رفتن به مطلب
گالبرت گلاور

سرنوشت جان اسنو

Recommended Posts

با سلام خدمت اعضای گرامی.

با توجه به این که سرنوشت جان در آینده فعلا معلوم نیست می خواهم دو نظریه مهم درباره ی این موضوع بیان کنم.

1)نظریه اول در مورد آدر شدن جانه.اگر دقت کرده باشید آخرین چیزی که درباره جان نوشته شده بود این بود: "فقط سرما بود ... سرما..."

و سرما هم آدر ها رو می آره.شاید جان با آدرشدنش به دست سرد بپیونده و جلوی حمله ی آن ها را بگیرند.

2)نظریه دوم که محتمل تر هست اینه:

ما میدونیم که پرنس وعده داده شده و آزور آهای یکی نیستند اما شاید باشند!

ملیسندر فکر میکنه استانیس آزور آهایه ولی با توجه به سابقه ی خرابش(!)ممکنه این فرض اشتباه باشه و جان پرنس وعده داده شده و آزور آهای باشه همان ظورکه خوابش را دیده بود.از طرفی شاید بپرسید جان که در نمک و صخره متولد نشده ،ولی قضیه این است:

بعد از مرگ جان شاید روحش درون گوست بماند و به نایمریا برسد و با آریا ارتباط برقرار کند همان طور که مارتین می گوید:«نایمریا وظایف مهم تری در آینده دارد».از این رو آریا با پیشکش کردن یک هدیه در درگاه خدای هزار چهره جان اسنو را دوباره زنده میکند و جان دوباره متولد میشود در براووس (نمک و صخره) به عنوان پرنس وعده داده شده و آزور آهای!

به نظر شما کدام فرضیه درست است؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بنظر من تنها کسی میتونه آزورآهای باشه جان هست چونفقط اونه ک خصوصیات زمستان رو میشناسه و بچشم خودش دیده .. ولی زنده بودنش رو هیچ کدوم از این فرضیه ها نمیتونه قابل اتکا باشه... شاید ملیساندرا تنها راه برا احیای جان اسنو باشه...

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ببینید به نظر من مارتین قصد داره که آدر ها بتونن یه حمله ی بی دردسر و موفقیت آمیز به وستروس داشته باشن چون غیر منطقیه که حضور یه موجود رو اینقدر پررنگ کنی و سریعا نابودش کنی! اگه جان اسنو زنده میموند و به چاره اندیشی علیه آدر ها ادامه میداد جلوشون رو می گرفت. پس مارتین باید جان رو از سر راه کنار می زد تا لشکر مردگان به راحتی از دیوار رد بشه.

حالا اینجا دو موضوع وجود داره، اگه ما "جان" رو منجی وستروس در برابر آدر ها بدونیم، میشه امیدوار بود که حضور ملیساندر در کسل بلک دقیقا زمانی که جان کشته میشه، بی دلیل نبوده، اما اگه منجی شخص دیگه ای مثل دنریس یا ریکان یا برن باشه که اصلا نباید به برگشت جان امیدوار باشیم.

البته دعا میکنیم و احتمال میدیم که مورد اول درست باشه.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ببینید دوستان خیلی کم احتمال داره که ملیسندر بتونه جان رو زنده کنه.یادتونه که وارامیر خیل عظیمی از وایت ها رودید ولی خودش بین اونا نبود !!!این میتونه به این دلیل باشه که وارگ ها چون روحشون سریع وارد جاندار دیگری بعد از مرگ می شوند غیر فابل تسخیر اند در حالی که روح در انسان های عادی مدت بیشتری در بدن می ماند.به همین دلیل توروس میتوانست دانداریون رو زنده کنه .

و چون جان وارگه ملیسندر نمی تونه اونو برگردونه و به علت استفاده از جادو شاید طلسم دیوار ضعیف شده و آدر ها حمله کنند .به همین دلیل بود که دست سرد وارد دیوار نشد چون می دونست جادویش دیوار راضعیف میکنه.

لذا بازگشت جان به عنوان آزور آهای به دست آریا صورت میگیره.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×