خانه > اخبار > اخبار سریال > اپیزود «شب طولانی» رکورد میزان بیننده در یک شب را برای بازی تاج و تخت و اچ بی او شکست!

اپیزود «شب طولانی» رکورد میزان بیننده در یک شب را برای بازی تاج و تخت و اچ بی او شکست!


طبق گزارش deadline «شب طولانی» سومین اپیزود از فصل پایانی بازی تاج و تخت در ساعات اولیه پخش خود در ایالات متحده توانست از ۱۲٫۰۲ میلیون بیننده عبور کند و به رقمی نزدیک به اپیزود پایانی فصل هفتم یعنی گرگ و اژدها با تعداد ۱۲٫۰۷ میلیون بیننده نزدیک شود.

به این ترتیب شب طولانی درحال حاضر دومین اپیزود پر بیننده سریال در اولین پخش آمریکا محسوب میشود. آیا سه اپیزود بعدی شانسی درمقابل گرگ و اژدها میتوانند داشته باشند؟ باید صبر کرد و دید که این موضوع چگونه رقم میخورد. بالاخره با پخش سریال و به لطف استریم و پخش سراسری مخصوصا حال که مردم بیش از هرزمانی به تماشای تلویزیون میپردازند اپیزود شب طولانی توانست با ۱۷٫۰۸ میلیون بیننده رکورد سریال و اچ بی او را بشکند!

اولین اپیزود سریال با نام وینترفل چند هفته گذشته پخش شده بود هرچند در ابتدا اینگونه بنظر میرسید که با ۱۷٫۰۴ میلیون بیننده رکورد جدیدی را برای اچ بی او به ارمغان نیاورده اما همچنان درحال افزایش بینندگان خود است و تنها در میان پلتفرم های زیادی میزان بیننده آن پخش شده است.

۳ دیدگاه

  1. یک سوال خیلی از طرفداران کتاب و سریال میگن شاه شب مسخره و غیر منطقی حذف شد در حالی که در فصل ۴ تایوین لنیستر نیز منطقی کشته نشد از کجا تیریون می دانست پدرش در توالت است و چرا هیچ کدام از نگهبانان در نزدیکی ان جا نبودند و چرا مرگ تایوین لنیستر حماسی نبود و وقتی تیریون به مرگ محکوم می شود منطق حکم میکند که برای جلوگیری از فرار تیریون تدابیر شدید امنیتی لحاظ شود در حالی که چنین چیزی دیده نمی شود با تشکر .

    • شما بخش کشته شدن تایوین را در کتاب بخوانید مى‌بینید که در آن بخش هم سریال به نازل‌سازى ماجرا اقدام کرده. خب معلومه که توى ذوق کسانى خورده که آن بخش را در کتاب خوانده بودند. به هر حال همه میدونیم که فیلم و سریال قرار نیست به خوبى کتاب باشه و این ایرادات قابل چشم‌پوشى است.
      اما فکر نمى‌کنم که یک بار خرابکارى، توجیه‌گر و مجوّزى براى خرابکارى‌هاى بزرگتر بعدى بشه.
      مخصوصا که علاقه‌مندان انقدر که مشتاق دیدن رویارویى زندگان و شاه شب در نبرد بزرگ بودند، به آن شدت مشتاق کشته شدن تایوین نبودند چون از ابتدا این حس به مخاطب القا شده بود که ماجراى اصلى، همین تقابل زندگان با شاه شب است و بقیه تقابلها و دعواها صرفا اهمیت فرعى و جنبى دارند.
      خلاصه با عرض معذرت، مقایسه‌اى که انجام دادید، به نوعى حکم قیاس مع الفارق را داره.

  2. شما درست می گید مقایشه من اشتباه بود با تشکر .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*