پرش به محتوا

نگهبانان شب: تفاوت میان نسخه‌ها

۲٬۰۶۳ بایت اضافه‌شده ،  ‏۲۳ آوریل ۲۰۱۴
خط ۲۶: خط ۲۶:


=== سربازگیری ===
=== سربازگیری ===
زمانی خدمت در دیوار مایه ی افتخار و نشانه ی ازخود گذشتگی فداکارانه ای برای انجام وظیفه بود. بسیاری از شوالیه ها، اشراف و مردان شریف داوطلبانه لباس سیاه را انتخاب می کردند.اما امروزه، دیوار به مکانی برای مجازات مجرمان تبدیل شده است و دیگر درخور یک شوالیه نیست. برادران شب افراد خود را از سیاهچال های قلعه ها انتخاب کرده و یا فرزندان حرامزاده ی ناخواسته ی اشرافزادگان را به عنوان سرباز می گیرند. به همین دلیل بسیاری از کسانی که در حال حاضر عضو نگهبانان شب هستند، رضایتی از بودن در دیوار ندارند.
کسانی که داوطلبانه خدمت در دیوار را انتخاب می کنند، آزادند که در هر زمانی از دوره ی آموزشی دیوار را ترک کنند اما پس از گفتن سوگند دیگر هیچ مردی اجازه ی ترک دیوار را ندارد. هر نگهبانی که پس از خوردن قسم از دیوار فرار کند محکوم به مرگ می شود. برادران شب پس از خوردن قسم عهد می کنند که پدر، مادر، خواهر و برادر خود را به فراموشی سپرده، همسری اختیار نکرده و فرزند و زمینی نداشته باشند و خود را فقط وقف نگهبانی شب کنند.
طبق سنت، برادران شب همگی سیاه می پوشند و به همین دلیل توسط [[وحشی ها]] ''""کلاغ""'' یا ''""کلاغ سیاه""'' خوانده می شوند. خود نگهبانان خود را ''""برادران سیاه پوش""'' خطاب می کنند و در شعر ها از آنان با نام ''""شوالیه های سیاه پوش دیوار""'' یاد شده است.
== قسم ها ==
۱٬۹۴۶

ویرایش