رفتن به مطلب
سیرا استارک

جکن هگار و بی چهره ها

Recommended Posts

این تاپیک بجث درمورد جکن هگار است و بررسی احتمال سیریو فورل بودن او.

ما می دانیم که جکن هگار در جلد سوم به شخصی با موی فر سیاه تبدیل شد و به اریا گفت باید به که داده عمل کند. سپس او را در اولدتاون می بینم که در نقش پیت ظاهر شده و با استفاده از کلیدی که پیت واقعی به او داده دنبال چیزی می گردد. که به نظر من کتاب آتش و خون یا مرگ اژذهایان است. البته همه این اتفاقات در کتاب می افتند.

نکته ای که نظر مرا جلب کرده درباره ماهیت قول هستش، اینکه بی چهره ها به آزدها چیکار دارن و اینکه انگیزه اون برای پیدا کردن کتاب چیه.

از اونجایی که ما می دونیم مردان بی چهره درواقع نو وان هستن پس انگیزه و امید و ارزویی برای خود ندارن. پس باید انگیزه ای باشه که به نفع خدای بی نهایت چهرست. ما می دونیم بوجود اومدن فرقه اونها از والیریای کهن و برده داری آغاز شده آیا نو وان ما دنبال کشتن آخرین اژدهایان و شاید هم نابودی نسل تارگارین هاست که آخرین والیرین های جهان هستن.

بعد هم نظریه جکن هگار=سیریو مطرح میشه. آیا اصلا قصد بی چهره ها جذب آریا به خودشون بوده و به صورت مرحله مرحله، اول با کمک سیریو که شمشیر زنی رو بهش یاد میده. بعد جکن که بهش طعم قدرت و قتل رو می چشونه اون رو به خودشون جذب کرده ان؟ آریا چه ارزشی براشون داشته؟ یعنی امکانش هست که سیریو کشته نشده و دستگیر شده باشه و بعد یارن اونو با خودش ببره؟

و همین سوال آخر این نظریه رو رد می کنه. چون یارن جیکن هگار رو قبل از سیرو فورل با خودش می بره.

 

نظر شما چیه؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×