رفتن به مطلب
جورامون

نظرسنجی 26: بهترین خط داستانی فصل هفتم سریال چیست؟

بهترین خط داستانی فصل هفتم سریال برای شما کدام است؟  

15 رای

  1. 1. بهترین خط داستانی فصل هفتم سریال برای شما کدام است؟

    • جان اسنو در وینترفل و دیوار
      8
    • دنریس در درگون استون
      3
    • سرسی و جیمی در بارانداز شاه
      1
    • یورون گریجوی و آهن زادگان
      0
    • سم در سیتادل
      0
    • تازی و برادران بدوم پرچم
      3


Recommended Posts

بهترین خط داستانی فصل هفتم سریال برای شما کدام است؟

 

1. جان اسنو در وینترفل و دیوار

2. دنریس در درگون استون

3. سرسی و جیمی در بارانداز شاه

4. یورون گریجوی و آهن زادگان

5. سم در سیتادل

6. تازی و برادران بدوم پرچم

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

امیدوارم رای هایی که داده میشه بر مبنای سوال مطرح شده باشه نه علاقه شخصی به شخصیتهای داستان

من خودم تا فصل قبل خط داستانی وینترفل و جان برام جالب بود ولی فصل 7 تا اینجا دنریس برام حساس تره و جان در مرتبه دومه برام

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من واقعا فقط قسمت مربوط به استارک ها رو با تمام وجود دوست دارم به خصوص قسمت های مربوط به جان وآریا وبرن ،از دنریس اصلا خوشم نمیاد نه از شخشیتش تو فیلم نه بازیشو دوست دارم به نظرم زیادی از خود مچکره ،سرسی با تمام بدیش من عاشق بازیشم فوق العاده بازی میکنه

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در مورد یورون به نظرم اصلا قشنگ بازی نمیکنه میخواد نشون بده که چقد وحشتناکه اما بیشتر مضحک در اومده ولی رمزی وای حتی من از اسمش میترسیدم خیلی قشنگ بازی میکرد نقشش رو وقتی با اون چشمای سرد لبخند میزد مو به تن آدم سیخ میشد که یعنی این بشر چه فکری تو سرشه و چه نقشه ای کشیده

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1) جان اسنو و خط وینترفل و دیوار: بجز قضیه بیلیش عملا خط وینترفل به ثبات رسیده البته اگه آریا سفرشو به سمت جنوب ادامه می داد شاید مهیج تر بود فعلا که عده زیادی از شخصیت های محبوب در شمال جمع شدن و منتظر یه طوفان عظیمن تا در قسمت های آخر فصل به پا کنند یا دچارش شن

ولی شاید تا اینجای کار خط دیوار بدترین خط روایتی بوده چون بجز چند نما اصلا خط دیواری در کار نیست! فقط مونده شاه شب بیاد سمت دیوار بگه نبود؟ یا بگه بیایید این 5 هزار نفر به شما آوانس میدیم تا نبردو شروع کنیم!

2 و 3) این دو خطو بهتره تلفیق کنیم. نبرد بین دنریس و سرسی بالاخره از راه رسید . جذابیت خط روایتی سرسی بیشتره ولی شاید برای پر پروپیمان کردن و غیر قابل پیش بینی بودن روایت مجبور بودن کمی بیشتر روی سرسی و نقشه هاش مانور بدن وگرنه در ابتدای فصل جنگ مغلوبه بود و دنریس می تونست سرسی رو سریعا نابود کنه ولی بخاطر حفظ حساسیت تا قسمت آخر منطقی و طبیعیه به این خط داستانی پیچ و تاب بدن. عملا موتور محرک کل فصل بجز قضیه دیوار که در یکی دو قسمت پایانی اوج می گیره تلفیق همین دو خطه.

4) یورون گریجوی و آهن زادگان: بخاطر بازی ضعیف و تصنعی بازیگر نقش یورون، عدم تطابق چهره و رفتارش با شخصیت حاضر در کتاب، باگ های زمانی و منطقی این خط روایتی یکی از ضعیف ترین خطوط داستانیه.

5) سم در سیتادل: هیجان چندانی نداره، خط داستانی کسل کننده است و حوادثی که در اون رخ میده در حدی نیست که تبدیل به خط روایتی جدا و مستقل و تاثیر گذاری باشه اگه فیلمنامه نویسان مثل خلاصه کردن حوادث ویل و بعضی موارد دیگه شجاع تر و ریسک پذیر تر بودن شاید میشد این سفر سم رو تا حدودی خلاصه یا حذف کرد.

6) این خطم یکی از خط های بالقوه جذابه وجود توروس، سندور کلگین و بریک داندریون باعث شده که همیشه حوادث حول و حوش تازی جذاب باشه . ماجرایی هم که برای تازی در اون کلبه اتفاق افتاد جالب بود. حضور تازی که از آتش می ترسه تحت تاثیر رلور و به عنوان یکی از نیروهای طرف آتش و در مقابل یخ در نبرد دیوار باید جذاب باشه. فقط انتظارم این بود بانوی سنگدل برگرده که شاید سازندگان ترجیح دادن ریتم روایتی مغشوش نشه البته هروقت بریک داندریون حضور داشته شخصیتی جذاب بوده.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×