رفتن به مطلب
alireader

چه کسی تاجبخش (kingmaker)جدید وستروس خواهد بود؟

Recommended Posts

:alex targerin عزیز ورود شما رو هم به فروم وستروس تبریک میگم

به خصوص که تارگرین هم هستی

 

ولی اومدی حسابی اسپویل بخونی ها .

 

شاهزاده ریگار برادر دنریس پسر نوزادی داشت که اسمش رو اگان گذاشته بود و فکر میکرد همون پرنس موعوده . زمانی که تایوین لنیستر پایتخت روتصرف کرد گرگور کلگین سر این نوزاد رو به دیوار کوبید و کشت . (کتاب اول) . در کتاب پنجم ایلریو مدعی شد که اگان زنده اس و برای تصاحب تاج و تخت پدربزرگش به همراه ۱۰ هزار ارتش مزدور به وستروس فرستادش . در آخر کتاب ۵ اگان در حال تدارک برای محاصره استورمز اند هست.

احتمال داده میشه که برای تصاحب تخت آهن بین دنریس و اگان جنگ بشه .همین طور احتمال میدن اگان تارگریان نباشه و پسر خود ایلریو باشه و به اصطلاح مدعی دروغین باشه .

جوابترو گرفتی؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Stannis Baratheon@

حس من از خوندن فصل های آخر ند این بودکه داره با خودش میجنگه و تردیدهای جدی داره به خاطر همین به اون تیوری جدی تر فکر کردم .هرچند بیشتر حس هست و زیاد منطقی نداره .

 

درباره دلیل اشتباه ملیساندر در تشخیص ازور اهایی بودن استنیس چه نظری داری؟

 

اگر اگان واقعی نیست چه دلیلی داشت وریس به کوان پیش از مرگش دروغ بگه ؟یعنی ممکنه ایلریو خود وریس رو هم فریب داده باشه؟

 

great tom hanks@

من بیشتر دلیلش برام سواله . فقط به عنوان یک کادوی عروسی گران قیمت و مجلل بود یا ایلریو امیدوار بود دنی اژدهایان رو از تخم سنگ شده متولد کنه؟

تارگرین ها از قدیم رسمشون بود که به هر پرنس و پرنسس مهم یک تخم اژدها میدادن تا اگر اژدها از تخم بیرون امد با اون شاهزاده انس بگیره و بعدا بهش سواری بده .

خوب چرا ایلریو هر سه تخم رو به دنریس داد و برای اگان کنار نگذاشت؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@alireader

من به خاطر این طرفدار استنیسم چون اون قانونا پادشاه وستروسه و تنها کسیه که لیاقتشو داره روی تخت آهنی بشینه. این داستان آزور آهای و شاهزاده ی وعده داده شده هم میتونه فقط در حد افسانه باشه و اصلا واقعیت نداشته باشه. حتی خود استنیس توی سریال وقتی شمشیر رو توی خاک فرو کرد بعدش کلا شمشیر رو برنداشت و رفت. همین نشون از بی اعتنایی استنیس به این موضوع داره.

 

آره ممکنه ایلیریو به وریس هم دروغ گفته باشه! و همین طور ممکنه برای اگان هم تخم اژدها کنار گذاشته باشه! یا شایدم چون اگان یه تارگرین واقعی نیست بهش نداده.

