خانه > مقالات > شخصیت اصلی سریال بازی تاج و تخت کیست؟

شخصیت اصلی سریال بازی تاج و تخت کیست؟

از آنجایی که سریال بازی تاج و تخت شخصیت های زیادی برای بازی دارد، بازیگران زیادی هم در سریال هستند که به آنها بسیار پرداخته شده است. به همین خاطر تشخیص بازیگر اصلی، البته اگر وجود داشته باشد، امری پیچیده است. اما اینکه هر شخصیت چندبار و به چه مدت در سریال حضور داشته، قابل بررسی است. کاری که ninewheels0، یکی از کاربران IMDb، انجام داده و TNW این بررسی را با نمودارهایی تکمیل کرده است.

خب شخصیت اصلی سریال بازی تاج و تخت کیست؟ با توجه به نمودار شماره ۱ میتوان پی برد که جان اسنو شخصیت اصلی است؛ حداقل با توجه به زمان حضورش در سریال! تیریون لنیستر پس از جان، نفر دوم است و به دنبال او، دنریس، سانسا و سرسی که احتمالا بخاطر نفر پنجم بودن عصبانی است! نکته حائز اهمیت این است که با اینکه ۶ فصل از مرگ ند استارک میگذرد، اما او همچنان جزو ۱۵ نفر اول لیست است.

نمودار شماره ۱

البته TNW بررسی جالب دیگری نیز انجام داده و آن هم بررسی حضور هر شخصیت در هر فصل است که میتوانید در نمودار دوم مشاهده کنید.

نمودار شماره ۲

شاید جان اسنو در کل پرحضورترین شخصیت باشد، اما فصل به فصل اینگونه نیست؛ به طوری که در فصل دوم حتی جزو پنج شخصیت اول محسوب نمیشود!

در نهایت TNW بررسی های خود را با بررسی میزان حضور خاندان های مختلف پایان داد. (نمودار شماره ۳) استارک ها با تفاوت چشمگیری در صدر هستند. البته با این نکته که جان از فصل اول تا ششم یک استارک محسوب میشد و در فصل ۷ یک تارگرین!!

نمودار شماره ۳

خبر خوب این است که شخصیت و خاندان مورد علاقه شما همچنان شانس اول شدن را در فصل هشتم دارند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*