رفتن به مطلب
S.i.S

دیوار دیگر در دنیا شناخته شده

Recommended Posts

داشتم یک مطلبی رو میخوندم یه نکته جالب پیدا کردم که گفتم اینجا بذارم شاید برای شما هم جالب باشه.

 

یک سلسله قلعه در ایسوس و در Golden Empire of Yi Ti هست معروف به پنج قلعه که از سمت کوه های ماه تا دریا خونین ادامه داره این پنج قلعه.شاید در نگاه اول فکر کنیم یک پنج قلعه ساده هستن، ولی وقتی به بخش افسانه ای و بخش توضیحات این قلعه ها میریم تازه میفهیم این قلعه ها خیلی شبیه به دیوار هستن. :

 

بخش اول ظاهر : تا جایی که من خوندم و من متوجه شدم این پنج قلعه توسط مجموعه دیوارهای از جنس سنگ سیاه به هم مرتبط هستن، که هر کدوم از این دیوارها پنج هزار فوت ارتفاع دارند.جالب این هست که این نوع سنگ و این نوع ساخت ساز مخصوص والریایی هاست ولی دیوار قدمتش بیشتر از دوران مستعمرهای والریایی هست و حتی از نظر عرضی هم بیشتر از دیوار وستروس هست.

 

بخش دوم افسانه : گفته میشه این دیوار رو ساختن تا خدایی معروف به شیر شب از اون منطقه نتونه عبور کنه و پا به دنیا انسان ها بذاره

 

حالا بیاد حساب کنیم این یک دیوار هست جدید هست ؟

 

چیزی که نظر من جلب کرده همون قضیه گرد بودن جهان و همچنین ارتباط بین قاره ها هست سمت شرق به سمت غرب متصل هست در واقع ما شاهد یک قاره بزرگ هستیم که دستش به هر دو قاره میرسه.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

رو این نظریه گرد بودن دنیا من هم خیلی فکر کردم به خصوص که کوایته به دنی گفت برای رفتن به غرب باید بری به شرق که شاید منظورش همون دور زدن دنیا باشه ولی اگه بخواد یه قاره جدید هم مطرح بشه احتمالن دیگه خیلی بیشتر از ۲ کتاب لازم باشه تا داستان جمع بشه .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×