رفتن به مطلب
ArI@N

هویت واقعی کوئنتین

Recommended Posts

سلام به همگی دوستان

من تازه وارد هستم ولی موضوعی ذهنم رو اشغال کرده بود و میخواستم ببینم نظر شما چیه

چیزی که توی نظرم هست اینه که کوئنتین که به عنوان pov توی فصل 5 بود ، کوئنتین واقعی نیست و هویت واقعیش یک تارگرین (احتمالا فرزند ریگار و الیا مارتل یعنی اگان تارگرین ) هست .

ما میدونیم که دوران فرد باهوشیه ، اون برای گرفتن انتقام حاضر به استفاده از میرسلا نشد ، چون نقشه ی بهتری داشت . توی فصل 5 اینطور به نظر میرسید که اون میخواد فرزندش یعنی کوئنتین با ازدواج با دنریس ، مدعی تاج و تخت بشه.ولی این نقشه ایراد هایی داره ، اول اینکه دنریس خودش یک مدعی تاج هست ، و نمیاد با کوئنتین ازدواج کنه و اون رو مدعی کنه ، حتی در صورتی که کل ارتش مارتل بهش بپیوندن.اون تاج رو برای تارگرین ها میخواد نه مارتل ها ، و دوران هم اینقدر احمق نیست که اینو ندونه.

دوم اینکه حتی در صورتی که دنریس کوئنتین رو بپذیره ، باز هم کوئنتین هیچ حقی به تاج نداره ! چون اینکه زنت مدعی تاجه ، تورو مدعی نمیکنه ! کوئنتین نه مثل استنیس میتونه ادعا کنه ، نه مثل تامن نه مثل میرسلا نه دنریس نه حتی مثل اگان تقلبی ! پس دوران نمیاد روی چیزی سرمایه گذاری کنه که اصلا به درد نمیخوره.

نکته ی بعدی اینه ، دوران به اریانه گفت که کوئنتین یک فداکاری بزرگ کرده ، اون به خاطر مارتل و به خاطر من یک فداکاری کرد ، اینکه بخواد کوئنتین رو به تاج برسونه که فداکاری نیست ، به نفع کوئنتین هم هست که با دنریس ازدواج کنه ، این فداکاریه که به خاطر انتقام ، کوئنتین تحت یک نام دیگه مخفی بشه تا به جای اون یک فرد دیگه ای رو تحت نام کوئنتین جا بزنن!گذشتن از همه چیز ، این میشه فداکاری کوئنتین واقعی برای گرفتن انتقام.

دوران به کوئنتین تقلبی میگه ملکت رو بیار ، و این با عقل جور در میاد ، تارگرین ها با هم ازدواج میکنن ، پس اگه کوئنتین یک تارگرین باشه ، دنریس ملکه ی خوبی براش خواهد بود.

مارتین درسته که شخصیت ها رو میکشه ، ولی هیچوقت اینکار رو الکی انجام نمیده ! راب رنلی و اوبرین ، شخصیت اصلی نبودن ، ولی مرگشون باعث جلو رفتن داستان شد . کتلین و ند ، شخصیت های اصلی ای بودند که مرگشون اگه نبود داستان اصلا شکل نمیگرفت.ولی کوئنتین چطور؟ داستانش رو اصلا حذف کنید ! بی معنی نیست ؟ یک فردی یک کارهایی کرده و بعد هم مرده ! خب بود و نبودش چه فرقی میکرد؟ ولی اگه کوئنتین یک تارگرین باشه ، نمیسوزه ، و اژدها رو به دست میاره ، اینطوری تارگرین بودنش هم ثابت میشه .

نظرتون در مورد اینکه کوئنتین یک تارگرین باشه چیه؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

فرضیه جالبیه اما اشتباهه تارگرین آتیش میگیرن و این جادو تولد اژدها که مانع سوختن دنریس شده . کوینتین مرده و همراهاش به سرباریستان ملحق شدن تا اجازه برگشت بگیرن

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×