد و آن داستان غمگین را گفت. اما در ادامه چنان ما را شاد کرد که باور نمی کردیم. گفت برای تیریون مبارزه می کند..اوبرین شخصیتی نیست که برای کسی بی خود و بی جهت کاری انجام دهد. برای کسی نیز قمار نمی کند. دلیل مبارزه ی او چیزی جز انتقام از کوه نیست. همانگونه که می دانید کوه به خواهر او تهاجم کرد و سپس او را کشت. و اوبرین کسی نیست که به این سادگی ها فراموش کند. پس نگاهی به دیالوگ های او داشته باشیم تا نیت حقیقی اش را درک کنیم.

 

89290355404715961673.png

 

در قسمت 1:

 

تیریون: چرا به مقرّ فرمانروايي اومدين، شاهزاده "اوبرين"؟

 

اوبرین: به مراسم عروسي شاهانه دعوت شدم

 

تیریون: فکر ميکردم داريم حقيقت رو ميگيم

 

اوبرین: آخرين باري که تو پايتخت بودم، خيلي سال پيش بود.يه عروسيِ ديگه بود. ،"خواهرم "ايليا و "ريگار تارگرين". ،خواهرم دوسش داشت بخاطر همين بچه هاش رو حامله شد ،اونها رو قنداق پيچ کرد، تو بغلش اونها رو تکون ميداد و خودش به اونها شير داد.ايليا" به دايه ش اجازه نميداد بهش دست بزنه" ،و اون "ريگار تارگرين" زيبا و اشراف زاده اونو بخاطر يه زن ديگه ترک کرد.اين کار يه جنگ رو شروع کرد.و اون جنگ درست همينجا تموم شد....وقتي که ارتش پدرت شهر رو گرفت من این جا نبودم. اون خواهرزاده های من رو سلاخی کرد. و لباس لنیستر ها رو تنشون کرد. و میدونی خواهرم رو چیکار کردن؟ کوه به اون تهاجم کرد و بعدم با شمشیر به دو نیم تقسیمش کرد. و می دونی که کوه بدون دستور پدرت هیچ کار نمی کنه. به پدرت بگو من این جام و بهشون بگو که فقظ لنیسترا نیستن که قرضشونو میدن...

 

این صحبت های اوبرین به خوبی در بخش های مختلفی مشاهده شد. مانند صحنه ای که با تایوین صحبت کرد و تایوین خود را از این تهمت تبرئه کرد. اما تمام سخن های این مرد در قسمت هفتم که با آن همه جزئیات به تیریون گفت که برای او می جنگد معنا دار شد. اوبرین با تمام خاندان لنیستر به جز تیریون دشمنی دارد. اما به طور قطع به خاطر او نیز نمی جنگد. او می خواهد دشمنی قدیمی را از بین ببرد. به قول خودش انتقامش را از کوه شروع کند. او جنگ جویی ماهر است و همه او را افعی سرخ می نامند چرا که بر روی سلاح های او همیشه زهر هایی وحشتناک خوابیده است. قسمت 8 دیدنی خواهد بود. اوبرین به تنهایی فوق العاده است. حال اگر رقیب او کوه باشد دیگر همه چیز برای اتفاقی بزرگ است.

 

46044107315922555470.png

 

کوه در برابر افعی. به همین جهت است که باید اعتراف کنیم قسمت 8 فصل 4 سریال بازی تاج و تخت می تواند برترین قسمت ممکن را رقم زند. قسمتی که در 11 خرداد پخش می شود و The Mountain and the Viper نام دارد.

 

نماهایی از این مبارزه بزرگ در قسمت 8:

 

60612505626229327967.jpg

 

75473481219711152767.jpg

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خوب میشد اگه تیزر هم میزاشتی

اما اشکال نداره من میزارم

 

و البته بگم این تیزر با اون تیزر قبلی که خودم گذاشته بودم و تیزر سایت فرق داره

 

NOERTH WOLF ... Game of Thrones 4x08 Promo Game of Thrones.mp4 - 6.3 MB

 

 

الریا سند : "تو می خوای با اون "چیز" مبارزه کنی؟

ابرین : نه، من می خوام اون "چیز" رو بکشم.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 

افعی سرخ:

You raped her

You murdered her

You killed her children

 

عجب نبردی درپیشه!

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×