خانه > اخبار > اخبار سریال > ستاره‌ی سریال ۱۸۹۹ برای نقشی در فصل دوم سریال خاندان اژدها تست بازیگری داده است‌.

ستاره‌ی سریال ۱۸۹۹ برای نقشی در فصل دوم سریال خاندان اژدها تست بازیگری داده است‌.

به‌نظر می‌رسد تولیدکنندگان سریال خاندان اژدها برای نقش‌هایی که در فصل دوم به سریال اضافه خواهند شد، به دنبال بازیگر هستند. پس از ویدئویی که مدتی پیش از تست بازیگری «خون و پنیر» منتشر شد، حالا دو ویدئو از تست بازیگری امیلی بیچام، (بازیگر نقش ماورا فرانک در سریال ۱۸۹۹ نتفلیکس) منتشر شده است.

❌ ادامه‌ی این متن ممکن است وقایع فصل‌های بعدی سریال خاندان اژدها را اسپویل کند. ❌

امیلی بیچام در حال تست برای کاراکتری به نام «آ.ر.» دیده می‌شود. گویا «آ.ر.» نوعی درمانگر است که در هرنهال زندگی می‌کند و در حال صحبت با مردی که این قلعه را تسخیر کرده است. «آ.ر.» مرد را برای از دست دادن مقامش به‌خاطر دختر برادر و همسرش و این‌که هدف او از تسخیر هرنهال، اثبات خودش به همین همسر است مسخره می‌کند. «آ.ر.» هم‌چنین به مسخره می‌گوید که نفرین شده است و در کل شبیه آن دسته درمانگرانی است که مردم عادی به آن‌ها ساحره می‌گویند.

به راحتی می‌توان حدس زد که مکالمه بین دیمون تارگرین و آلیس ریورز است. گویا در این صحنه آلیس در حال رسیدگی به زخم‌های دیمون است. آلیس به دیمون دارویی خواب‌آور پیشنهاد می‌دهد و به‌نظر می‌رسد دیمون دارو را قبول می‌کند چون در ویدئوی دوم از آلیس می‌پرسد که: «چه در آن ریخته بود؟» در هر دو ویدئو آلیس غرور دیمون و وفاداری او به رینیرا را نشانه می‌رود. در کتاب آتش و خون شایعاتی بین مردم عادی وجود دارد که آلیس ریورز یک ساحره است و از معجون‌هایش استفاده می‌کند تا مردان را اسیر روح و جسم خود کند. با توجه به این صحنه، به‌نظر می‌رسد سریال خاندان اژدها قصد دارد این شایعات را تأیید کرده یا توضیح دهد که از کجا و چگونه شکل گرفتند.

از آن‌جا که برای جلوگیری از لو رفتن داستان، معمولاً در تست‌های بازیگری از فیلم‌نامه‌های قلابی استفاده می‌شود؛ نمی‌توان مطمئن بود که چنین صحنه‌هایی را در فصل دوم سریال خواهیم دید. آلیس ریورز، دختر نامشروع لایونل استرانگ، دایه‌ای در هرنهال و به ساحرگی مشهور بود. خبر حضور او در فصل دوم خاندان اژدها برای هواداران بسیاری که منتظر حضور او در فصل‌های بعدی سریال بودند خوشحال‌کننده است. با توجه به کتاب آتش و خون، این کاراکتر پتانسیل بالایی دارد و اگر در سریال به خوبی به او پرداخته شود، یکی از جذاب‌ترین کاراکترهای خاندان اژدها خواهد شد. عوامل سریال خاندان اژدها هنوز نام هیچ بازیگر جدیدی را برای هیچ نقشی در فصل دوم سریال اعلام نکرده‌اند؛ اما با نزدیک شدن زمان شروع فیلم‌برداری فصل دوم، احتمال می‌رود به زودی با کاراکترهای جدید آشنا شویم.

۱ دیدگاه

  1. عالی
    کاش زودتر فیلمبرداری فصل جدیدش شروع بشه

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*