خانه > اخبار > اخبار سریال > هنرمند مفهومی آثار Eternals و Maleficent به گروه عوامل خاندان اژدها پیوست.

هنرمند مفهومی آثار Eternals و Maleficent به گروه عوامل خاندان اژدها پیوست.

بازی تاج و تخت پر بود از لباس‌های خیره‌کننده و برجسته و سریال پیش‌درآمد آن نیز باید از چنین چیزی تبعیت کند. با وجود اهمیتی که سریال دارد، برای انجام و خلق لباس‌ها به افراد بااستعداد نیاز است.

ما نمی‌دانیم چه کسی قرار است تیم طراح را رهبری کند، اما بنجامین هو، که طراحی فیلم‌هایی چون Maleficent و Eternals را برعهده داشت، اخیراً در استوری اینستاگرام خود اعلام کرده که به سریال ملحق شده است.

ایپ سالیان زیادی به عنوان طراح مفهومی در هالیوود مشغول به کار بوده و جزو عوامل سریال در” IMDB” ثبت شده است. گرچه “آی ام دی بی”، منبع موثقی نیست، اما با توجه به سمت او در لیست عوامل، این موضوع درست به نظر می‌رسد.

بازی تاج و تخت در زمان ساخت خود طراحان زیادی داشت، از جمله میشل کلاپتون که همکاری‌های زیاد و موفقی داشت. از اینکه آیا قرار است او برای تولید پیش‌درآمد نیز بازگردد خبری نیامده است، اما با حضور ایپ بنظر می‌آید سریال یک طراح حرفه‌ای دارد که در این زمینه تجربیات زیادی دارد.

۱ دیدگاه

  1. به نظر من عوامل این سریال خیلی بهتر از قبلی هستند و بایدم باشن!!!! انتظارات از همون اول بالاست و پرحاشیه ترین و محبوب ترین داستان ها و دوران رو دارن به تصویر می کشن. طبق کارهای قبلی نشون می ده این دفعه دارن با حواس جمع عوامل رو جمع می کنن. د و د که گند زدن از خروجی های کتاب و مصاحبه اخرم نشون دادن که از اول چه گندها که نزدن!!!!!!!!! شانس اوردن واقعا که سریال شون اوکی شد!!!!!!!!! اخرشم بی جنبه بازی گند زدن بهش……
    این سریال نه تنها قراره کلا خوب باشه که مسئولیت اروم کردن فن های ناراضی سریال قبلی رو هم به دوش می کشه خواه ناخواه

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*