خانه > اخبار > اخبار سریال > کریستین نیرن (هودور) از سریال خاندان اژدها خوشش می‌آید، اما فکر می‌کند فصل دوم «متفاوت» بود.

کریستین نیرن (هودور) از سریال خاندان اژدها خوشش می‌آید، اما فکر می‌کند فصل دوم «متفاوت» بود.

حدود پنج سال از پایان سریال بازی تاج و تخت می‌گذرد، اما HBO با ساخت اسپین‌آف‌هایی مانند خاندان اژدها که داستانش بیش از یک قرن قبل از وقایع سریال اصلی جریان دارد، این مجموعه را زنده نگه داشته است. فصل اول با استقبال خوبی از سوی طرفداران روبه‌رو شد؛ فصل دوم با استقبال کمتری مواجه شد. هرچند همچنان به‌طور کلی موفقیت‌آمیز بود، به‌خصوص قسمت‌هایی مانند «اژدهای سرخ و طلایی» که بهترین نبرد اژدها در برابر اژدها را که تاکنون در تلویزیون دیده‌ایم، به نمایش گذاشت.

کریستین نیرن، بازیگر مجموعه‌ی بازی تاج و تخت که به مدت پنج فصل نقش «هودور» را بازی کرد، نیز تفاوتی بین فصل اول و دوم خاندان اژدها مشاهده کرده است. اگرچه سریعاً تأکید کرد که قصد ندارد از این سریال پیش‌درآمد انتقاد کند.

او گفت:

البته که من مقایسه‌شان می‌کنم. این شبیه یک ترم یا سال تحصیلی متفاوت در دانشگاه یا مدرسه است. ما مثل نسل قدیمی‌تر هستیم. اما به نظرم فصل ۱ بسیار عالی بود. به نظرم تقریباً به اندازه‌ی بازی تاج و تخت خوب بود. احساس می‌کنم که تقریباً مثل یک ادامه بود. اگرچه در گذشته جریان دارد، واقعاً حس می‌کردم انگار یک قسمت بعدی سریال گات یا چیزی شبیه به آن است.
در مورد فصل دوم احساس مشابهی ندارم، اما می‌توانم این را بدون این‌که منفی‌بافی کنم بگویم. فکر نمی‌کنم بد باشد. واقعاً از آن خوشم می‌آید، اما برای من یک چیزی فرق کرده است. نمی‌دانم شاید اشتباه می‌کنم، ولی با چند نفر در این باره صحبت کرده‌ام و آن‌ها نیز همین حس را داشتند. اما همچنان به تماشا کردن ادامه می‌دهم. به نظرم فقط کمی متفاوت به نظر می‌رسد، همین. مطمئنم که می‌توان این حرف را طوری تغییر داد که انگار از سریال متنفرم، اما نیستم. واقعاً از آن خوشم می‌آید. من عاشق فانتزی در همه‌ی اشکال هستم و از دیدن اژدهایان در این سریال لذت می‌برم. واقعاً فوق‌العاده است.

اما جرج آر.آر. مارتین نسبت به خاندان اژدها دید انتقادی‌تری داشته، می‌توان با مارتین موافق بود و همزمان با نیرن هم‌عقیده بود که این سریال همچنان ارزش تماشا کردن را دارد. هرچند «متفاوت» بودن احتمالاً یک روش مؤدبانه برای گفتن این است که «به خوبی فصل اول نیست».
اما همیشه زمان برای بهتر شدن وجود دارد. فصل سوم خاندان اژدها در حال تولید است و برای سال ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی شده. در همین حال، یک اسپین‌آف دیگر از بازی تاج و تخت به نام «شوالیه‌ای از هفت پادشاهی» در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*