 

به نظرم مارتین با دادن سه تا اژدها به دنریس به این راحتی ها نمیاد تمام معادله ها رو بهم بزنه. قطعا دنریس با مشکلات بیشتری رو به رو میشه. و شاید شاهد اژدها های یخی و سنگی باشیم. حتی ممکنه تو خود آشایی اژدها باشه.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Alireader:

ازت ممنونم ولی داداش من مجبورم اسپویل بخونم چون تو مدارس دنگو فنگه داره و من انگلیسیم از اماتر پایین تره بعدشم من اگه ویکی وساروس اینارو داشت همه رو اونجا میخوندم اسپویلارو منظورمه .چون خیلیارو نداره میام اینجا بعد من یه سوال دیگه هم داشتم اگه مثلا بخوام یه موضوعی بزارم که در موردش بقیه بیان با هم بحث کنیم مثلا مثل همین موضوعی که گزاشتی کینگ میکر بعد بقیه هم اومدن بحس کردن باید ایجاد تاپیک رو بزنیم ؟؟؟؟؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

alex:

بله دیگه اول باید ببینی اون موضوع مربوط به کدام تالاره و ترجیحا تالاری رو انتخاب کنی که بحث ها توش اسپویل نباشه بعد ایجا تایپک رومیزنی اولین پست رو خودت مینویسی تا بقیه هم بتونن روش بحث کنن

Stannis:

نکته جالبی اشاره کردی شاید ما زیاد به پرافسی ها اعتماد کردیم و اخرش همش افسانه باشه و داستان کلا متفاوت ازپیشگویی ها باشه. ولی مارتین اینقدر رو این پیشگویی ها و خواب ها و معماها دقیق کار کرده که بعیده اخر سر بگه همش افسانه بود.

به نظر من اژدهای زنده دیگه ای تو هیچ جا نیست چون جادو با تولد ۳ اژدهای دنی دوباره قدرت گرفت و قبل از اون تقریبا فراموش شده بود. اگر تو اشایی اژدها بود که نباید این طور میشد. بعلاوه من فکر میکنم مارتین خاص بودن شرایط دنریس(نسوز بودن و مادر اژدها بودن) رو با اوردن اژدهای جدید کمرنگ نمیکنه. ولی احتمال این که یکی دو تا از اژدهایان رو از دست بده هست. همین طور اژدهای یخی و سنگی که قضیه اش متفاوته.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

alex@:

فقط یه سوال داشتم میگم اخر جنگ باریستان با اون دشمناشون چی میشه و اون گریجوی هایی که اومدن با ما بودن یا با اون دشمنا

اون گرزی هم که کوبیدن تو سر یه یارویی یارووه باریستان بود یا کس دیگه ای بود

سر باریستان بر خلاف سریال تو کتاب زنده اس و

در غیاب دنی مشغول رهبری سرکوب شورش داخل میرین و تلاش برای شکستن محاصره هست

.تو این تایپک خلاصه آخرین فصل یاریستان رو بخون: viewtopic.php?f=19&t=141

 

یورن گریجوی عموی تیون یک شیپوری پیدا کرده که گویا دارنده اون میتونه کنترل اژدهایان رو به دست بگیره . این شیپور رو میده به برادرش ویکتاریون تا به میرین بره ودنریس رو به همراه اژدهایانش براش بیاره . اخرین چیزی که از ویکتاریون میدونیم اینه که:

 

به ساحل میرین رسیده و اژدها ها رو هم میبینه . ولی معلوم نیس اقدام بعدیش چیه

 

 

راستی تیوری من درباره ویکتاریون اینه که وقتی شیپور رو میدمن برخلاف انتظار ویکتاریون اژدها به سمت صاحب واقعی شیپور میره . یعنی کسی که باخون(کشتن صاحب قبلی) به دستش آورده . تصور من اینه که هرکس صاحب شیپور رو بکشه مالک اژدها میشه .(اشتباه میکنم؟) به خاطر این احتمالا چند بار اژدها بین جبهه های مختلف ممکنه جابه جا بشه و در وستروس خیلی ویرانی ببار بیاره . احتمالا یورن توسط ایرون خیس مو که تنفر زیادی ازش داره و در حال شوراندن مردم و طرفداران خدای مغروقه کشته بشه .ولی خود ویکتریون شاید به دنریس ملحق بشه و برای بردن ارتش دنریس به وستروس ناوگان آهن رو به میرین بیاره .

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×