خانه > اخبار > جورج مارتین حضور در یک نقش فرعی در فصل آخر سریال بازی تاج و تخت را رد کرده است

جورج مارتین حضور در یک نقش فرعی در فصل آخر سریال بازی تاج و تخت را رد کرده است

فصل هشتم سریال تاج و تخت به زودی پخش می‌شود و ما دقیقاً نمی‌دانیم چه شخصیت‌هایی را در فصل هشتم خواهیم دید. ولی در مورد یک نفر می‌دانیم که در فصل آخر حضور نخواهد داشت: نویسنده نغمه آتش و یخ، جورج آر آر مارتین.

مارتین در مصاحبه با Entertainment Weekly فاش کرد که دیوید بنیاف و دن وایس (سازندگان سریال) از او برای شرکت در نقش کوتاهی در فصل آخر دعوت کرده‌اند، و او با اینکه وسوسه شده است ولی این دعوت را رد کرده است.

«من فکر نمی‌کنم بتوانم فقط برای یک حضور کوتاه در سریال زمان زیادی را برای بازگشت به بلفاست از دست بدهم»

این موضوع کاملاً منطبق با شرایط مارتین در چندسال اخیر است چون او قول داده که نوشتن کتاب بادهای زمستان را تمام کند که این به این معنی است که او باید برای این کار اولویت بالاتری نسبت به کارهایی مثل ایفای نقش در سریال داشته باشد. البته خیلی جالب می‌شد اگر مارتین را در صحنه‌ای قبل از پایان سریال ببینیم ولی به شرایط و دغدغه‌های او احترام می‌گذاریم.

البته اگر HBO زمانی نسخه اولیه پایلوت سریال را منتشر کند شاید مارتین را در صحنه‌هایی ببینیم. مارتین قبلاً اشاره کرده بود که در نقش مختصری به عنوان یک بازرگان در سکانس ازدواج دنریس با کال دروگو ظاهر شده است. ولی متأسفانه این مربوط به زمانی بوده که نقش دنریس را تامزین مرچانت بازی می‌کرد و تمام آن صحنه‌ها حذف شد و با بازی امیلیا کلارک دوباره فیلم‌برداری شد.

ولی حداقل این عکس را از این ماجرا داریم:

فصل هشتم (آخر) سریال بازی تاج و تخت هرچند بدون ایفای نقش مارتین ۱۴ آوریل پخش می‌شود.

۱ دیدگاه

  1. صحنه های جدیدی از قسمت اول فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت پخش شده که در اون آریا با شگفتی به آنسالید ها و اژدهای دنریس(دروگون)و مردم وینترفل با ترس به اونها نگاه میکنن.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*