خانه > اخبار > اخبار سریال > شرط سوفی ترنر برای بازگشت به بازی تاج و تخت

شرط سوفی ترنر برای بازگشت به بازی تاج و تخت

سوفی ترنر، بازیگر نقش سانسا استارک در سریال بازی تاج و تخت، اخیراً با نشریه‌ی ورایتی مصاحبه‌ای داشته است. او در این مصاحبه در مورد بازگشت به دنیای نغمه‌ی یخ و آتش گفت:

شاید. منظورم اینه که باید دقیقاً همون بازیگران و دقیقاً همون عوامل باشن؛ در غیر این‌صورت من برنمی‌گردم و خب این می‌شه فصل نهم دیگه، و فکر نمی‌کنم فصل نهم رو بسازیم. اما می‌خوام بگم که من عاشق بازی کردن [کاراکتر] سانسا بودم، و اغلب با خودم فکر می‌کنم که حالا چی‌کار می‌کنه. پنج سال بعد کجا خواهد بود؟ چی‌کار خواهد کرد؟ هنوز ملکه‌ی شمال خواهد بود؟ حاکم خوبی می‌شه؟ یه جنگ وحشتناک دیگه در حال رخ دادنه؟ دوست دارم این‌ها رو ببینم.

پس از کنسل شدن رسمی ساخت سریال اسنو، در حال حاضر HBO هیچ برنامه‌ای برای ساخت فیلم یا سریالی به صورت دنباله‌ی سریال بازی تاج و تخت ندارد و تمام پروژه‌های دنیای یخ و آتش در این شبکه، اسپین‌آف هستند و داستان آن‌ها پیش از شروع اتفاقات سریال اصلی رخ می‌دهد. با این حال بسیاری از هواداران امیدوار هستند ادامه‌ی سریال بازی تاج و تخت را ببینند‌. بسیاری هم دوست دارند این سریال بازسازی شود. باید صبر کرد و دید که آیا HBO برای جلب رضایت این دسته از هواداران اقدامی خواهد کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*