خانه > اخبار > اخبار سریال > دلیل عدم حضور بازیگران سریال «خاندان اژدها» در مراسم جوایز امی ۲۰۲۴ چیست؟

دلیل عدم حضور بازیگران سریال «خاندان اژدها» در مراسم جوایز امی ۲۰۲۴ چیست؟

صرف‌نظر از این‌که هوادار کدام جناح در «رقص اژدهایان» هستید، انتظار نداشته باشید که تیم سبز یا تیم سیاه در مراسم امی حضور داشته باشند.

گرچه فصل دوم سریال «خاندان اژدها» در تابستان امسال به پایان رسید، اما هیچ‌یک از بازیگران این سریال در این مراسم حضور نخواهند داشت. این موضوع به‌خاطر از دست دادن شانس دریافت جوایز نیست؛ بلکه آکادمی تلویزیون این سریال را از شرکت در رقابت‌های ۲۰۲۴ محروم کرده است.

طبق قوانین آکادمی، برای شرکت در رقابت‌های امی هر سال، سریال‌ها در دسته‌های کمدی، درام و سایر دسته بندی‌ها باید تا تاریخ ۳۱ ماه مه حداقل شش قسمت از فصل خود را پخش کرده باشند. اما قسمت ششم فصل دوم سریال «خاندان اژدها» در تاریخ ۱۴ ماه ژوئیه پخش شد، که بعد از مهلت تعیین‌شده بود. بنابراین، اگرچه احتمالاً این سریال در آینده چندین نامزدی دریافت خواهد کرد، اما برای دریافت این شانس باید تا جوایز امی ۲۰۲۵ صبر کند.

در این میان، بازیگران محبوب سریال از جمله اما دآرسی، اولیویا کوک، ایو بست، مت اسمیت، استیو توسانت، یوان میچل، هری کولت، فیا سابان، فابین فرانکل و دیگران در انتظار برنامه‌های فصل سوم «خاندان اژدها» هستند.

پس از پخش قسمت پایانی فصل دوم در ماه اوت، رایان کندال، خالق سریال، به هالیوود ریپورتر اعلام کرد که تولید فصل سوم احتمالاً اوایل سال ۲۰۲۵ آغاز می‌شود. او همچنین در ماه مه به نشریه‌ی اینترتینمنت ویکلی گفته بود:

قطعاً نمی‌خواهیم که برای پایان دادن به سریال عجله کنیم، اما همچنین نمی‌خواهیم بیشتر از حد نیز معطل بمانیم. باید به نقطه‌ای رضایت‌بخش برسید که هم به اندازه کافی مسائل را حل کند و هم عمداً برخی مسائل را باز بگذارد، زیرا همان‌طور که می‌دانیم، این تاریخ تا ۱۵۰ سال دیگر تا زمان دنریس ادامه دارد.

شاید قبل از پایان این دوره‌ی ۱۵۰ ساله (و شاید به‌زودی در سال آینده) «خاندان اژدها» بالاخره جوایز امی بزرگی را کسب کند؛ هر چند که این سریال در فصل اول خود و در جوایز گلدن‌ گلوب خوش درخشیده بود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*