پرش به محتوا

خاندان تارگرین: تفاوت میان نسخه‌ها

خط ۱۱۶: خط ۱۱۶:


===رقصی با اژدهایان===
===رقصی با اژدهایان===
{{اسپویلر|در حالی که دنریس در تلاش است تا توانایی های رهبری اش را تقویت نماید، او می بایست بتواند رایزنی های خوب را از اشتباه تشخیص بدهد و در میان دوراهی های اخلاقی تصمیم بگیرد. اخیرا او یک پیشنهاد ازدواج را از سوی [[کوئنتین مارتل]] (Quentyn Martell) رد کرده است، کسی که پدرش در گذشته درصدد بوده است تا با ترتیب دادن ازدواج بین ویسریس و دخترش [[آریان مارتل]] (Arianne Martell) با او پیمانی پنهان ببندد. حکمرانی دنریس بر میرین توسط یک اتحاد به رهبری یونکای تهدید می شود. او سوار بر پشت [[دروگون]] از [[چاله دازناک]] (Daznak's Pit) می گریزد و در [[دریای دوتراکی]] (Dothraki Sea) فرود می آید، و در همین هنگام با کالاسار [[کال ژاگو]] (Khal Jhaqo) مواجه می شود. در همین حال، دو اژدهای دیگرش [[ریگال]] و [[ویسریون]] آزاد می شوند و در میرین خرابی هایی به بار می آورند.
{{اسپویلر|در حالی که دنریس در تلاش است تا توانایی های رهبری‌اش را تقویت نماید، او می بایست بتواند رایزنی های خوب را از اشتباه تشخیص بدهد و در میان دوراهی های اخلاقی تصمیم بگیرد. اخیراً او یک پیشنهاد ازدواج را از سوی [[کوئنتین مارتل]] (Quentyn Martell) رد کرده است، کسی که پدرش در گذشته درصدد بوده است تا با ترتیب دادن ازدواج بین ویسریس و دخترش [[آریان مارتل]] (Arianne Martell) با او پیمانی پنهان ببندد. حکمرانی دنریس بر میرین توسط یک اتحاد به رهبری یونکای تهدید می شود. او سوار بر پشت [[دروگون]] از [[چاله دازناک]] (Daznak's Pit) می گریزد و در [[دریای دوتراکی]] (Dothraki Sea) فرود می آید، و در همین هنگام با کالاسار [[کال ژاگو]] (Khal Jhaqo) مواجه می شود. در همین حال، دو اژدهای دیگرش [[ریگال]] و [[ویسریون]] آزاد می شوند و در میرین خرابی هایی به بار می آورند.


ادعا شده است که [[اگان تارگرین (پسر ریگار)|اگان]] پسر ریگار، در غفلت [[لنیسترها]] و با کمک [[واریس]] (Varys) که نوزاد رعیتی را با او جا به جا کرده، از [[غارت بارانداز پادشاه]] (Sack of King's Landing) نجات یافته است. اگان ادعا شده، در آن سوی دریای باریک به وسیله دوست ریگار، [[جان کانینگتون]] (Jon Connington) پرورش یافته است؛ و اکنون با حمایت [[گروه طلایی]] وارد [[استورم لندز]] (Stormlands) شده و خود را [[اگان ششم]] (Aegon VI) می نامد.
ادعا شده است که [[اگان تارگرین (پسر ریگار)|اگان]] پسر ریگار، در غفلت [[لنیسترها]] و با کمک [[واریس]] (Varys) که نوزاد رعیتی را با او جا به جا کرده، از [[غارت بارانداز پادشاه]] (Sack of King's Landing) نجات یافته است. اگان ادعا شده، در آن سوی دریای باریک به وسیله‌ی دوست ریگار، [[جان کانینگتون]] (Jon Connington) پرورش یافته است، و اکنون با حمایت [[گروه طلایی]] وارد [[استورم لندز]] (Stormlands) شده و خود را [[اگان ششم]] (Aegon VI) می نامد.


در [[آن سوی دیوار]]، [[کلاغ سه چشم]] (three-eyed crow) که در خواب های [[برن استارک]] (Bran Stark) بر او ظاهر می شد، به نظر می رسد کسی جز [[بلاد ریون]] (Bloodraven) که با جادو زنده نگه داشته شده است، نباشد.}}
در [[آن سوی دیوار]]، [[کلاغ سه چشم]] (three-eyed crow) که در خواب های [[برن استارک]] (Bran Stark) بر او ظاهر می شد، به نظر می رسد کسی جز [[بلاد ریون]] (Bloodraven) که با جادو زنده نگه داشته شده است، نباشد.}}
۵۳۷

ویرایش